1. Audyty
  2. Google
  3. Marketing internetowy
  4. SEO
  5. UX
  6. YouTube
KSIĄŻKA E-COMMERCE W PIGUŁCE 2021 ebook o ecommerce Wyselekcjonowanie I Najważniejsze | Praktyczne | Skuteczne | Ciekawie napisane WSZYSTKO CO ISTOTNE W JEDNEJ KSIĄŻCE O E-COMMERCE Hosting – Domena – Strona internetowa – CMS – WordPress – Joomla – Drupal – SSL – Let`s Encrypt – Platformy sklepowe – PrestaShop – Oscommerce – Shopware – […]
  1. Google
  2. Google Ads
  3. Marketing internetowy
Potrzebujesz pomocy przy kampaniach Google Ads? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Czym jest Google Ads? Google Ads (poprzednio Google Adwords) to system reklamowy, dzięki każdy posiadający wystarczające fundusze może  błyskawicznie wyświetlić swoją reklamę tekstową, graficzną lub wideo w wyszukiwarce Google, w poczcie Gmail, YouTube oraz u partnerów firmy Google. Zasada działania […]
  1. Audyty
Potrzebujesz profesjonalnego pozycjonowania stron www? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Co to jest pozycjonowanie stron internetowych? Praktyczny poradnik jak wypozycjonować i zoptymalizować stronę www i osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie stron to inaczej wpływanie na wyszukiwarki internetowe np. Google, Bing, Yandex tak, żeby wyświetlić daną stronę w organicznych (bezpłatnych) […]
  1. Marketing internetowy
  2. SEO
Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia sprzedaży online? Google Ads, Facebook, YouTube, SEO? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Co to jest reklama internetowa i jakie są formy? Z artykułu dowiesz się co to jest reklama internetowa, jakie są najważniejsze formy reklamy online oraz przedstawię skuteczność różnych form reklam w podziale na: reklamę płatną reklamę […]
  1. Bez kategorii
  2. Marketing internetowy
  3. narzędzia e-commerce
  4. Optymalizacja
Prędzej czy później każdy z nas staje przed dylematem wyboru firmy, oprogramowania czy też narzędzi  w działaniach e-commerce. Poniżej przedstawiam subiektywny ranking, w którym oprócz jakości usług brałem pod uwagę cenę oraz pomoc. W zestawieniu znajdą Państwo: Lista firm, gdzie można zarejestrować domenę (krajowi i globalni) w rozsądnej cenie i bez dodatkowych kosztów przy przedłużeniu […]
  1. Bez kategorii
  2. Prawo w e-commerce
Internet jest niestety miejscem, w którym jesteś narażony na oszustwo lub nieuczciwą konkurencję. Niestety, ale powszechny i prawie niczym nieograniczony dostęp do sieci gromadzi ludzi o różnych intencjach. Oprócz tego, niektóre niedobre i groźne praktyki mogą być wynikiem braku znajomości prawa. W Polsce normy związane z marketingiem internetowym reguluje ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z […]
  1. Audyty
  2. Sklep internetowy
Czym jest dobry audyt sklepów internetowych? Potrzebujesz profesjonalnego audytu swojego sklepu? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Audyt sklepów internetowych to sprawdzenie wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych czynników mających realny wpływ na Twój biznes w Internecie. W trakcie audytu weryfikuje się  wszystkie elementy mające powiązanie z e-commerce, w tym SEO, SEA, UX, UI, […]
  1. Analityka internetowa
W analityce sieciowej musisz wiedzieć, co dokładnie jest warte Twojej uwagi, co masz analizować. Często występuje problem ze zbyt dużą ilością danych i z decydowaniem, co wybrać, a co odrzucić. W takim wypadku łatwo jest się pogubić i stracić czas na niepotrzebne rozważania. Najlepiej opracuj odpowiedni plan, a za jego podstawę uznaj zdarzeniowe kluczowe : […]
  1. Analityka internetowa
  2. Audyty
Współczynnik konwersji jest jednym z tych KPI, które mogą zadecydować o sukcesie całego naszego biznesu w sieci. Podniesienie współczynnika konwersji nawet o jeden procent może skutkować zwiększeniem zysku o procent kilkadziesiąt. Powód jest prosty ― konwersja łączy się z wieloma czynnikami, które mają bezpośredni wpływ na nasze wyniki finansowe. Współczynnik konwersji sprzedaży zazwyczaj kształtuje się […]
  1. Analityka internetowa
  2. KPI
KPI (Key Performance Indicator), to kluczowe wskaźniki, które pozwalają mierzyć skuteczność założonych celów. Mogą to być na przykład cele finansowe (np. zwiększenie zysków, obrotów, zmniejszenie kosztów, zwrotu z inwestycji), cele w interakcji z klientem (jakość obsługi klienta, efektywność tej obsługi, procent niezadowolonych/zadowolonych klientów), cele techniczne (szybkość ładowania się strony www, poziomy odrzuceń strony z powodów […]
  1. UX
Programy do analizy zachowania użytkowników na stronach www pozwalają na zbieranie, nagrywanie i prezentowanie danych z ruchu na stronach internetowych. Mamy do dyspozycji programy płatne oraz bezpłatne. Zazwyczaj koszt zależy od wielkości badanej próby. Najpopularniejsze programy w tej kategorii to: Hotjar Hotjar jest bezpłatny w bardzo ograniczonym zakresie. Funkcje przydatne z praktycznego punku widzenia są […]
  1. Analityka internetowa
  2. Bez kategorii
  3. Google Analytics
  4. Yandex Metrica
Analityka internetowa polaga na zbieraniu i analizie danych ze stron internetowych. Na podstawie zgromadzonych informacji bada się zachowania użytkowników sieci oraz analizuje ruch wg ustalonych wcześniej parametrów, np. źródła ruchu (płatne, bezpłatne), lokalizacja (np. kraj, miasto), płeć, wiek, zainteresowania itd. Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia przy analityce internetowej? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Liczby powiedzą ci […]
  1. Bez kategorii
  2. Google
  3. Google Ads
Google dostarcza narzędzia i rozwiązania informatyczne, które z powodzeniem można stosować chyba we wszystkich barażach i każdym zakątku świata. Cechą nadrzędną rozwiązań od Google jest bezpłatny dostęp do większości narzędzi a jedynie rozwiązania bardzo zaawansowane i dla wymagających użytkowników są płatne. Google Moja Firma Google Moja Firma to wizytówka twojej firmy sporządzana według wzoru opracowanego […]
  1. Bez kategorii
  2. Google
  3. Optymalizacja
  4. Pozycjonowanie
  5. SEO
Najważniejsze elementy mające wpływ na wyniki naturalne w Google: Ilość i jakość linków przychodzących z wysokiej jakości domen powiązanych tematycznie. Wysokiej jakości wyczerpujące, świeże i unikalne treści na stronie. Użyteczność internetowa w wersji mobilnej i stacjonarnej na wysokim poziomie. Stałe czynniki SEO: zaufanie do domeny (wiek, historia), optymalizacja na stronie (techniczne SEO), CTR organiczny (współczynnik […]

KURS SEO od PODSTAW z RABATEM

kurs seo

E-commerce

KPI (Key Performance Indicator), to kluczowe wskaźniki, które pozwalają mierzyć skuteczność założonych celów. Mogą to być na przykład cele finansowe (np. zwiększenie zysków, obrotów, zmniejszenie kosztów, zwrotu z inwestycji), cele w interakcji z klientem (jakość obsługi klienta, efektywność tej obsługi, procent niezadowolonych/zadowolonych klientów), cele techniczne (szybkość ładowania się strony www, poziomy odrzuceń strony z powodów […]
Programy do analizy zachowania użytkowników na stronach www pozwalają na zbieranie, nagrywanie i prezentowanie danych z ruchu na stronach internetowych. Mamy do dyspozycji programy płatne oraz bezpłatne. Zazwyczaj koszt zależy od wielkości badanej próby. Najpopularniejsze programy w tej kategorii to: Hotjar Hotjar jest bezpłatny w bardzo ograniczonym zakresie. Funkcje przydatne z praktycznego punku widzenia są […]

Worlwide

KSIĄŻKA E-COMMERCE W PIGUŁCE 2021 ebook o ecommerce Wyselekcjonowanie I Najważniejsze | Praktyczne | Skuteczne | Ciekawie napisane WSZYSTKO CO ISTOTNE W JEDNEJ KSIĄŻCE O E-COMMERCE Hosting – Domena – Strona internetowa – CMS – WordPress – Joomla – Drupal – SSL – Let`s Encrypt – Platformy sklepowe – PrestaShop – Oscommerce – Shopware – […]
Potrzebujesz pomocy przy kampaniach Google Ads? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Czym jest Google Ads? Google Ads (poprzednio Google Adwords) to system reklamowy, dzięki każdy posiadający wystarczające fundusze może  błyskawicznie wyświetlić swoją reklamę tekstową, graficzną lub wideo w wyszukiwarce Google, w poczcie Gmail, YouTube oraz u partnerów firmy Google. Zasada działania […]
Potrzebujesz profesjonalnego pozycjonowania stron www? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Co to jest pozycjonowanie stron internetowych? Praktyczny poradnik jak wypozycjonować i zoptymalizować stronę www i osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie stron to inaczej wpływanie na wyszukiwarki internetowe np. Google, Bing, Yandex tak, żeby wyświetlić daną stronę w organicznych (bezpłatnych) […]
Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia sprzedaży online? Google Ads, Facebook, YouTube, SEO? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Co to jest reklama internetowa i jakie są formy? Z artykułu dowiesz się co to jest reklama internetowa, jakie są najważniejsze formy reklamy online oraz przedstawię skuteczność różnych form reklam w podziale na: reklamę płatną reklamę […]
KPI (Key Performance Indicator), to kluczowe wskaźniki, które pozwalają mierzyć skuteczność założonych celów. Mogą to być na przykład cele finansowe (np. zwiększenie zysków, obrotów, zmniejszenie kosztów, zwrotu z inwestycji), cele w interakcji z klientem (jakość obsługi klienta, efektywność tej obsługi, procent niezadowolonych/zadowolonych klientów), cele techniczne (szybkość ładowania się strony www, poziomy odrzuceń strony z powodów […]
Programy do analizy zachowania użytkowników na stronach www pozwalają na zbieranie, nagrywanie i prezentowanie danych z ruchu na stronach internetowych. Mamy do dyspozycji programy płatne oraz bezpłatne. Zazwyczaj koszt zależy od wielkości badanej próby. Najpopularniejsze programy w tej kategorii to: Hotjar Hotjar jest bezpłatny w bardzo ograniczonym zakresie. Funkcje przydatne z praktycznego punku widzenia są […]
Analityka internetowa polaga na zbieraniu i analizie danych ze stron internetowych. Na podstawie zgromadzonych informacji bada się zachowania użytkowników sieci oraz analizuje ruch wg ustalonych wcześniej parametrów, np. źródła ruchu (płatne, bezpłatne), lokalizacja (np. kraj, miasto), płeć, wiek, zainteresowania itd. Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia przy analityce internetowej? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Liczby powiedzą ci […]

Ostatnio chętnie czytane

Czym jest dobry audyt sklepów internetowych? Potrzebujesz profesjonalnego audytu swojego sklepu? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Audyt sklepów internetowych to sprawdzenie wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych czynników mających realny wpływ na Twój biznes w Internecie. W trakcie audytu weryfikuje się  wszystkie elementy mające powiązanie z e-commerce, w tym SEO, SEA, UX, UI, […]
Czy warto odbyć szkolenie z SEO (search engine optimization)?  Nauka  pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych to zajęcie dla osób o szerokiej wiedzy, potrafiącej łączyć wiele dziedzin (np. IT, content marketing, UX), cierpliwej i potrafiącej współpracować z klientami. Po kursie z zakresu SEO każdy powinien znać techniki zdobywania widoczności w Internecie, po przez działania optymalizacyjne na […]
Potrzebujesz profesjonalnego pozycjonowania stron www? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Co to jest pozycjonowanie stron internetowych? Praktyczny poradnik jak wypozycjonować i zoptymalizować stronę www i osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie stron to inaczej wpływanie na wyszukiwarki internetowe np. Google, Bing, Yandex tak, żeby wyświetlić daną stronę w organicznych (bezpłatnych) […]
Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia sprzedaży online? Google Ads, Facebook, YouTube, SEO? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Co to jest reklama internetowa i jakie są formy? Z artykułu dowiesz się co to jest reklama internetowa, jakie są najważniejsze formy reklamy online oraz przedstawię skuteczność różnych form reklam w podziale na: reklamę płatną reklamę […]

Kategorie

Login

marketing treści
Welcome to Typer

Brief and amiable onboarding is the first thing a new user sees in the theme.
Join Typer
Registration is closed.