Fotografia produktowa i reklamowa

Fotografia produktowa to sztuka prezentacji towarów w Internecie. Fotografia reklamowa, to niezbędny element marketingu online i reklamy internetowej.

Jeśli prowadzisz sprzedaż na Amazonie, Allegro. Masz własny sklep, czy też wystawiasz produkty na serwisach ogłoszeniowych, to koniecznie zadbaj o dobrą prezentację swoich produktów.

Fotografia produktowa może być częścią kampanii marketingu treści (zdjęcia tworzą treść), reklam displayowych czy też przekazem w mediach społecznościowych. Dobra fotografia zastępuje opisy i daje przewagę rynkową. Klienci kupują w sieci oczami, to co widzą i jak widzą, to wydaje im się ciekawe i warte zakupu. Dlatego fotografia produktowa i reklamowa powinna być wyznacznikiem działań marketingowych i bezpośrednio wpływa na konwersję sprzedaży.

Fotografia produktowa na portale sprzedażowe i sklep internetowy

Zdjęcia do Internetu mają różne funkcje i przeznaczenie. Jedne mają tylko zaprezentować towar, inne dobrze go sprzedać a inne umocnić wizerunek firmy.

Rodzaje fotografii produktowych

Packshot

Ten rodzaj zdjęć ma na celu przedstawienie samego produktu, bez dodatkowych rozpraszaczy. Najczęściej na białym tle (wymagania na zdjęcie główne serwisów sprzedażowych typu Amazon), brak cieniowania, prezentują cały produkt z różnych ujęć. Produkt przedstawiany jest jakby był zawieszony w powietrzu, przez brak podstawy i otoczenia, z tego powodu zwany pacjshot nazywany jest zdjęciami duchami.

Lookbook

Celem tego rodzaju zdjęć jest pokazania produktów, kreując odpowiedni wizerunek marketingowy. Kolaże (produkty uzupełniające np. dywan + kwiaty).

Lookbook to wizerunek produktu w otoczeniu, jak jest używany, jakie ma funkcje itp. Tego rodzaju fotografia wykorzystywana jest często do działań reklamowych np. w Google czy też Facebooku, Instagramie.

Klasyczna fotografia reklamowa

Klasyczne zdjęcia mają na celu pokazać jak najwięcej atrybutów i cech produktów. Często w otoczeniu i z modelami, tak żeby podkreślić walory.

Fotografie 360 stopni

Ten rodzaj wizualizacji produktu to możliwość obracania zdjęcia na żywo i obejrzenia towaru z każdej perspektywy. Symulują zdjęcia 3D, ale tak naprawdę jest to zestaw kilkunastu zdjęć które tworzą wrażenie perspektywy i filmu.

Czy warto zlecić fotografię produktową?

Jeśli nie jesteś profesjonalnym fotografem i nie masz specjalistycznego sprzętu, to radzę ci zapłacić za profesjonalne usługi fotograficzne . Zdjęcia są na tyle ważnym elementem przekazu, że warto w nie zainwestować.

Ile kosztuje zdjęcie produktowe?

Koszt zdjęcia produktowego zależy od ilości, post produkcji oraz samego produktu. Cena zaczyna się od  30 zł za zdjęcie.

 

Potrzebujesz profesjonalnych zdjęć produktowych?

Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl 

Przykłady prac naszego zespołu fotografów:

zdjęcia produktowe

 

fotografia produktowa

zdjęcia reklamowe

packshot

fotografia produktowa i reklamowa

Kliknij, aby ocenić
[Total: 0 Średnio: 0]

Napisz do nas

a my odpowiemy jak najszybciej

    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    Zobacz wszystkie komentarze
    Masz Pytania? Napisz:

      Prowadziliśmy szkolenia dla firm:
      Z życia naszych szkoleń:
      certyfikat e-commerce