Kurs Google Ads

2 dni szkolenia z prowadzenia kampanii reklamowych Google Ads

Kurs Google Ads to 16 godzin i dwa dni intensywnej i praktycznej nauki obsługi reklamy płatnej w Google.

Dzięki umiejętnościom prowadzenia kampanii płatnych Google Ads dotrzesz do największej ilości potencjalnych klientów. Z wyszukiwarki Google korzysta prawie 90% internautów a kampanie Google Ads wyświetlają się również u partnerów Google, nie tylko w samej wyszukiwarce.

Cena i termin kursu

  • Cena:  1490 zł netto + VAT, 15% rabatu za grupy (2 osoby i więcej)
  • 2 dni, 16 godzin, 80% praktyki
  • Miejsce kursu: Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Wrocław, Kraków, Szczecin
  • Wolne terminy: zapytaj przez formularz
  • Certyfikat ukończenia kursu
  • Materiały (książka pdf, prezentacja, wideo)
  • zapisy: biuro@westom.pl
WESTOM
4.4
Na podstawie 7 opinii
powered by Google
Natalia SuszyńskaNatalia Suszyńska
12:27 11 Jun 21
Kurs bardzo pomocny. Treści zawarte w nim otwierają oczy wszystkim nowym osobom w Seo.Pan prowadzący omawia wszystkie istotne tematy.Polecam.
Łukasz AndrzejakŁukasz Andrzejak
10:51 11 Jun 21
Szkolenie bardzo fajne, aktywny kontakt z uczestnikami, same konkrety bez zbędnych do niczego nieprzydatnych formułek. Bardzo przyjazny prowadzący, można się wiele nauczyć.
Anna StaniecAnna Staniec
09:55 11 Jun 21
Wiedza którą uzyskałam na szkoleniu E-Commerce bardzo mi się przyjadę w otworzeniu własnego biznesu. Polecam wszystkim
w mojej ocenie klasyka konsultingu => gdyby nie wykładowca Tomasz z Westom nigdy nie dowiedziałbym się że internet jest tak łatwy do zarabiania kasy! cool !!
js_loader


google ads marketing

Czego się nauczysz na kursie Google Ads?

  • Zdobędziesz unikalną wiedzę jak efektywnie prowadzić działania sprzedażowe za pomocą Google Ads
  • Poznasz zaawansowane triki i skuteczne metody zarządzania kosztami i kampaniami Ads
  • Nauczysz się jak podnieść konwersję sprzedaży i jak sprzedawać za pośrednictwem wyszukiwarki Google, YouTube i Gmail.

Na kursie Google Ads nauczysz się wielu istotnych umiejętności, które pomogą Ci skutecznie prowadzić kampanie reklamowe w Google Ads. Oto kilka z nich:

  1. Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych – dowiesz się, jak stworzyć kampanie, które przyciągną uwagę użytkowników i zwiększą ich zaangażowanie.
  2. Wybieranie właściwych słów kluczowych – nauczysz się, jak wybierać słowa kluczowe, które przyciągną odpowiednią grupę odbiorców.
  3. Zarządzanie budżetem – nauczysz się, jak zoptymalizować budżet reklamowy i wykorzystać go w sposób skuteczny.
  4. Analiza wyników kampanii – dowiesz się, jak interpretować wyniki kampanii i jak wprowadzać zmiany, aby poprawić ich efektywność.
  5. Personalizacja reklam – nauczysz się, jak dostosować reklamy do potrzeb i zainteresowań użytkowników.

Kurs Google Ads jest świetnym narzędziem dla osób, które chcą poznać tajniki reklamy w internecie i osiągnąć sukces w biznesie online.

Dwudniowy kurs Google Ads pozwoli ci poznać tajemnice reklam w Google. Zaczniemy od przygotowania do nauki, przechodząc dokładnie od założenia konta po przegląd najważniejszych elementów. W takcie szkolenia skupimy się na efektywnym i optymalnym prowadzeniu kampanii sprzedażowych.

Program kursu Google Ads

Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia.

1. Wprowadzenie do reklamy internetowej Google Ads

  • Kampanie reklamowe SEM, czym są i jak działają.
  • Czym jest SEM, PPC, SEO i jak w to wpisuje się Google Ads.
  • Czym jest Google Ads i jak działa.
  • Wyniki płatne i bezpłatne w Internecie.
  • Jak rozliczne są koszty za reklamy płatne.
  • System aukcyjny reklam.
  • Reklama graficzna, wideo, mobilna, lokalna, Gmail, YouTube

2. Podstawy Google Ads

  • zym jest Google Ads – najważniejsze pojęcia.
  • Zalety i wady Google Ads. System aukcyjny reklam w praktyce.
  • Ile kosztuje prowadzenie kampanii i jak rozliczamy koszty reklamy.
  • Różne formy Google Ads: PLA, GDN, Mailing, YouTube Ads
  • Od czego zacząć prowadzenie kampanii reklamowej?
  • Analiza konkurencji przed rozpoczęciem kampanii.
  • Wynik jakości reklamy oraz jak go poprawić.
  • Zakładamy przykładowe konto Google Ads.

3. Poznajemy strukturę konta

  • rawidłowa budowa konta Google Ads
  • Przegląd konta Google Ads: najważniejsze elementy konta oraz dostępne narzędzia
  • Praktyczne warsztaty: nawigacja po koncie, płatności, administracja, narzędzia i widoki.
  • Przeglądamy przykładowe konto reklamowe.
  • Zarządzanie kontem Google Ads: dodawanie użytkowników, prawa dostępów.

4. Ćwiczenia poruszania się po koncie Google Ads

  • Zmiana widoków i przedziałów czasowych
  • Widoki konta
  • Zakładki i podział wyświetlanych danych
  • Narzędzia i informacje dostępne z poziomu konta
  • Kluczowe ustawienia kampanii reklamowej, Lokalizacja, budżet, język,

5. Zarządzanie słowami kluczowymi

  • Wyszukiwanie słów kluczowych, wybór dopasowania słów, edycja
  • Zarządzanie słowami kluczowymi: dopasowanie, wykluczenia, reguły.
  • Narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych, propozycje słów.
  • Ustalanie stawek za słowa kluczowe,

6. Tworzymy pierwszą reklamę w Google Ads

  • Zasady tworzenia reklam: wymagania, reguły, triki.
  • Tworzymy i edytujemy reklamę Google Ads.
  • Piszemy skuteczną reklamę tekstową.
  • Jak stworzyć skuteczną reklamę w Google Ads

7. Zaawansowane techniki zarządzania reklamami

  • Wybór sieci reklamowej i odbiorców.
  • Różne formaty reklam Google Ads

8. Rozliczanie reklam w Google Ads

  • Zasadny naliczenia opłat: formy płatności.
  • Jak obniżyć koszty prowadzenia reklam?
  • Ustalanie optymalnej stawki za reklamę.
  • Faktury, kody promocyjne, nadużycia.

9. Mierzymy skuteczność naszej reklamy

  • Google Analytics w służbie Google Ads
  • Konwersja sprzedaży i inne kluczowe KPI
  • Śledzimy skuteczność reklamy i eliminujemy słabe punkty

10. Skuteczne metody optymalizacji konta reklamowego

  • Jak obniżyć koszty reklamy?
  • Zwiększamy zasięg reklamy bez podnoszenia budżetu
  • Poprawa konwersji sprzedaży

nauka google ads

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa

Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces.
Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być. Jako specjalista otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami.
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Po ukończeniu kursu każdy uczestnik będzie miał dostęp do nagrań wideo z naszych warsztatów, dostanie książkę, prezentację oraz certyfikat ukończenia kursu e-commerce.

Kurs Google Ads

Komplet materiałów do nauki

Uczestnicy kursu jeszcze przed spotkaniem otrzymają materiały do samodzielnej nauki.

Po kursie każda osoba otrzyma między innymi:

  • Książka „E-commerce w pigułce” – ponad 300 stronicowe opracowanie z jasnym wytłumaczeniem tematyki, którą poruszamy
  • prezentacja, która została wyświetlona w trakcie trwania kursu
  • opracownia statystyczne oraz infografiki, które omawiamy na szkoleniu
  • nagranie wideo z kursu
  • dostęp do kursów szkoleniowych online w formie wideo

Szczycimy się zaufaniem i doskonałymi referencjami od firm z całej Europy

referencje westom

Zapisy na kurs Google Ads

Kliknij, aby ocenić
[Total: 0 Średnio: 0]

Napisz do nas

a my odpowiemy jak najszybciej

    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    Zobacz wszystkie komentarze
    Masz Pytania? Napisz:

      Prowadziliśmy szkolenia dla firm:
      Z życia naszych szkoleń:
      certyfikat e-commerce