Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email info@westom.pl Zadzwoń +48 530 825 825
Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email info@westom.pl Zadzwoń +48 530 825 825

Zgodność publikowanych treści z tematyką witryny

Twoja ocena:

Pisz tylko z sensem i na temat.

Treści zamieszczone na stronie internetowej, muszą być zgodne z tematyką. Jeśli witryna zajmuje się publikowaniem przepisów kulinarnych, to nie może się tam nagle pojawić artykuł o chartach afgańskich.

Tak samo, jeśli sklep internetowy sprzedaje odzież damską, nie można nagle wrzucić do sprzedaży piły do drewna.

W takiej sytuacji, na zapytanie „chart afgański”, taka strona nie pojawi się w wynikach wyszukiwania i tak samo, na zapytanie „piła mechaniczna” nie pojawi się w wynikach sklep internetowy z damska odzieżą. Wyszukiwarki sprawdzają całą witrynę i następnie określają jej tematykę.

Wszystkie treści znajdujące się na danej witrynie muszą być zgodne z jej ogólnym tematem. Jeśli przypadkiem (czy specjalnie) pojawia się na stronie treści z „innej beczki”, to może to osłabić pozycje strony.

Co w przypadku, gdy witryna jest duża i zajmuje się wielowątkową tematyką?

Wtedy każda kategoria/sekcja musi potwierdzić trafność tematu poprzez zastosowanie odpowiednich praktyk SEO. Można to zrobić poprzez poproszenie strony trzeciej o udostępnienie linków na tematycznie podobne strony na ich serwisie. Trzymając się tematyki poprawimy optymalizację wszystkich stron w serwisie.

Użycie słów kluczowych w treści jest dokładnie badane przez bota Google. Na tej podstawie przypisane nam są takie parametry jak tematyka, jakość treści, wartość samej strony www dla użytkownika itp. Możliwa jest sytuacja, że przy nadużyciu słów kluczowych zostaniemy posądzeni o spamowanie i przeomptymalizowanie serwisu. W efekcie nasza widoczność w sieci może się pogorszyć. Dbajmy o dobre i unikalne teksty i koncentrujmy sie na czytelniku.