biuro@westom.pl     tel. 530 825 825

Audyt sklepu internetowego 

Zamów audyt. SEO, SEM, UX, Analityka, Marketing performance.

 

Czy Twój sklep sprzedaje optymalnie i efektywnie? 

Jaka jest jego widoczność w Google? Bing? Yandex? 

Czy skutecznie wykorzystujesz technologie internetowe? 

Umiesz sprzedawać na na Allegro, Amazon, Ebay? 

Czy analizujesz wpływ UX/UI na sprzedaż? 

Wiesz jak podnieść konwersję sprzedaży? 

Wykorzystujesz potencjał marketing performance? 

Czym jest audyt sklepów internetowych?

Audyt sklepów internetowych to sprawdzenie wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych czynników mających realny wpływ na Twój biznes w internecie.

W trakcie audytu sprawdzamy wszystkie elementy mające powiązanie z e-commerce, w tym SEO, SEA, UX, UI, SEM, Media społecznościowe, IT, Analitykę oraz wszystkie elementy, które mogą się z tym wiązać.

Kto przygotowuje audyt?

Audyt sklepów internetowych wymaga zaangażowania kilkunastu osób, a czasami również firm zewnętrznych do pomocy. W zależności od poziomu trudności zadania dobieramy najwyższej klasy ekspertów do opracowywania poszczególnych części zadania. Masz pewność, że Analitykę będzie opracowywał ekspert od Google Analytics, a UX ekspert od użyteczności internetowej. Stawiamy na specjalistów skupionych na pojedynczych dziedzinach.

Zamów bezpłatną wycenę

Sprawdzamy kilka tysięcy parametrów:

  • Czynniki na stronie internetowej (on site): techniczne, optymalizacyjne (algorytmy np. Google), marketingowe, UX/UI. Sprawdzamy kilkaset czynników wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Czynniki zewnętrzne-rynkowe: konkurencja i jej siła, metody działania konkurencji i porównanie braków i przewagi w poszczególnych elementach,
  • Widoczność w sieci: widoczność w wynikach organicznych, widoczność w wynikach płatnych: analiza w porównaniu do konkurencji, czynniki wpływające na widoczność: linki zewnętrzne, analityka strony
  • Rekomendacje: raport podzielony na opis skrócony i szczegółowy z podziałem na elementy krytyczne do natychmiastowej poprawy, ważne oraz takie, które można odłożyć w czasie. Dodatkowo raport zawiera nasze rekomendacje co do prowadzonej strategii e-commerce.

Dlaczego nasz audyt?

  • Doświadczenie zdobywamy od 1998 roku 
  • Prowadzimy firmy z 28 krajów na świecie
  • Poznaliśmy algorytmy i technologie internetowe 
  • Zatrudniamy światowej klasy specjalistów
  • Korzystamy ze specjalistycznego oprogramowania, niedostępnego dla większości firm
  • Patrzymy holistycznie na Twój biznes 
  • Sprawdzamy optymalizację, UX, SEM

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy SEO/SEM/UX

Dzięki zdobytemu doświadczeniu mamy możliwość obserwacji rożnych modeli biznesowych. 

Audyt sklepu internetowego: od 4000 zł netto + VAT

wycena: biuro@westom.pl  lub formularz —>>

Wpłata na konto: 17 1050 1025 1000 0092 7039 2021

Odbiorca: Westom, Gdynia, ul. Kcyńska 3, 81-005, tel. 883 979 229

 


 

Otrzymasz szczegółowy plan audytu z naszymi rekomendacjami oraz wyceną. 

Podpowiemy jak osiągnąć sukces, sprawdzimy Twój biznes oraz całe otoczenie rynkowe. 

Zależy nam na Twojej satysfakcji i powodzeniu w biznesie, wiec wykaż się cierpliwością i pozwól nam pracować w skupieniu. Profesjonalny audyt wymaga intensywnej pracy i czasu. 

Bezpłatna wycena zlecenia

Każde zlecenie jest inne. Jako profesjonaliści musimy mieć dokładne informacje czego od nas oczekujesz.


doświadczenie w różnych branżach i odległych rynkach

Działamy Globalnie

Najczęściej zadawane pytania

Audyty stron i sklepów internwtowcyh

Zapraszamy do kontaktu. Nasz konsultant udzieli Państwu całkowicie bezpłatnie wszelkich konsultacji. 

Profesjonalnie i dokładnie przeprowadzony audyt wymaga wielu informacji. 

Zadaj pytanie a my z chęcią odpowiemy

Audyt SEO

Prosimy o kontakt w celu uzyskania kompletu informacji. 

Wszystkie konsultacje są niezobowiązujące i bezpłatne. 

Ile kosztuje audyt?

Cena audytu stron internetowych zaczyna się od 3 tyś zł netto i trwa minimum 4 dni. Koszty są dokładnie określone po zapoznaniu z analizowanym serwisem. Każdy przypadek jest inny i wymaga indywidualnej wyceny. Prosta strona fotografa to nie rozbudowany sklep internetowy, który ma tysiące podstron i mocną konkurencję. Chcąc rzetelnie wykonać swoją pracę musimy dopasowywać zasoby i czas pracy do zadań.

Ile trwa audyt?

Każdy audyt angażuje minimum 4 specjalistów (IT, SEO, SEM, UX). Dodatkowo używamy specjalistycznego oprogramowania, które również potrzebuje czasu (np. crawlery sieciowe). Następnie musimy przeanalizować wszystkie dane, zebrać informacje z narzędzi a potem zrobić burzę mózgów i napisać raport. W efekcie prosty audyt SEO trwa około 4 dni a rozbudowany do 14 dni. Warto jednak poczekać i w kolejnym etapie wdrożyć wnioski i rekomendacje.

Czy potrzebujesz audytu SEO?

Nawet jeśli zatrudniasz wybitnych specjalistów SEO/SEM/UX to zawsze warto szukać dodatkowych rekomendacji i metod ekspansji. Mamy to szczęście, ze zatrudniamy ekspertów, który sprawdzili się na wielu obszarach co daje zawsze spojrzenie z nowej perspektywy.

Dlaczego nie używać automatów do audytów SEO?

Automaty i oprogramowanie do audytów nie zastąpi człowieka o wieloletnim doświadczeniu. Wyciąganie wniosków, rekomendacja, ocena otoczenia rynkowego to są przewagi, które nigdy nie osiągnie żaden automat. Dodatkowo takie oprogramowanie dostępne na rynku służy zaledwie do bardzo pobieżnej oceny sytuacji rynkowej i nie może być wiarygodną podstawą do rozwoju firmy.

Napisz po bezpłatną wycenę

odpowiemy w przeciągu 2 godzin

AUDYTY

Analiza i audyt stron www

REKLAMA W INTERNECIE

Płatne kampanie reklamowe

Strony Internetowe

SEO i projektowanie stron www