Kurs SEO od Podstaw

Szkolenie z Pozycjonowania i Optymalizacji Stron Internetowych

  • Miejsce kursu: warsztaty online z ekspertem
  • Cena kursu:  1390 zł netto za 2 dni szkoleń, zniżka dla grup 15%
  • Czas trwania:  2 dni, 16 godzin, 70% praktycznych ćwiczeń
  • Zakres: od absolutnych podstaw do poziomu zaawansowanego
  • Zapisy i terminy: biuro@westom.pl

Opinie z Google Reviews: 

WESTOM
4.4
Na podstawie 7 opinii
powered by Google
Natalia SuszyńskaNatalia Suszyńska
12:27 11 Jun 21
Kurs bardzo pomocny. Treści zawarte w nim otwierają oczy wszystkim nowym osobom w Seo.Pan prowadzący omawia wszystkie istotne tematy.Polecam.
Łukasz AndrzejakŁukasz Andrzejak
10:51 11 Jun 21
Szkolenie bardzo fajne, aktywny kontakt z uczestnikami, same konkrety bez zbędnych do niczego nieprzydatnych formułek. Bardzo przyjazny prowadzący, można się wiele nauczyć.
Anna StaniecAnna Staniec
09:55 11 Jun 21
Wiedza którą uzyskałam na szkoleniu E-Commerce bardzo mi się przyjadę w otworzeniu własnego biznesu. Polecam wszystkim
w mojej ocenie klasyka konsultingu => gdyby nie wykładowca Tomasz z Westom nigdy nie dowiedziałbym się że internet jest tak łatwy do zarabiania kasy! cool !!
js_loader

Czego nauczysz się na kursie SEO? 

Poznacz czym jest SEO, czyli pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych

  • Dowiesz się jak zdobywać klientów za pośrednictwem Google.
  • Omówimy optymalizację stron www i jak ją poprawnie wdrożyć, żeby przyniosło efekty.
  • Nauczymy się jak osiągnąć wysokie i trwałe pozycje w wynikach wyszukiwania.
  • Poznamy metody optymalizacji i analizy stron www.
  • Po co są linki przychodzące i jak je wykorzystać do pozycjonowania oraz wiele innych tematów związanych z widocznością i sprzedażą w Internecie…

Dowiesz się, korzystać z marketingu treści, czy Content Marketing w praktyce:

  • Napiszemy przyciągające i skuteczne treści zgodne z SEO.
  • Znajdziemy błędy na stronach www, które blokują ruch w wyszukiwarkach.
  • Przećwiczymy sposoby i narzędzia doboru słów kluczowych

Nauczysz się, jak używać sztucznej inteligencji w marketingu treści oraz SEO:

  • Pracujemy z narzędziami AI do analizy i optymalizacji SEO
  • Tworzymy strategię SEO z wykorzystaniem AI
  • Używamy AI do pisania treści, tak żeby algorytmy oceniały je jak pisane przez człowieka

Kurs poprowadzi doświadczony ekspert SEO

20-letnie doświadczenie. Pracował w  USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, jako CEO i Head of SEO oraz Head of E-commerce w największych firmach z branży.

“Dla mnie SEO, czyli pozycjonowanie i optymalizacja to synergia działań: IT, UX, marketingu treści, PR, działań optymalizacyjnych i pozycjonowania zewnętrznego. Holistyczne podejście gwarantuje sukces, ale z drugiej strony wymaga od specjalisty zajmującego się tematem dużej wiedzy, umiejętności łączenia wielu dziedzin oraz ciągłego doskonalenia się.”

Film o szkoleniu

Szczegółowy program kursu SEO:

1. Marketing internetowy, czyli wprowadzenie do nauki SEO

  • Omówimy ogólne założenia marketingu internetowego. Poznamy przyczyny popularności marketingu online, kluczowe strategie i cele.
  • Marketing w wyszukiwarkach internetowych, to kolejne zagadnienie, które omówimy przed samym szkoleniem. Kluczowa jest umiejętność rozróżnienia płatnych i bezpłatnych form promocji.
  • UX w wyszukiwarkach internetowych a wyniki organiczne. Dowiesz się jak internauci czytają treści w sieci, czym jest współczynnik odrzuceń, heatmapy, zaangażowanie, USP.
  • Co to jest wyszukiwarka internetowa oraz najważniejsze zasady jej działania.
  • Domena internetowa i jej wpływ na SEO. Czym jest domena, jak wybrać dobrą nazwę, rodzaje domen oraz ich dostępność oraz koszty utrzymania.

2. Dowiedź się czym jest SEO i czym różni się od pozycjonowania:

  • Podstawy SEO. Czym różni się optymalizacja od pozycjonowania. Jak wyglądają wyniki naturalne w wyszukiwarkach i jaki mają na te wyniki algorytmy sieciowe. Jak optymalizacja i pozycjonowanie łączy się ze świadomością marki.
  • Optymalizacja serwisów internetowych. Czemu optymalizacja jest niezbędna przy każdym serwisie internetowym i jaki ma wpływ na wyniki wyszukiwania.
  • Techniczne aspekty optymalizacji serwisów internetowych. Jak wybrać hosting przyjazny serwisom www. Budowa struktury serwisu, przyjazne adresy url, keyword research czyli optymalizacja użytych nazw i słów.
  • Optymalizacja treści (długość, nasycenie słowami kluczowymi, duplikaty i kradzież treści z innych serwisów), przekierowania, linki kanoniczne i przyjazne stronicowanie.

sem

3. Co to jest pozycjonowanie, czyli kluczowy element SEO.

  • Definicja i przykłady pozycjonowania. Dlaczego pozycjonowanie to sztuka.
  • Linki zwrotne (backlink building) i ich rola w pozycjonowaniu stron www. Omówimy sposoby oceny wartości linków i zdobywania linków
  • Strategie linkowania do naszej witryny internetowej. W tej części kursu dowiemy się jakie są optymalne strategie w zależności od branży i stanu naszej strony.
  • White Hat, Black Hat, czyli dozwolone i niedozwolone metody pozycjonowania. Dowiesz się, jak oszukać algorytm i czemu lepiej tego nie robić
  • Pozycjonowanie lokalne, czyli jak pojawić się w Mapach Google. Wizytówka Moja Firma.
  • Słowa kluczowe i ich waga w optymalizacji serwisów internetowych. Na szkoleniu dowiesz się jakich metod i narzędzi używać do wyszukania najważniejszych słów kluczowych.
  • Optymalizacja i pozycjonowanie a media społecznościowe. Czy media mają wpływ na pozycjonowanie? Jak Facebook, Twitter, YouTube czy tez blogi mogą pomóc w SEO.
  • Jak działa SEO na YouTube? YouTube to ekosystem Google. Warto poznać sposoby pozycjonowania filmów.

4. Co to jest marketing treści i dlaczego jest tak ważne w optymalizacji serwisów www?

  • Czym jest marketing treści (content marketing) i jakie przyjmuje formy. Jak Google ocenia treści na stronie (zasada E-A-T).
  • Opisy dla produktów z punktu widzenia optymalizacji, jak używać narzędzi do tworzenia treści oraz jak rozpowszechniać i kontrolować swoje treści.
  • Techniczne aspekty marketingu treści i wpływ na widoczność w sieci. W tej części szkolenia omówimy czym jest thin content, jak dobrać słowa kluczowe do treści i jak szukać atrakcyjnych tematów.
  • Pozycjonowanie a budowanie społeczności, to kolejny temat szkolenia. Czym jest persona, jak budować społeczność wokół treści.
  • Zasady skutecznych działań marketingu treści w aspekcie pozycjonowania i optymalizacji. Kurs obejmuje temat copywritingu dobrych treści.

5. Pozycjonowanie a użyteczność stron internetowych (UX), jaki ma wpływ na SEO? 

  • Na kusie pozycjonowania nauczymy się czym jest UX i jak planować działania UX z punktu widzenia optymalizacji wyników.
  • Budowa użytecznych serwisów internetowych i wpływ na pozycjonowanie. Kurs obejmuje omówienie jak tworzyć dobre strony główne, podstrony, strony produktów, wyszukiwanie na stronach, nawigację itp.

USP

6. Naucz się jak zdobywać klientów przez Google: narzędzia, metody, strategie 

  • Darmowe narzędzia Google: Google Moja Firma, Mapy, Analytics, Search Console, PageSpeed Insight, Trends, Chrome DevTools itp.). Przykłady i praktyczne ćwiczenia.
  • Zaawansowane i płatne narzędzia Google, które możemy użyć do celów pozycjonowania i optymalizacji: Google Ads, Looker Studio, Merchant Center, Tag manager, Marketing Platform.
  • Algorytmy Google. Na szkoleniu dokładnie przećwiczymy zrozumienie najważniejszych algorytmów Google, które kształtują wyniki wyszukiwania.
  • Kary od Google za złe pozycjonowanie serwisów www. Jak unikać kar i jak z nich wychodzić. Kary ręczne i algorytmiczne, kary za treści, linki, optymalizację techniczną.

7. Poznaj analitykę internetową i wykorzystaj ją w SEO

  • Darmowe i płatne programy do analityki internetowej. Google Analytics, Yandex Metrica, statystyki Facebooka.
  • Programy do analizy zachowania użytkowników. HotJar, Crazy Egg, Clicktale, VWO.
  • Wskaźniki mierzenia efektywności: KPI, raporty, konwersja sprzedaży itd.

Google Analytics

8. Przeprowadzimy profesjonalny audyt SEO

  • Na szkoleniu z pozycjonowania i optymalizacji omówimy metody sprawdzania poprawności działania stron internetowych, weryfikowanie linków przychodzących i domen.
  • Dowiemy się czym jest archiwum Internetu oraz jakie narzędzia możemy użyć do audytu (Semstorm, Sistrix, Senuto, Ahrefs) oraz podejdziemy do analizy konkurencji.

Audyt SEO

9. Omówienie skutecznych strategii pozycjonowania

  • W tej części kursu dowiemy się jakie strategie są najskuteczniejsze.
  • Czy pozycjonować serwisy samodzielnie, czy też zlecić na zewnątrz oraz jak wybrać agencję do współpracy.
  • Jak działa pozycjonowanie i optymalizacja w małej firmie a jak w dużej korporacji.
  • Na koniec kursu omówimy wszystkie istotne czynniki optymalizacji i pozycjonowania.

10. Czy warto używać AI w SEO? 

  • Zrozumienie podstaw sztucznej inteligencji (AI) i jej zastosowań w SEO.
  • Poznanie narzędzi AI wspierających działania SEO.
  • Zastosowanie technik AI w celu optymalizacji treści, link building i analizy konkurencji.

 W trakcie kursu omówimy działanie niezbędnych w SEO narzędzi i programów

narzędzia SEO

Ten kurs to aktywne warsztaty, w których wszyscy biorą udział

kurs online

Każdy uczestnik szkolenia SEO otrzyma pełen zestaw materiałów: 

  • Książka „E-commerce w pigułce” – ponad 300 stronicowe opracowanie z jasnym wytłumaczeniem tematyki, którą poruszamy
  • prezentacja, która została wyświetlona w trakcie trwania kursu
  • opracowania statystyczne oraz infografiki, które omawiamy na szkoleniu
  • nagranie wideo z kursu – film + notatki
  • prawo do 15% rabatu na następny kurs

e-book e-commerce

 Zapisz się na nasze szkolenie

Kliknij, aby ocenić
[Total: 102 Średnio: 5]
FAQ

Pytania do Kursu SEO

Dla kogo jest kurs SEO?

SEO, czyli pozycjonowanie i optymalizacja to wiedza, która przydatna jest każdej osobie zajmującej się na poważnie działaniami w sieci internetowej. SEO to lepsza widoczność w wyszukiwarkach, szybsze strony www, większa sprzedaż, lepsze treści…

Po kursie możesz zacząć pracować jako samodzielny specjalista SEO, content marketing i marketingiem online.

Jak przebiega samo szkolenie?

Na szkoleniu panuje przyjacielska atmosfera. Pracujemy w skupieniu, ale z uśmiechem. SEO to ogromna dawka wiedzy, więc ćwiczenia, pytania, rozmowa i ciągłe przykłady aż do opanowania materiału przez wszystkich, to najważniejsza zasada na kursie.

Uczestnicy wzajemnie wspierają się w kolejnych etapach a prowadzący jest po to, żeby ułatwiać zrozumienie.

Jak zapisać się na kurs?

Żeby zapisać się na szkolenie napisz wiadomość na email: biuro@westom.pl i podaj najważniejsze szczegóły: kiedy chcesz uczestniczyć i w jakim mieście.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Kurs SEO odbywa się w centrach łownych miast w Polsce: Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Wrocław, Poznań i Kraków oraz w Niemczech w Berlinie.

Uczymy się w komfortowych warunkach, mając do dyspozycji klimatyzowane pomieszczenia, rzutniki, komputery, oprogramowanie. Kawa, herbata, woda, soki i przekąski oferujemy bez ograniczeń. W trakcie przerw można zjeść obiad w restauracji lub zamówić posiłek online.

Jak zapłacić za kurs? Czy otrzymam fakturę?

Zapłacić za szkolenie można na podstawie zamówienia, które generujemy po złożeniu deklaracji uczestnictwa.

Każdy z uczestników otrzymuje fakturę VAT oraz potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu.

Czy po szkoleniu otrzymam certyfikat?

Uczestnicy szkolenia otrzymają potwierdzenie odbycia kursu w postaci certyfikatu SEO.

Certyfikat może być wystawiony w języku polskim lub angielskim.

Czy po szkoleniu będę mógł/mogła samodzielnie pozycjonować strony internetowe?

Każdy uczetnik kursu SEO po ukończeniu szkolenia powienien samodzielnie potrafić pozycjonować i optymalizować strony www

Czy kurs SEO wystarczy do wykonywania zawodu specjalisty SEO

Oprócz wiedzy potrzebujesz niezbędnej praktyki. Ile czasu potrzebujesz na nabycie doświadczenia zależy wyłącznie od Ciebie. Jednym zajmuje ten proces pare miesięcy, inni znów potrzebują kilku lat.

Czy po kursie SEO mam szansę na lepszą pracę?

Specjaliści SEO są cennymi i poszukiwanymi pracownikami na rynku. Tylko od Ciebie zależy, czy umiejętnie wykorzystasz nabyte umiejętności.

Zapisy i informacje

kontakt

    Subscribe
    Powiadom o
    If you want to leave a review, please Login or Register first.
    guest
    9 komentarzy
    najstarszy
    najnowszy oceniany
    Inline Feedbacks
    Zobacz wszystkie komentarze
    Joasia
    Joasia

    Dobre szkolenie i prowadzone, tak że nie można się nudzić, pozdrawiam Tomasza

    Marzena L.
    Marzena L.

    Byłam na szkoleniu i mogę polecić, teraz mam zupełnie inne spojrzenie na te tematy, a zainteresowałam się SEO jako nauczycielka matematyki w szkolę, założyliśmy kółko algorytmów w szkole i SEO idealnie się w temat wpisał, dziękuję

    Karol
    Karol

    polecam ten kurs w wersi stacjonarnej, na żywo dużo łatwiej przyswaja się więdzę

    Wiola
    Wiola

    chcę się zapisać, ale jak sprawdzić czy to dla mnie? może jakiś test kwalifikujący?

    Kolek
    Kolek
    Odpowiedz  Wiola

    to szkolenie od podstaw, najlepiej poczytaj przed szkoleniem parę poradników i sama oceń sens

    A. Sz.
    A. Sz.

    Trudne, jeśli nie masz umysłu ścisłego ale bardzo dobre

    Karolcia
    Karolcia

    Pan Tomasz to potrafi obudzić towarzystwo na szkoleniu, merytorycznie i wesoło, pozdrawiam ekipę z Wielkopolski

    Zbyszek
    Zbyszek

    jako programista musze powiedzieć, że kurs wiele wniósł w moje postrzeganie szczególnie budowy stron www, must have dla IT

    Krzysztof
    Krzysztof

    kurs e-commerce był bardzo wartościowy . instruktorzy byli kompetetni i przystępnie przekazywali wiedzę . Materiały szkoleniowe były dobrze przygotowane , a atmosfera w grupie była przyjemna

    Masz Pytania? Napisz:

      Prowadziliśmy szkolenia dla firm:
      Z życia naszych szkoleń:
      certyfikat e-commerce