Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email biuro{@}westom.pl Zadzwoń +48 883 979 229
Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email biuro{@}westom.pl Zadzwoń +48 883 979 229

Kompletny kurs SEO – Ulitmate SEO

pozycjonowanie, optymalizacja, content marketing, linkbuilding, analityka

2 dni intensywnej nauki, do wyboru: Gdynia, 13-14.01.2020 lub Warszawa 20-21.01.2020

Unikalny na polskim rynku kurs prowadzony przez Tomasza Węsierskiego, który bezpośrednio w Mountain View poznawał sekrety Google

Nie zapomnisz tego szkolenia – w 2 dni od podstaw do eksperta SEO

Tomasz WęsierskiKTO prowadzi kurs?

Tomasz Węsierski, 24 lata doświadczenia w Polsce, USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii. Dyrektor operacyjny w Wakacje.pl, Head of E-commerce w Niemieckim expondo GmbH, Dyrektor Generalny w HRL Polska.

CZEGO dotyczy kurs?

Kompletny kurs SEO: pozycjonowanie i optymalizacja + content marketing + UX + analityka internetowa.

GDZIE się odbędzie?

W Stolicy i nad polskim morzem w Gdyni. W hotelu Mercure  w sercu Gdyni, 200 m od plaży gdzie oprócz nauki możemy dotlenić nasz organizm i zjeść przecenioną rybę jak ktoś nie ma lepszych pomysłów. Osobiście zachęcam do morsowania. Warszawy nie trzeba reklamować. Będziemy uczyć się w samym centrum w Astoria Premium Offices.

JAK będzie prowadzony?

Na najwyższym eksperckim poziomie, z humorem i skutecznie. Wiedza zostanie w Twojej głowie. Zapamiętasz co powiem, gwarantuję.

KIEDY się odbędzie? 

13-14 stycznia 2020 – Gdynia

20-21 stycznia 2020 – Warszawa

ILE kosztuje:

2390 zł netto teraz 1690 zł netto w przedsprzedaży za dwa pełne dni + materiały, konsultacje i egzamin po szkoleniu

Zapraszam na szkolenie SEO, które dla Państwa poprowadzę.
W ciągu dwóch dni przekażę Państwu ekspercką wiedzę z takich zagadnień jak pozycjonowanie, optymalizacja, UX, analityka sieciowa oraz marketingu treści.

Dobra atmosfera i ciekawe zajęcia z wieloma ciekawostkami i sekretami, to dla mnie podstawa prowadzonych zajęć.

Czego się nauczysz?

  • Co to jest SEO i jak działa?
  • Co to jest optymalizacja serwisów www i jak ją stosować?
  • W sieci rządzą ludzie czy algorytmy?
  • Jak manipulować wynikami naturalnymi? A może wpływanie na Google Maps
  • Jakie jest ryzyko działań SEO? Kary od Google?
  • Co to jest UX i jak łączy się z SEO?
  • Jak zbudować idealnie zoptymalizowany serwis.
  • Jak badać i mierzyć efekty SEO?
  • Niedozwolone techniki? Sekrety Google. 
  • oraz wiele tematów, które nigdzie nie zostały opisane…

Program szkolenia SEO

Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych

Zaczynamy o 8.00, kończymy o 16.00, w trakcie kursu mamy 4 przerwy 

Co rządzi internetowym ruchem?

  • Co to jest SEO i jaki ma wpływ na ruch w sieci, markę, sprzedaż,
  • Co to jest wyszukiwarka i jak działa
  • Wyniki naturalne i płatne,
  • Rodzaje wyszukiwarek,
  • Jak działa wyszukiwarka: algorytmy sortujące wyniki, roboty roboty sieciowe,
  • Jak wpływać na wyświetlane wyniki w wyszukiwarkach,
  • Wyszukiwarka a urządzenia mobilne,
  • Zachowania użytkowników podczas wyszukiwania: co widzą, jak dokonują wyboru, które wyniki klikają, Google maps
  • SEO + SEM + content marketing + media społecznościowe – co to jest i jak się ze sobą łączą? 
  • Wprowadzenie do Google Analytics, Search console,

Optymalizacja strony www

  • Witryna przyjazna wyszukiwarkom:
    – logiczna struktura strony, wewnętrzne linkowanie,
    – indeksowanie stron serwisu, mapa strony
    – łatwość przepływu informacji, przyjazna nawigacja
    – dopasowanie nazw, przyjazne adresy url,
  • Najważniejsze czynniki optymalizacyjne:
    – tytuł, opis itp. (h1-h5, title, description),
    – treści na stronie: temtyka i czytelność, unikalność, struktura, użyte znaczniki,
    – kopiowanie treści a SEO, kradzież naszych tekstów,
    – pliki graficzne i znaczenie alt,
    – zarządzanie dostępami dla robotów sieciowych: follow, nofollow, index, noindex
    – kluczowe przekierowania dla SEO – 301,
    – użyta technologia (skrypty),
    – parametry serwera – szybkość ładowania strony, bezpieczeństwo itp.,
    – responsywność strony www

Content marketing (marketing treści)

– co to jest content marketing i jaki ma wpływ na sprzedaż i SEO
– jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb użytkowników i botów sieciowych
– marketing treści a linki do serwisu
– kreatywne tworzenie treści
– powielanie treści,
– narzędzia pomocne w ocenie jakości i przydatności treści,
– różne treści, różne strategie – czym różnią się opisy produktów od wpisów na bogu?
– wykorzystanie potęgi treści w Internecie – skuteczne metody,
– analiza i dobór słów kluczowych (narzędzia),
– algorytmy które mają wpływ na treści, Google Hummngbird

Linkbuilding czyli to czego Google nie lubi

– jaka jest rola linków przychodzących
– jak zdobywać wartościowe linki,
– metody oceny źródeł linków
– strategia linkowania: przyrost liczby linków, użyte słowo kluczowe w linku itp.
– linkowane a algorytmy wyszukiwarek,
– zaawansowane techniki linkowania – spamowanie
– unikanie kar od Google, White Hat, Black Hat
– naprawa błędów związanych z linkowaniem
– linkowanie z mediów społecznościowych – jak wykorzystać i czy ma sens dla SEO
(Youtube, Facebook, Twitter i inne),
– kreatywne zdobywanie linków – marketing wirusowy a SEO, ankiety, wywiady, działania PR
– płatne linki, artykuły sponsorowane a pozycjonowanie i kary od Google,

Kary od Google, jak sobie z nimi radzić

– spadki w uchu organicznym – przyczyny
– algorytmy Google i ich znaczenie: Pingwin, Panda, Koliber…
– rodzaje kar: usunięcie z indeksu, filtry
– naprawa błędów: identyfikacja i usuwanie toksycznych linków,
– treści na stronie a kary od Google,
– narzędzia pomocne w naprawie SEO strony,

Analityka i ruch sieciowy

– Google Analytics i search console
– metody pomiaru ruchu sieciowego
– najważniejsze KPI dla SEO: ROI, konwersja,
Audyt strony, konkurencja, linki przychodzące:
– SEO Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush

Wielojęzyczne serwisy a SEO,
• Schema.org i znaczenie
• Kluczowe zmiany w serwisie (przenosiny, zmiana skryptów, zmiana domen) a SEO

Certyfikat dla osób, które zaliczą końcowy egzamin.

Professional SEO Master Certificate

Dajemy wam tydzień na przyswojenie wiedzy. Po tym czasie przeprowadzamy 45 minutowy test online. 

Osoby, które zaliczą minimum 80% zadań otrzymają certyfikat Master of SEO. Do testu mozna podejść 2-krotnie. 

Jako specjalista SEO otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami. 

Normalna cena 2390 zł , promocja do dnia 22.12.2019:

1690 zł netto + VAT

2 dni, 16 godzin  nauki, 80% praktycznych zajęć,

Gdynia, w dniach 13-14.01.2020

Warszawa, w dniach 20-21.01.2020

zapisy: biuro@westom.pl  lub formularz —>>

Wpłata na konto: 17 1050 1025 1000 0092 7039 2021

Odbiorca: Westom, Gdynia, ul. Kcyńska 3, 81-005, tel. 883 979 229

 

cena promocyjna obowiązuje tylko przy jednorazowej wpłacie do dnia 22.12.2019


 

Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo. 

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu. 

Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być. 

Zapisz się na szkolenie

Podaj dane do Faktury, po opłaceniu otrzymasz potwierdzenie i szczegóły kursu


Tomasz Węsierski w zawodzie od 1996 roku

Prowadzący

Gdynia i Warszawa

Miejsce kursu

Opinie uczestników

Przed kursem myślałam, że wiem sporo na temat optymalizacji treści w sklepach online ale dopiero Tomasz uzmysłowił mi jak bardzo byłam w błędzie. Szczerze zazdroszczę wiedzy.

Karolina Wastowska
Content Marketing Manager OPAL

Pan Tomasz robi różnicę. Wchodzi i budzi do działania. Dziękuję za dawkę motywacji oraz wiedzy, którą teraz pozostaje mi utrwalić i wykorzystać.

Krzysztof Borys
Online Marketing Specialist w Agencji Target

Dobry i przystępnie podany kurs. Wiedza trudna ale podana w przystępny sposób. Nie da się tego wszystkiego przeczytać z książek.

Marta Karska
Junior SEO specjalista