Kurs Copywritingu

Szkolenie z copywritingu od podstaw

Czego się nauczysz na kursie?

  • Jak prowadzić skuteczny content marketing.
  • Jak pozyskiwać użytkowników przy pomocy treści.
  • Jak budować świadomość marki za pomocą marketingu treści.
  • Jak pracować z copywriterami

Content marketing (marketing treści) to metoda marketingowa, która polega na docieraniu do użytkowników sieci za pośrednictwem treści publikowanych w Internecie. Content marketing jest szczególnie ważny w odniesieniu do wytycznych optymalizacyjnych stron internetowych pod wyszukiwarki internetowe. Algorytmy Google preferują ciekawe, unikalne i angażujące użytkowników treści. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki w wyszukiwarkach są właśnie treści.

Nie wystarczy jednak pisać i publikować treści, żeby osiągnąć zadowalający wynik. SEO (search engine optimization) kieruje się swoimi wymaganiami przy ocenie tekstów. Nasycenie słowami kluczowymi, angażujące tytuły, wyczerpanie tematu.

Program szkolenia Content Marketing + Copywriting,  kurs stacjonarny, 1 dzień

CONTENT MARKETING (MARKETING TREŚCI) – wprowadzenie
  • Co to jest skuteczny content marketing?
  • Jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb użytkowników
  • kreatywne tworzenie treści
  • powielanie treści, kradzież treści – jak zapobiegać
  • różne treści, różne strategie czym różnią się opisy produktów?
  • wykorzystanie potęgi treści w Internecie skuteczne metody,
  • Rodzaje treści w content marketingu
Content marketing a SEO
  • Czym jest SEO i jak się łączy z marketingiem treści
  • Jakie wytyczne Google stosować dla treści
  • Różne strategie w marketingu treści
  • Duplikaty i kopiowanie treści z sieci a wyszukiwarki
  • Jak zdobywać widoczność w sieci przy pomocy treści
  • Optymalizacja serwisów internetowych z punktu widzenia treści
  • Algorytmy które mają wpływ na treści, Google Hummngbird
  • Marketing treści a linkbuilding
  • Serwisy międzynarodowe w marketingu treści
  • Indeksowanie treści w sieci
  • Najważniejsze atrybuty optymalizacyjne treści: Title, Description, H1-H5 i inne
Copywriting i zarządzanie treściami
  • Jak pisać skuteczne i ciekawe treści
  • Przygotowania do pisania treści
  • Wyszukiwanie słów kluczowych a copywriting
  • Pisanie tekstów w zależności branży
  • Jak zarabiać na pisaniu treści do Internetu
  • Cechy dobrego copywritera, organizacja pracy
  • Jak pisać blogi, poradniki, wywiad, opisy produktów, recenzje, artykuły eksperckie.
Strategie content marketingowe
  • Treści na stronie www i poza stroną (on site, off site)
  • Długość treści i poziom merytoryczny
  • Zarządzanie kosztami w tworzeniu treści
  • Publikowanie treści: miejsce oraz częstotliwość
  • Odświeżanie starych artykułów.
  • Miejsce publikowania treści
  • Współpraca z serwisami zewnętrznymi i blogerami.
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.
kurs copywritting

Certyfikat po ukończeniu szkolenia z Copywritingu

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być.
zapisy: biuro@westom.pl
Zyskujesz dodatkowo:
  • dożywotni i darmowy wstęp na każdy odbyty kurs celem przypomnienia wiedzy, wystarczy że się zgłosisz
  • – 30% rabatu na każdy dodatkowy kurs z naszej oferty
  • + mało? namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu
    materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży

Cena i termin kursu

  • Czas trwania: 8 godz., 70% to praktyczne warsztaty
  • Cena: 790 zł netto + VAT
  • Termin: wolne terminy: kontakt
  • Mała Grupa:  do 9 osób,

Napisz do nas

a my odpowiemy jak najszybciej

    5 1 Głosowanie
    Article Rating
    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    Zobacz wszystkie komentarze

    Ponad 20 lat doświadczenia w szkoleniach

    Masz Pytania? Napisz:

      Szkolimy najlepszych w firmach:

      Certyfikat ukończenia kursu dla uczestników

      certyfikat e-commerce

      Z życia naszych kursów