Kurs SEO od podstaw

KURS SEO + Content Marketing 2020

kurs stacjonarny od podstaw do eksperta w 2 dni

KURS SEO stacjonarny w małych grupach: 

kurs SEO online

  • Miejsce kursu: Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Kraków
  • Czas trwania: 2 dni, 16 godzin, 70% to praktyczne warsztaty
  • Cena: 1450 zł netto + VAT, (przedsprzedaż z ceny 1998 zł)
  • Termin: 09-12.2020 – również weekendowe,  wolne terminy: kontakt
  • Małe Grupy: kurs SEO + Content Marketing zamknięty: od 2 osób, otwarty do 7 osób,

zapisy: biuro@westom.pl , cena 1450 zł netto za 2 dni

A może Kurs Zamknięty na zamówienie? Zapytaj. 

Czego się nauczysz na kursie SEO?

  • Co to jest SEO i jak działa?
  • Jak osiągać trwałe pozycje w wyszukiwaniach Google?
  • Co to jest optymalizacja serwisów www i jak ją stosować?
  • W sieci rządzą ludzie czy algorytmy?
  • Jak manipulować wynikami naturalnymi? A może wpływanie na Google Maps
  • Jakie jest ryzyko działań SEO? Kary od Google?
  • Co to jest UX i jak łączy się z SEO?
  • Jak zbudować idealnie zoptymalizowany serwis.
  • Jak badać i mierzyć efekty SEO?
  • Niedozwolone techniki? Sekrety Google.
  • oraz wiele tematów, które nigdzie nie zostały opisane…

Kurs prowadzi Tomasz Węsierski

W branży od 1998 roku, pracował w  USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii. Dyrektor operacyjny w Wakacje.pl, Head of E-commerce w Niemieckim expondo GmbH, Dyrektor Generalny w HRL Polska. Autor książek i wykładów o e-commerce. Pasjonat SEO i SEM.

Program szkolenia SEO – kurs stacjonarny, 2 dni

Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych. Zaczynamy o 8.00, kończymy o 16.00, w trakcie kursu mamy 3 przerwy.
Dzień 1: 
Co to jest SEO?szkolenie SEO
  • Co to jest SEO i jaki ma wpływ na ruch w sieci, markę, sprzedaż.
  • Co to jest wyszukiwarka i jak działa
  • Wyniki naturalne i płatne. Rodzaje wyszukiwarek.
  • Jak działa wyszukiwarka: algorytmy sortujące wyniki, roboty roboty sieciowe,
  • Jak wpływać na wyświetlane wyniki w wyszukiwarkach,
  • Wyszukiwarka a urządzenia mobilne,
  • Zachowania użytkowników podczas wyszukiwania: co widzą, jak dokonują wyboru, które wyniki klikają, Google Maps
  • SEO + SEM + content marketing + media społecznościowe – co to jest i jak się ze sobą łączą?
  • Wprowadzenie do Google Analytics, Search Console,
OPTYMALIZACJA STRONY WWW
  • Jak wygląda witryna przyjazna wyszukiwarkom: logiczna struktura strony, wewnętrzne linkowanie, indeksowanie stron serwisu, mapa strony, łatwość przepływu informacji, przyjazna nawigacja, dopasowanie nazw, przyjazne adresy url,
  • Najważniejsze czynniki optymalizacyjne: tytuł, opis itp. (h1-h5, title, description), treści na stronie: tematyka i czytelność, unikalność, struktura, użyte znaczniki,
  • Kopiowanie treści a SEO, kradzież naszych tekstów, pliki graficzne i znaczenie alt, zarządzanie dostępami dla robotów sieciowych: follow, nofollow, index, noindex, kluczowe przekierowania dla SEO – 301,
  • Użyta technologia (skrypty), parametry serwera – szybkość ładowania strony, bezpieczeństwo itp., responsywność strony www
CONTENT MARKETING (MARKETING TREŚCI)
  • Co to jest content marketing i jaki ma wpływ na sprzedaż i SEO
  • Jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb użytkowników i botów sieciowych
  • marketing treści a linki do serwisu
  • kreatywne tworzenie treści
  • powielanie treści,
  • narzędzia pomocne w ocenie jakości i przydatności treści,
  • różne treści, różne strategie czym różnią się opisy produktów od wpisów na bogu?
  • wykorzystanie potęgi treści w Internecie skuteczne metody,
  • analiza i dobór słów kluczowych (narzędzia),
  • algorytmy które mają wpływ na treści, Google Hummngbird

Dzień 2: 

LINKBUILDING CZYLI TO CZEGO GOOGLE NIE LUBI
  • jaka jest rola linków przychodzących, jak zdobywać wartościowe linki,
  • metody oceny źródeł linków, strategia linkowania: przyrost liczby linków, użyte słowo kluczowe w linku itp.
  • linkowane a algorytmy wyszukiwarek, zaawansowane techniki linkowania spamowanie,
  • unikanie kar od Google, White Hat, Black Hat
  • naprawa błędów związanych z linkowaniem
  • linkowanie z mediów społecznościowych jak wykorzystać i czy ma sens dla SEO, (Youtube, Facebook, Twitter i inne),
  • kreatywne zdobywanie linków marketing wirusowy a SEO, ankiety, wywiady, działania PR
  • płatne linki, artykuły sponsorowane a pozycjonowanie i kary od Google,
KARY OD GOOGLE, JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ
  • spadki w uchu organicznym przyczyny
  • algorytmy Google i ich znaczenie: Pingwin, Panda, Koliber…
  • rodzaje kar: usunięcie z indeksu, filtry, naprawa błędów: identyfikacja i usuwanie toksycznych linków,
  • treści na stronie a kary od Google, narzędzia pomocne w naprawie SEO strony,
ANALITYKA I RUCH SIECIOWY
  • Google Analytics i search console, metody pomiaru ruchu sieciowego
  • najważniejsze KPI dla SEO: ROI, konwersja,
  • Audyt strony, konkurencja, linki przychodzące:
  • SEO Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush
Wielojęzyczne serwisy a SEO,
• Schema.org i znaczenie
• Kluczowe zmiany w serwisie (przenosiny, zmiana skryptów, zmiana domen) a SEO
w trakcie szkolenia:
kurs SEO od podstaw
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być.
Jako specjalista otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami.
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.

zapisy: biuro@westom.pl – tel. 530 825 825

Zyskujesz dodatkowo: 
  • dożywotni i darmowy wstęp na każdy odbyty kurs celem przypomnienia wiedzy, wystarczy że się zgłosisz
  • – 30% rabatu na każdy dodatkowy kurs SEO dla ekspertów lub kurs marketing internetowy dla firm
  • + mało? namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu 
  • materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży
kurs SEO

Login

marketing treści
Welcome to Typer

Brief and amiable onboarding is the first thing a new user sees in the theme.
Join Typer
Registration is closed.