Marketing 360 stopni

Potrzebujesz skutecznych usług marketingowych?

Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825

Warto nadmienić ideę marketingu 360 stopni, czyli takiego, który obejmuje działania wszystkich możliwych stron: zarówno internetowe jak i poza siecią.

Zasada 360 stopni polega na podejściu holistycznym, czyli stosowaniu całego wachlarza metod i narzędzi marketingowych celem osiągnięcia jak najlepszych rezultatów. Cechą charakterystyczną jest łącznie działań online i offline. Osoby, które prowadzą kampanie marketingowe opartą o zasadę 360 stopni łącza wszystkie techniki promocji i reklamy: email, media społecznościowe, mobile marketing, blogi, PR, marketing w wyszukiwarkach, pozycjonowanie, reklama w telewizji, radio, strona www, marketing bezpośredni, reklama w formie drukowanej, banery itp.

Ważnym czynnikiem jest efekt synergii, który ma działać na konsumenta za pośrednictwem różnych kanałów. Promocja i świadomość marki a co się z tym wiąże lojalność i przywiązanie klientów ma być bezpośrednim i mierzalnym efektem działań marketingu 360.

Marketing 360 stopni zazwyczaj stosowanych jest w większych organizacjach i firmach ponieważ wymaga zaangażowania specjalistów z różnych dziedzin.

Related posts