biuro@westom.pl     tel. 530 825 825

Kurs SEO 2020 – pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych – nowe techniki

w 2 dni od podstaw do eksperta 

Miejsce: Gdynia Pomorski Park Naukowo-Technologiczny

Czas trwania: 2 dni, 16 godzin, 70% praktyczne warsztaty

Cena: 1498 zł netto + VAT, (przedsprzedaż z ceny 1998 zł)

Termin: 05-06.03.20202, Gdynia 

Zdobędziesz ekspercką wiedzę jak zdobyć widoczność w sieci i podnieść konwersję.

Unikalny na polskim rynku kurs prowadzony przez Tomasza Węsierskiego, który bezpośrednio w Mountain View poznawał sekrety Google.

 

Kurs prowadzi Tomasz Węsierski

W branży od 1996 roku, pracował w  USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii. Dyrektor operacyjny w Wakacje.pl, Head of E-commerce w Niemieckim expondo GmbH, Dyrektor Generalny w HRL Polska.

Zyskujesz dodatkowo: 
  • dożywotni i darmowy wstęp na każdy odbyty kurs celem przypomnienia wiedzy, wystarczy że się zgłosisz
  • – 30% rabatu na każdy dodatkowy kurs 
  • + mało? namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu 
  • materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży

 

Zamów miejsce już teraz

Czego się nauczysz?

  • Co to jest SEO i jak działa?
  • Co to jest optymalizacja serwisów www i jak ją stosować?
  • W sieci rządzą ludzie czy algorytmy?
  • Jak manipulować wynikami naturalnymi? A może wpływanie na Google Maps
  • Jakie jest ryzyko działań SEO? Kary od Google?
  • Co to jest UX i jak łączy się z SEO?
  • Jak zbudować idealnie zoptymalizowany serwis.
  • Jak badać i mierzyć efekty SEO?
  • Niedozwolone techniki? Sekrety Google. 
  • oraz wiele tematów, które nigdzie nie zostały opisane…

Program szkolenia SEO

Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych

Zaczynamy o 8.00, kończymy o 16.00, w trakcie kursu mamy 4 przerwy 

Co rządzi internetowym ruchem?

  • Co to jest SEO i jaki ma wpływ na ruch w sieci, markę, sprzedaż,
  • Co to jest wyszukiwarka i jak działa
  • Wyniki naturalne i płatne,
  • Rodzaje wyszukiwarek,
  • Jak działa wyszukiwarka: algorytmy sortujące wyniki, roboty roboty sieciowe,
  • Jak wpływać na wyświetlane wyniki w wyszukiwarkach,
  • Wyszukiwarka a urządzenia mobilne,
  • Zachowania użytkowników podczas wyszukiwania: co widzą, jak dokonują wyboru, które wyniki klikają, Google Maps
  • SEO + SEM + content marketing + media społecznościowe – co to jest i jak się ze sobą łączą? 
  • Wprowadzenie do Google Analytics, Search Console,

Optymalizacja strony www

  • Witryna przyjazna wyszukiwarkom:
    – logiczna struktura strony, wewnętrzne linkowanie,
    – indeksowanie stron serwisu, mapa strony
    – łatwość przepływu informacji, przyjazna nawigacja
    – dopasowanie nazw, przyjazne adresy url,
  • Najważniejsze czynniki optymalizacyjne:
    – tytuł, opis itp. (h1-h5, title, description),
    – treści na stronie: temtyka i czytelność, unikalność, struktura, użyte znaczniki,
    – kopiowanie treści a SEO, kradzież naszych tekstów,
    – pliki graficzne i znaczenie alt,
    – zarządzanie dostępami dla robotów sieciowych: follow, nofollow, index, noindex
    – kluczowe przekierowania dla SEO – 301,
    – użyta technologia (skrypty),
    – parametry serwera – szybkość ładowania strony, bezpieczeństwo itp.,
    – responsywność strony www

Content marketing (marketing treści)

– co to jest content marketing i jaki ma wpływ na sprzedaż i SEO
– jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb użytkowników i botów sieciowych
marketing treści a linki do serwisu
– kreatywne tworzenie treści
– powielanie treści,
– narzędzia pomocne w ocenie jakości i przydatności treści,
– różne treści, różne strategie – czym różnią się opisy produktów od wpisów na bogu?
– wykorzystanie potęgi treści w Internecie – skuteczne metody,
– analiza i dobór słów kluczowych (narzędzia),
– algorytmy które mają wpływ na treści, Google Hummngbird

Linkbuilding czyli to czego Google nie lubi

– jaka jest rola linków przychodzących
– jak zdobywać wartościowe linki,
– metody oceny źródeł linków
– strategia linkowania: przyrost liczby linków, użyte słowo kluczowe w linku itp.
– linkowane a algorytmy wyszukiwarek,
– zaawansowane techniki linkowania – spamowanie
– unikanie kar od Google, White Hat, Black Hat
– naprawa błędów związanych z linkowaniem
linkowanie z mediów społecznościowych – jak wykorzystać i czy ma sens dla SEO
(Youtube, Facebook, Twitter i inne),
– kreatywne zdobywanie linków – marketing wirusowy a SEO, ankiety, wywiady, działania PR
– płatne linki, artykuły sponsorowane a pozycjonowanie i kary od Google,

Kary od Google, jak sobie z nimi radzić

– spadki w uchu organicznym – przyczyny
algorytmy Google i ich znaczenie: Pingwin, Panda, Koliber…
– rodzaje kar: usunięcie z indeksu, filtry
– naprawa błędów: identyfikacja i usuwanie toksycznych linków,
– treści na stronie a kary od Google,
– narzędzia pomocne w naprawie SEO strony,

Analityka i ruch sieciowy

Google Analytics i search console
– metody pomiaru ruchu sieciowego
– najważniejsze KPI dla SEO: ROI, konwersja,
Audyt strony, konkurencja, linki przychodzące:
– SEO Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush

Wielojęzyczne serwisy a SEO,
• Schema.org i znaczenie
• Kluczowe zmiany w serwisie (przenosiny, zmiana skryptów, zmiana domen) a SEO

Kontakt i zapisy

2 dni, 16 godzin  nauki, 80% praktycznych zajęć,

Gdynia, 2020

zapisy: biuro@westom.pl  lub formularz —>>

 


 

Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo. 

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu. 

Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być. 

Zapisz się na szkolenie

Podaj dane do Faktury, po opłaceniu otrzymasz potwierdzenie i szczegóły kursu


Certyfikat potwierdzający umiejętności

Dyplom dla osób, które zdadzą egzamin

Dajemy wam tydzień na przyswojenie wiedzy. Po tym czasie przeprowadzamy 45 minutowy test online. 

Osoby, które zaliczą minimum 80% zadań otrzymają certyfikat potwierdzający umiejętności . Do testu można podejść 2-krotnie. 

Jako specjalista otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami. 

Miejsce kursu

Pomorski Park Naukowo-Technologiczny

Doświadczony trener

Prowadzący Tomasz Węsierski

Firmy związane z Tomaszem Węsierskim

Jesteś w doborowym towarzystwie

Opinie uczestników

Przed kursem myślałam, że wiem sporo na temat optymalizacji treści w sklepach online ale dopiero Tomasz uzmysłowił mi jak bardzo byłam w błędzie. Szczerze zazdroszczę wiedzy.

Karolina Wastowska
Content Marketing Manager OPAL

Pan Tomasz robi różnicę. Wchodzi i budzi do działania. Dziękuję za dawkę motywacji oraz wiedzy, którą teraz pozostaje mi utrwalić i wykorzystać.

Krzysztof Borys
Online Marketing Specialist w Agencji Target

Dobry i przystępnie podany kurs. Wiedza trudna ale podana w przystępny sposób. Nie da się tego wszystkiego przeczytać z książek.

Marta Karska
Junior SEO specjalista

Zapraszam na szkolenie, które dla Państwa poprowadzę.
W ciągu dwóch dni przekażę Państwu ekspercką wiedzę z takich zagadnień jak pozycjonowanie, optymalizacja, UX, analityka sieciowa oraz marketingu treści.

Dobra atmosfera i ciekawe zajęcia z wieloma ciekawostkami i sekretami, to dla mnie podstawa prowadzonych zajęć.

Zapisz się teraz