Jak budować świadomość marki za pomocą marketingu treści.
Jak pracować z copywriterami
Content marketing (marketing treści) to metoda marketingowa, która polega na docieraniu do użytkowników sieci za pośrednictwem treści publikowanych w Internecie. Content marketing jest szczególnie ważny w odniesieniu do wytycznych optymalizacyjnych stron internetowych pod wyszukiwarki internetowe. Algorytmy Google preferują ciekawe, unikalne i angażujące użytkowników treści. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki w wyszukiwarkach są właśnie treści.
Nie wystarczy jednak pisać i publikować treści, żeby osiągnąć zadowalający wynik. SEO (search engine optimization) kieruje się swoimi wymaganiami przy ocenie tekstów. Nasycenie słowami kluczowymi, angażujące tytuły, wyczerpanie tematu.
Program szkolenia Content Marketing + Copywriting, kurs stacjonarny, 1 dzień
CONTENT MARKETING (MARKETING TREŚCI) – wprowadzenie
Co to jest skuteczny content marketing?
Jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb użytkowników
kreatywne tworzenie treści
powielanie treści, kradzież treści – jak zapobiegać
różne treści, różne strategie czym różnią się opisy produktów?
wykorzystanie potęgi treści w Internecie skuteczne metody,
Rodzaje treści w content marketingu
Content marketing a SEO
Czym jest SEO i jak się łączy z marketingiem treści
Jakie wytyczne Google stosować dla treści
Różne strategie w marketingu treści
Duplikaty i kopiowanie treści z sieci a wyszukiwarki
Jak zdobywać widoczność w sieci przy pomocy treści
Optymalizacja serwisów internetowych z punktu widzenia treści
Algorytmy które mają wpływ na treści, Google Hummngbird
Marketing treści a linkbuilding
Serwisy międzynarodowe w marketingu treści
Indeksowanie treści w sieci
Najważniejsze atrybuty optymalizacyjne treści: Title, Description, H1-H5 i inne
Jak pisać blogi, poradniki, wywiad, opisy produktów, recenzje, artykuły eksperckie.
Strategie content marketingowe
Treści na stronie www i poza stroną (on site, off site)
Długość treści i poziom merytoryczny
Zarządzanie kosztami w tworzeniu treści
Publikowanie treści: miejsce oraz częstotliwość
Odświeżanie starych artykułów.
Miejsce publikowania treści
Współpraca z serwisami zewnętrznymi i blogerami.
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.
Certyfikat po ukończeniu szkolenia
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być.
zapisy: biuro@westom.pl
Zyskujesz dodatkowo:
dożywotni i darmowy wstęp na każdy odbyty kurs celem przypomnienia wiedzy, wystarczy że się zgłosisz
– 30% rabatu na każdy dodatkowy kurs z naszej oferty
+ mało? namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu
materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży
Cena i termin kursu
Czas trwania: 8 godz., 70% to praktyczne warsztaty