Kurs SEO od podstaw

Kurs SEO + Content Marketing

KURS SEO stacjonarny w małych grupach; od podstaw do eksperta w 2 dni: 

kurs SEO online

  • Miejsce najbliższego kursu:
  • Gdynia: 18-19.01.2021 (Park Technologiczny)
  • do tego czasu szkolenia odbywają się online
  • Czas trwania: 2 dni, 16 godzin, 70% to praktyczne warsztaty
  • Cena:  1750 netto za 2 dni szkoleń 

zapisy: biuro@westom.pl , tel. 530 825 825

Czego się nauczysz na kursie SEO?

  • Co to jest SEO i jak działa?
  • Jak osiągać trwałe pozycje w wyszukiwaniach Google?
  • Co to jest optymalizacja serwisów www i jak ją stosować?
  • W sieci rządzą ludzie czy algorytmy?
  • Jak manipulować wynikami naturalnymi? A może wpływanie na Google Maps
  • Jakie jest ryzyko działań SEO? Kary od Google?
  • Co to jest UX i jak łączy się z SEO?
  • Jak zbudować idealnie zoptymalizowany serwis.
  • Jak badać i mierzyć efekty SEO?
  • Niedozwolone techniki? Sekrety Google.
  • oraz wiele tematów, które nigdzie nie zostały opisane…

Kurs prowadzi Tomasz Węsierski

W branży od 1998 roku, pracował w  USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii. Dyrektor operacyjny w Wakacje.pl, Head of E-commerce w Niemieckim expondo GmbH, Dyrektor Generalny w HRL Polska. Autor książek i wykładów o e-commerce. Pasjonat SEO i SEM.

Program szkolenia SEO – kurs stacjonarny, 2 dni

Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych. Zaczynamy o 8.00, kończymy o 16.00, w trakcie kursu mamy 3 przerwy.
Dzień 1: 
Co to jest SEO?szkolenie SEO
  • Co to jest SEO i jaki ma wpływ na ruch w sieci, markę, sprzedaż.
  • Co to jest wyszukiwarka i jak działa
  • Wyniki naturalne i płatne. Rodzaje wyszukiwarek.
  • Jak działa wyszukiwarka: algorytmy sortujące wyniki, roboty roboty sieciowe,
  • Jak wpływać na wyświetlane wyniki w wyszukiwarkach,
  • Wyszukiwarka a urządzenia mobilne,
  • Zachowania użytkowników podczas wyszukiwania: co widzą, jak dokonują wyboru, które wyniki klikają, Google Maps
  • SEO + SEM + content marketing + media społecznościowe – co to jest i jak się ze sobą łączą?
  • Wprowadzenie do Google Analytics, Search Console,
OPTYMALIZACJA STRONY WWW
  • Jak wygląda witryna przyjazna wyszukiwarkom: logiczna struktura strony, wewnętrzne linkowanie, indeksowanie stron serwisu, mapa strony, łatwość przepływu informacji, przyjazna nawigacja, dopasowanie nazw, przyjazne adresy url,
  • Najważniejsze czynniki optymalizacyjne: tytuł, opis itp. (h1-h5, title, description), treści na stronie: tematyka i czytelność, unikalność, struktura, użyte znaczniki,
  • Kopiowanie treści a SEO, kradzież naszych tekstów, pliki graficzne i znaczenie alt, zarządzanie dostępami dla robotów sieciowych: follow, nofollow, index, noindex, kluczowe przekierowania dla SEO – 301,
  • Użyta technologia (skrypty), parametry serwera – szybkość ładowania strony, bezpieczeństwo itp., responsywność strony www
CONTENT MARKETING (MARKETING TREŚCI)
  • Co to jest content marketing i jaki ma wpływ na sprzedaż i SEO
  • Jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb użytkowników i botów sieciowych
  • marketing treści a linki do serwisu
  • kreatywne tworzenie treści
  • powielanie treści,
  • narzędzia pomocne w ocenie jakości i przydatności treści,
  • różne treści, różne strategie czym różnią się opisy produktów od wpisów na bogu?
  • wykorzystanie potęgi treści w Internecie skuteczne metody,
  • analiza i dobór słów kluczowych (narzędzia),
  • algorytmy które mają wpływ na treści, Google Hummngbird

Dzień 2: 

LINKBUILDING CZYLI TO CZEGO GOOGLE NIE LUBI
  • jaka jest rola linków przychodzących, jak zdobywać wartościowe linki,
  • metody oceny źródeł linków, strategia linkowania: przyrost liczby linków, użyte słowo kluczowe w linku itp.
  • linkowane a algorytmy wyszukiwarek, zaawansowane techniki linkowania spamowanie,
  • unikanie kar od Google, White Hat, Black Hat
  • naprawa błędów związanych z linkowaniem
  • linkowanie z mediów społecznościowych jak wykorzystać i czy ma sens dla SEO, (Youtube, Facebook, Twitter i inne),
  • kreatywne zdobywanie linków marketing wirusowy a SEO, ankiety, wywiady, działania PR
  • płatne linki, artykuły sponsorowane a pozycjonowanie i kary od Google,
KARY OD GOOGLE, JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ
  • spadki w uchu organicznym przyczyny
  • algorytmy Google i ich znaczenie: Pingwin, Panda, Koliber…
  • rodzaje kar: usunięcie z indeksu, filtry, naprawa błędów: identyfikacja i usuwanie toksycznych linków,
  • treści na stronie a kary od Google, narzędzia pomocne w naprawie SEO strony,
ANALITYKA I RUCH SIECIOWY
  • Google Analytics i search console, metody pomiaru ruchu sieciowego
  • najważniejsze KPI dla SEO: ROI, konwersja,
  • Audyt strony, konkurencja, linki przychodzące:
  • SEO Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush
Wielojęzyczne serwisy a SEO,
• Schema.org i znaczenie
• Kluczowe zmiany w serwisie (przenosiny, zmiana skryptów, zmiana domen) a SEO
w trakcie szkolenia:
kurs SEO od podstaw
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być.
Jako specjalista otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami.
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.
zapisy: biuro@westom.pl – tel. 530 825 825
Zyskujesz dodatkowo: 
    • dożywotni i darmowy wstęp na każdy odbyty kurs celem przypomnienia wiedzy, wystarczy że się zgłosisz
    • + mało? namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu 
    • materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży

Szkolenie SEO w Gdyni i Gdańsku?

Szkolenie z pozycjonowania i optymalizacji odbywa się raz w miesiącu w Gdańsku. W komfortowych warunkach poznajemy tajemnice SEO i uczymy się jak optymalizować strony internetowe pod wyszukiwarki takie jak Google, Bing czy też Yandex.

W samym centrum Gdyni.

kurs seo Gdynia

Kurs SEO we Wrocławiu, Warszawie i Krakowie?

W każdym z tych miast prowadzę kursy przynajmniej raz w miesiącu. O szczegóły zapytaj za pośrednictwem maila lub zadzwoń.  Szkolenie 2-dniowe wprowadzi cię w świat optymalizacji stron i serwisów internetowych.

Zostań ekspertem SEO

Przejdź 2 etapy szkoleń: szkolenie wstępne (2 dni) oraz szkolenie uzupełniające dla zaawansowanych (2 dni). Każde ze szkoleń kończy się egzaminem a osoby, które ukończą cykl otrzymują certyfikat ukończenia kursu SEO w pełnym wymiarze.

Pełen program szkolenia SEO obejmuje:

1. Wprowadzenie do zagadnień SEO.

2. Wszystko co musisz wiedzieć zanim poznasz SEO.
2.1. Co to jest marketing internetowy i jakie są jego odmiany?

  • Marketing internetowy.
  • Przyczyna popularności marketingu online.
  • Najważniejsze strategie i cele.
  • Inbound i outbound marketing.
  • Marketing 360 stopni
  • Zagrożenia związane z marketingiem elektronicznym.
2.2. Marketing w wyszukiwarkach internetowych
  • Bezpłatne i płatne formy marketingu internetowego.
  • Ranking skuteczności wszystkich form marketingu internetowego.
  • Jak internauci czytają treści w sieci?
2.3 Co to jest wyszukiwarka internetowa i jak dokładnie działa.
  • Wyszukiwarka internetowa i różne rodzaje zapytań.
  • Składowe wyników wyszukiwania
  • Co daje pierwsze miejsce w wyszukiwarce.
  • Różnice w wyświetlaniu wyników wyszukiwania.
  • Monitorowanie wyników wyszukiwania dla fraz i całych serwisów.
  • Rodzaje wyszukiwarek internetowych:
  • Ranking wyszukiwarek i ich wpływ na rynek e-commerce: Google, Bing, Yahoo, Yandex, Baidu.
  • Zaawansowane techniki wyszukiwania.
  • Nowoczesne metody wyszukiwania: semantyczna analiza, AI, wyszukiwania głosowe.
  • Czytanie obrazów
  • Personalizacja wyników wyszukiwania
  • Śledzenie w sieci – agent w sieci, dane strukturalne, profil użytkownika
  • Agorytmy wyszukiwarek
  • Boty sieciowe jako narzędzie pracy wyszukiwarek.
2.4 Domena internetowa.
  • Co to jest domena internetowa.
  • Wybór nazwy domeny internetowej.
  • Dostępność domen internetowych
  • Rejestracja i przedłużenie domeny.
  • Jakie cechy ma dobra domena internetowa.
  • Jak zdobyć atrakcyjna domenę internetową?
  • Zmiana domeny na inną
  • Jak wycenić domenę internetową
  • Jak algorytmy Google widzą Twoją domenę
2.5 Zanim zdecydujesz się na własny sklep internetowy
  • Sklepy i strony międzynarodowe.
  • Platformy sklepowe: przegląd dostępnych rozwiązań
  • Wdrożenie sklepu internetowego
  • Integracja z systemami wspomagającymi sprzedaż i zarządzanie firmą

3. SEO (Search Engine Optimization)

  • Wprowadzenie do SEO
  • Różnica między pozycjonowaniem i optymalizacją.
  • Wyniki naturalne w wyszukiwarkach.
  • Wpływ algorytmów na wyniki wyszukiwarek.
  • SEO a sprzedaż i budowanie świadomości marki.
3.1 Optymalizacja serwisów internetowych
  • Dlaczego optymalizacja SEO jest niezbędna?
  • Wpływ optymalizacji na serwisy i widoczność w sieci.
  • Optymalizacja a użyteczność stron.
  • Semantyka kodu a SEO.
  • Optymalizacja mediów i technologii.
  • Hosting i geolokalizacja w  SEO.
  • Certyfikat SSL a SEO
  • Optymalizacja strony internetowej po jej wdrożeniu
3.2 Techniczne SEO, czyli czynniki optymalizacyjne po stronie serwisów.
  • Hosting przyjazny serwisom www.
  • Struktura serwisu, Przyjazne adresy url, optymalne nazwy dla podstron,
  • Architektura informacji
  • Optymalizacja tytułów, nagłówków, opisów, (tworzymy tytuł doskonały – z prezentacji, description)
  • Wewnętrzne linkowanie w serwisie
  • Meta dane. Atrybuty alt, h1-h5,
  • Mikroformaty, mikrodane, RDF,
  • Robots.txt
  • Indeksowanie serwisu przez roboty sieciowe.
  • http czy https, czy warto wdrożyć SSL
  • Błędy na stronie: 404
  • Crawl Budget
  • Szybkość wczytywania strony
  • Wersja mobilna serwisu
  • Optymalizacja treści: długość, nasycenie słowami, duplikaty.
  • Przekierowania, linki kanoniczne
  • Przyjazne stronicowanie
  • Shcema, rich snipets
  • JavaScript, Ajax, Flash a SEO
  • Mapa witryny
  • App Store Optimization
  • Błędy w kodzie HTML
  • Optymalizacja zdjęć i obrazów
  • Cookies
4. Pozycjonowanie serwisów internetowych
4.1 Backlink building czyli znaczenie linków zwrotnych.
  • Znaczenie linków przychodzących, czyli link building a SEO.
  • Jak ocenić wartość linków przychodzących?
  • Etyczne zdobywanie linków czyli White SEO
  • Techniki zdobywania linków, Platformy linków sponsorowanych,
  • Techniki prawidłowego profilu linków- jak linkować
  • Anchor text, długi ogon,
  • Kupowanie linków, jak uniknąć kar,
  • Wartościowe linki za darmo, poznajemy skuteczne metody.
  • Ocena źródeł pochodzenia linków – narzędzia i metody.
  • Wybór optymalnej strategii linkowania: przyrost liczby linków, struktura linku itp.
  • Jak algorytmy postrzegają linki zewnętrzne.
  • Nieetyczne metody stosowane przez spamerów.
  • Jak uniknąć kar od Google, White Hat, Black Hat
  • Narzędzia pomoce przy linkowaniu: Ahrefs, Majestic SEO i inne.
  • Naprawiamy błędy przeszłości, czyli wychodzenie z filtrów i usuwanie złego linkowania.
  • linki z mediów społecznościowych – jaka jest ich wartość, Youtube, Facebook, Twitter a SEO
  • Jak wykorzystać siłę marketingu wirusowego w SEO.
  • Strategie pozycjonowania: trudne łatwe frazy.
  • Neuropozycjonowanie
4.2 Dozwolone i niedozwolone techniki pozycjonowania.
  • White Hat SEO
  • Black Hat SEO, czyli zakazane i nieetyczne metody pozycjonowania i optymalizacji.
  • Narzędzia BHS.  Zennolab
4.3 Pozycjonowanie Lokalne w Google, Bing, Yahoo
4.4 Tajemnice Google w SEO
  • Strony najwyższej jakości wg Google.
  • Spadek pozycji w Google
  • Kary za pozycjonowanie, rodzaje i forma.
  • Wychodzenie z kar i filtrów
  • Zaawansowane techniki pozycjonowania w Google.
  • Pozycjonowanie różnych branż.
  • Strony typu Your Money or Your Life
5. Trafny wybór słów kluczowych.
5.1 Dobieramy optymalne frazy kluczowe
  • potrzeby użytkowników, synonimy, zapytania, zdania, słowa kluczowe działające w kampaniach Ads,
  • Szukamy słów u konkurencji.
  • Kanibalizm słów kluczowych.
  • Trwałość pozycjonowania dla różnych słów kluczowych
  • Narzędzia do analizy słów kluczowych
  • Trudne frazy i długi ogon a pozycjonowanie.
  • Sezonowość w doborze fraz
6. Media społecznościowe i ich wpływ na SEO.
6.1 Nieograniczone możliwości mediów społecznościowych
6.2 Wpływ mediów społecznościowych na SEO
  • Facebook
  • Twitter,
  • Blogi,
  • Youtube
7. SEO pozostałych serwisów
7.1 SEO dla platform sprzedażowych
  • Amazon i optymalizacja sprzedaży
  • Ebay i optymalizacja
  • Allegro
7.2 SEO kanałów social media
  • YouTube i optymalizacja kanału
  • SEO dla Facebooka, Instagrama
7.3 Pozycjonowanie i optymalizacja serwisów wielojęzycznych
8. Content marketing, czyli moc słów dla SEO.
8.1. Co to jest content marketing?
  • Popularne formy marketingu treści.
  • Ocena tekstu, czyli E-A-T (Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness).
  • treści użyteczne dla czytelnika czy wysokiej jakości?
  • marketing treści a boty sieciowe oraz wzrost widoczności w sieci,
  • jakich treści oczekują użytkownicy a co jest dobre dla pozycjonowania?
  • kopiowanie treści, kradzież treści; jak sobie z tym radzić,
  • jak tworzyć perfekcyjne opisy produktów a jak artykuły
  • Błędy: duplikacja, kradzież treści, user-generated content.
  • https://marketingdlaludzi.pl/narzedzia-do-korekty-tresci/
  • Jak pisać opisy do sklepów internetowych –
  • Sposoby rozpowszechnienia treści
8.2. Cele marketingu treści
  • Standardowe cele marketingu treści w SEO
8.3. Techniczne aspekty marketingu treści
  • Thin content oraz duplicate content.
  • dobór słów kluczowych, poszukiwanie atrakcyjnych tematów,
  • algorytmy wyszukiwarek które kontrolują treści np. Google Hummingbird
  • gęstość słów kluczowych
  • TF-IDF
8.4. Budowanie społeczności a treści
  • User-Generated Content
  • Media społecznościowe i treści
  • Persona jako przedstawiciel grupy docelowej
  • Narzędzia marketingu treści
  • Budowanie społeczności w content marketing
  • Marketing automation w CM
  • PIM ( Product Information Management) czyli zarządzanie treściami na dużą skalę
8.5. Zasady skutecznego marketingu treści
  • Cechy dobrego copywritera.
  • Strategie content marketingowe.
  • SEO optymalizacja treści
  • Skuteczny marketing wirusowy
  • Memy w marketingu treści
  • Syndykacja treści i jak ją wykorzystać
9. User eXperience (UX) i wpływ na SEO
9.1. Projektowanie stron zorientowane na użytkownika.
  • Planowanie działań UX
  • Narzędzia UX przydatne dla SEO
  • Testy użyteczności
  • Customer Journey Map, czyli mapa ścieżki klienta.
  • Mapa doświadczeń użytkowników.
9.2. Budowa użytecznych stron www
  • Strona główna z punktu widzenia UX
  • Strona kategorii a UX
  • Wyszukiwanie na stronie
  • Prawidłowa nawigacja strony www
  • USP na stronie, czyli Unique Selling Proposition (unikalna cecha oferty).
  • Grafiki i zdjęcia na stronie a UX
  • Strona pomocy i FAQ
  • UX dla formularzy na stronach
  • Koszyk zakupów i płatności
9.3. Ciemna strona UX
10. Świat Google
10.1. Najważniejsze informacje o Google
  • Krótka historia Google
  • Jak działa wyszukiwarka Google:
  • operatory wyszukiwania, Google Bomb efekt, indeksowanie,
  • Zero Moment of Truth czyli czyli szukamy opinii o produkcie
  • Co wie o nas Google?
  • Chrome i android w służbie Google.
  • Real time Search, Google Instant, Knowledge Graph
10.2. Darmowe narzędzia ważne dla SEO:
  • Google Moja Firma i Google Mapy
  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • PageSpeed Insights
  • Google Lighthouse
  • Test optymalizacji mobilnej
  • Narzędzie do testowania uporządkowanych danych
  • Planer słów kluczowych
  • Google Trends
  • Chrome DevTools
  • Google Optimize
  • Narzędzia przydatne w pracy
10.3. Zaawansowane narzędzia i platformy Google
  • Google Ads
  • Google Data Studio
  • Google Merchant Center
  • Google Tag Manager
  • Google Marketing Platform
  • Safe Browsing
10.4. Algorytmy Google i sortowanie wyników wyszukiwania
  • Panda,
  • Pingwin
  • Koliber
  • Gołąb
  • RankBrain
  • Opos
  • Bert
  • Pirat
10.5. Kary od Google
  • Ban
  • Filtr
  • Kary ręczne i w oparciu o algorytm
  • Kary za treści i technologię
  • Kary za złe linki i spam
  • Co zrobić w przypadku kary od Google?
11. Analityka i narzędzia SEO.
11.1 Programy do analityki internetowej
  • Google Analytics
  • Yandex Metrica
  • Matomo
  • Statystyki Facebook
  • Narzędzie do analizy statystyk Twitter’a
11.2 Programy do analizy zachowania użytkowników
  • Hotjar
  • Crazy Egg
  • Clicktale
  • Optimizely
  • Google Optizmize
11.3. Jak sprawdzać dane analityczne?
  • Najważniejsze KPI w e-commerce
  • Codzienny raport z analityki i przeglądanie danych
  • Dlaczego potrzebujesz analityki internetowej.
  • Współczynnik konwersji jako kluczowy KPI.
12. Audyt SEO
12.1. Wstępna ocena strony internetowej
12.2. Monitorowanie linków i domen
  • Dane historyczne stron internetowych – archive.org
  • Screaming Frog
  • SEMSTORM
  • SENUTO
  • SIXTRIX
  • Programy do monitorowania ruchu organicznego
12.3. Analiza konkurencji
  • Analiza 5 sił Portera i bariery wejścia na rynek.
13. Strategie SEO
13.1. SEO samodzielne czy zlecone?
  • Budowa zespołu SEO w firmie.
  • Jak wybrać firmę do współpracy
  • Zewnętrzny ekspert w firmie krok po kroku
  • SEO w małej firmie
  • SEO w dużej firmie i korporacji
13.2. SEO strategie 
  • Strategia On page
  • Strategia Off page
  • Fazy wprowadzania strategii SEO:
14. Zarządzanie projektami w E-commerce
14.1. Czym jest projekt i czym różni się od procesu.
  • Projekt S.M.A.R.T.
  • Role osób w projekcie.
  • Kick off, czyli spotkanie organizacyjne przed startem projektu.
  • Jak ustalać priorytety w projekcie, metoda MoSCoW.
14.2. Planowanie i Harmonogram prac.
  • Realizacja i Kontrola, czyli skuteczne prowadzenie projektu.
  • Metoda kontroli projektów EVT
14.3. Metodyki prowadzenia projektów.
  • Metody kaskadowe (z ang. Waterfall) inaczej zwane tradycyjnymi.
  • Metodyki zwinne (z ang. Agile)
15. SEO – lista czynników rankingowych.
  • Czynniki na poziomie domeny.
  • Czynniki na poziomie serwisów/sklepów internetowych
  • Link zwrotne, czyli backlinks

zapisy: biuro@westom.pl , tel. 530 825 825


Czy warto odbyć szkolenie z SEO ?

Nauka  pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych to zajęcie dla osób o szerokiej wiedzy, potrafiącej łączyć wiele dziedzin (np. IT, content marketing, UX), cierpliwej i potrafiącej współpracować z klientami.
Po kursie z zakresu SEO każdy powinien znać techniki zdobywania widoczności w Internecie, po przez działania optymalizacyjne na stronie www oraz po przez pozycjonowanie, czyli działania wykraczające poza stronę internetową (np. zdobywanie linków zewnętrznych).
Zanim podejmiesz decyzję o zapisaniu się na szkolenie SEO poznaj plusy i minusy wykonywania tego zawodu oraz poznaj możliwości rozwoju i formy samego szkolenia.

Samodzielny zawód lub uzupełnienie wiedzy.

Jako samodzielny specjalista SEO będziesz odpowiedzialny za:
  • Kontakty z klientami
  • Optymalizację serwisów internetowych
  • Zdobywanie linków zewnętrznych
  • Mierzenie i śledzenie KPI dla najważniejszych wskaźników.
  • Raportowanie z widoczności serwisów w wyszukiwarkach internetowych
Praktycznie każda firma działająca w sieci potrzebuje porady specjalisty od pozycjonowania i optymalizacji, więc pracy w tym zawodzie nie zabraknie. Dodatkowo wyszukiwarki internetowe typu Google stale zmienią swoje algorytmy lud dodają nowe funkcjonalności , takie jak wyszukiwanie głosowe, co skutkuje tym, że żadna strona www nie może być pewna swojej pozycji w Google, Bing, czy Yandex.

Po szkoleniu z pozycjonowania nauczysz się:

  • Jak budować strony i sklepy internetowe przyjazne wyszukiwarkom od samego początku
  • Jakie są zasady prowadzenia projektu i zarządzania zespołem tworzącym serwisy www
  • Jak tworzyć strony przyjazne SEO (search engine optimization)
  • Poznasz wszystkie ważne parametry optymalizacyjne serwisów www
  • Nauczysz się robić audyt stron www pod względem technicznym i optymalizacyjnym
  • Dowiesz się jak tworzyć witryny wielojęzyczne
  • Poznasz techniki optymalizacji HTML, Ajax, JavaScript

Jaki kurs SEO wybrać?

W sieci jest dostępnych wiele kursów online i oferty szkoleń stacjonarnych.
Szkolenie online jest dobre na początek, dla poznania branży oraz zdobycia podstawowej wiedzy. Jeśli uzupełnisz szkolenie online dobrą książką, to możesz iść krok dalej i zapisać się na szkoleni stacjonarne dla średnio zaawansowanych.
Najlepszą drogą rozwoju w SEO jest szkolenie stacjonarne. Przebywanie z innymi specjalistami i przekazywana wiedza od eksperta z wieloletnim doświadczeniem daje duże szanse, że zrozumiesz na czym polega pozycjonowanie i optymalizacja.

A może kurs SEO Online?

Nic prostrzego. Jeśli masz dość motywacji i samozaparcia do nauki, to w kilku krokach nauczysz się SEO, zdasz ezamin i otrzymasz dyplom i certyfikat.

Co zrobić, żeby zdobyć ceryfikat SEO w kursie online:

  1. Zamów poradnik e-book SEO : koszt 38 zł brutto
  2. Obejrzyj wideo poradniki, których linki za darmo przyslemy ci na maila
  3. Zdaj egzamin online w formie testu: 30 pytań o róznym stopniu trudności. Zdaje się po wykonaniu minimum 70% testu.
  4. Otrzymasz dyplom i potwierdzenie zdania egzaminu.
Cały proces powinien zająć około 7 dni, jeśli poświęcisz przynajmniej godzinę dziennie.
Zamówienia: biuro@westom.pl 

Login

marketing treści
Welcome to Typer

Brief and amiable onboarding is the first thing a new user sees in the theme.
Join Typer
Registration is closed.