Kurs Amazon

Kurs Sprzedaży Na Amazonie od podstaw

Naucz się jak samodzielnie i skutecznie sprzedawać za pośrednictwem Amazona, jak obsługiwać konto Amazona. Amazon FBA i Amazon FBM.

Kompleksowe szkolenie z obsługi konta i sprzedaży za pośrednictwem platformy Amazon.

Cena i terminy szkolenia:

  • Cena:  1890 zł netto + VAT 
  • Czas trwania: 3 dni intensywnej nauki, w tym 70% czasu poświęcamy na ćwiczenia
  • Zapisy na kurs: biuro@westom.pl 
  • Forma szkoleń: stacjonarne i online 

Każdy uczestnik zyskuje dożywotni, darmowy, wielokrotny wstęp na raz odbyty kurs.


Czego nauczysz się na kursie sprzedaży na Amazon?

Poznasz metody obsługi konta Amazona:

  • Zakładanie i prowadzenie konta
  • Wprowadzanie produktów
  • Prowadzenie międzynarodowej sprzedaży
  • Płatne i bezpłatne metody promocji na Amazonie
  • Skuteczne strategie cenowe, które działają
  • Poznasz narzędzia i metody wspomagające sprzedaż
  • Nauczysz się korzystać ze sztucznej inteligencji do optymalizacji oferty

Dlaczego warto nauczyć się obsługi konta na Amazonie?

Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie potrafił samodzielnie obsłużyć konto Amazona w zakresie sprzedaży i promocji, również w skali międzynarodowej.

Kursanci zdobywają wystarczającą wiedzę i umiejętności do własnych działań marketingowych w zakresie Amazona.

szkolenie Amazon

Kurs sprzedaży na Amazonie:

  1. Czym jest Amazon i dlaczego warto używać tej platformy do sprzedaży? 

  • Czym jest Amazon i jak działa platforma sprzedażowa
  • Wady i zalety sprzedaży za pośrednictwem Amazona
  • Amazon a konkurencja: Allegro, Ebay i inne światowe platformy sprzedażowe
  • Co daje sprzedaż na Amazonie i jak skutecznie korzystać z tej platformy
  • Czym jest Amazon FBA a czym FBM
  • Amazon ze strony kupującego, czyli analiza klienta i jego preferencji
  1. Przed założeniem konta na Amazonie

  • Analiza konkurencji i ocena własnych możliwości
  • Narzędzia wspierające audyt sprzedaży
  • Określenie wielkości popytu i podaży
  • Jakie produkty sprzedawać na Amazon
  • Kody EAN, UPC, ISBN, GTIN czy ASIN – czym są i jak je zdobyć.
  1. Jak sprzedawać skutecznie na Amazonie?

  • Zakładamy konto (Basic i Pro)
  • Czy jest i jak działa Amazon Seller Center
  • Optymalizacja kont na Amazonie dla wyników naturalnych na listingu
  • Niezbędne dokumenty i procedury przy zakładaniu konta
  • Opłaty i prowizje pobierane za sprzedaż
  • Wystawiamy produkty na Amazonie krok po kroku
  • Dodawanie produktów jak reseller
  • Składowe karty produktowej na platformie: tytuł, bullet point, opis
  • Jak zrobić perfekcyjne i zgodne z zasadami Amazona zdjęcia produktowe?
  • Podatki i rozliczenia. Przepisy VAT.
  1. Optymalizacja konta i ofert na Amazon

  • Algorytm A10 Amazona – czym jest i jak wpływa na wyświetlanie Twoich ofert
  • Narzędzia do optymalizacji sprzedaży: Helium10
  • Amazon Brand Registry – zalety rejestracji brandu
  • Enhanced Brand Content
  • Account health
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia ofert i reklam, czyli ChatGPT w służbie Amazona.
  1. Zbieranie zamówień i wysyłka towarów

  • Jak wysyłać towar do klientów, żeby być efektywnym (FBM, FBA)
  • Współpraca z firmami kurierskimi: jak wysyłać na cały świat
  • Opłaty od wysyłki przez Amazona (FBA) Fulfilment by Amazon
  1. Kary za naruszenie zasad sprzedaży na Amazonie

  • Za co możesz otrzymać karę?
  • Szybkie wychodzenie z kar
  • Zasada: klient ma zawsze rację – rozwiązujemy spory z klientami
  • Jak prowadzić konto, żeby nigdy nie narazić się na kary
  1. Reklama i promocja na Amazonie, czyli zwiększamy sprzedaż

  • Zaczynamy płatne reklamy: narzędzia i metody
  • Typowanie produktów lub grup produktowych do reklamowania
  • Rodzaje reklam: Reklama PPC produkty sponsorowane, Amazon Headline Search, reklamy displayowe, reklamy wideo i display
  • Jak wyróżnić́ się̨ na tle konkurencji i zwiększyć́ skutecznie sprzedaż? Sprawdzone metody.
  • Co to jest Buy Box w Amazon? Jak go zdobyć?
  • Sklep na Amazonie – czym jest  jak go zbudować.
  • Zewnętrzne działania sprzedażowe – czyli wsparcie ofert na Amazon
  1. Kurs sprzedaży na Amazonie – pozostałe tematy: 

  • Analiza sezonowości sprzedaży na Amazonie
  • Planowanie stocku magazynowego
  • Modele logistyczne FBA i FBM
  • Programy Amazon – Vine
  • Raporty z Amazona: jak z nich korzystać
  • Vendor, Seller Fulfilled Prime
  • Amazon a sprzedaż hurtowa
  • Księgowość i podatki przy sprzedaży na Amazonie (VAT OSS)
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w optymalizowaniu oferty i pisaniu treści (AI)

Tempo poznawania poszczególnych zagadnień rozkładamy w czasie w zależności od potrzeby. Skupiamy się na tematach ważnych dla całej grupy.

kurs amazon

Amazon szkolenie ze sprzedaży daje przewagę

Kurs Amazon to szkolenia dla pracowników, którzy obsługują sprzedaż za pośrednictwem tej platformy oraz dbają o relacje z klientami.

Po co ci kurs z obsługi Amazona?

Uczestnictwo w szkoleniu sprzedaży na Amazonie może przynieść wiele korzyści, zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych sprzedawców.

Poznasz specyfikę sprzedaży na Amazonie:

Szkolenie pozwoli Ci poznać specyfikę platformy, która w wielu aspektach różni się od portali typu Ebay, Allegro czy też Ebay. Poznasz między innymi techniki sprzedaży, w tym algorytmy rankingowe, narzędzia marketingowe i sposoby zarządzania kontem sprzedawcy.

Popraw swoje umiejętności sprzedażowe:

Szkolenie nauczy Cię skutecznej sprzedaży na Amazonie, w tym jak stworzyć atrakcyjne oferty, jak korzystać z narzędzi do przyciągania klientów oraz jak budować pozytywny wizerunek sprzedawcy. Dowiesz się jak na sprzedaż wpływa wygląd oferty, co to UX sprzedażowy oraz jak opinie klientów kształtują Twoją pozycję na Amazonie.

Zwiększaj sprzedaż na Amazonie:

Dzięki wiedzy i umiejętnościom zdobytym na kursie, będziesz miał/a większą szansę na zwiększenie swojej sprzedaży na Amazonie. Nauczysz się jak zwiększyć widoczność swoich produktów, jak korzystać z narzędzi marketingowych oraz jak przyciągać klientów.

Kurs sprzedaży na Amazonie to nowa dawka wiedzy o e-commerce:

Amazon to kwintesencja e-commerce. Ucząc się obsługi sprzedaży na tym portalu przy okazji poznasz najlepsze praktyki w sprzedaży online oraz nowe trendy i technologie. Amazon może być Twoją przepustką do świata e-commerce.

Zdobywaj zaufanie klientów:

Amazon to platforma, na której klienci szukają produktów i kupują je od różnych sprzedawców. Szkolenie pozwoli Ci nauczyć się, jak budować pozytywny wizerunek sprzedawcy na Amazonie, co przyczyni się do zdobycia zaufania klientów i zwiększenia ich lojalności.

Szkolenie sprzedaży na Amazonie może pomóc Ci w poprawie umiejętności sprzedażowych, zwiększeniu sprzedaży, poszerzeniu wiedzy o e-commerce oraz zdobyciu zaufania klientów.

Kurs sprzedaży na Amazonie – Zapisz się

Napisz do nas

a my odpowiemy jak najszybciej

    5 1 Głosowanie
    Article Rating
    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    5 komentarzy
    najstarszy
    najnowszy oceniany
    Inline Feedbacks
    Zobacz wszystkie komentarze
    Marta S.
    Marta S.

    Świetnie przygotowane szkolenie, prowadzący kompetentny z praktyczną wiedzą. Samo szkolnie prowadzone energicznie, czasami z humorem. Nie ma monotonni. Chyba najlepsze szkolenie w jakim brałam udział. Polecam każdemu kto chce poznać Amazona.

    Sara
    Sara
    Odpowiedz  Marta S.

    Prawda, na kursie nie ma nudy.

    Andrzej z Poznania
    Andrzej z Poznania

    Uczestniczyłem w kursie sprzedaży na Amazonie z firmy Westom i jestem bardzo zadowolony z samej nauki i czego się nauczyłem. Co prawda teraz trzeba nabrać wprawy i praktyki, ale czuję, że podsatwy do poziomuśredniego są opanowane. Polecam ten kurs wszystkim, którzy chcą zdobyć umiejętności niezbędne do prowadzenia biznesu na tej platformie.

    Karl Warszawa
    Karl Warszawa

    Konkretny kurs, w odróżnieniu od wielu innych. Jak chcesz się nauczyć, to jest dla Ciebie.
     

    Jana
    Jana

    Ale ten Amazon skomplikowany, wierzyć się nie chce.  Na kursie dopiero zrozumiałam ile tam jest tematów do ogarnięcia. Samo szkolenie, świetne. Pozdrawiam bandę z Krakowa 😊