Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email info@westom.pl Zadzwoń +48 530 825 825
Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email info@westom.pl Zadzwoń +48 530 825 825

Szkolenie SEO

pozycjonowanie - optymalizacja - marketing treści - UX
Szkolenie SEO
5 (100%) 18 głosów

1400 zł netto za 2 dni kompletnego szkolenia od zera do poziomu eksperta

Warszawa – Gdańsk – Wrocław

W 2 dni zdobędziesz unikalną wiedzę i umiejętności

Zapraszam na szkolenie, które dla Państwa poprowadzę.
W ciągu dwóch dni przekażę Państwu ekspercką wiedzę z takich zagadnień jak pozycjonowanie, optymalizacja, UX, analityka sieciowa oraz marketingu treści.

Dobra atmosfera i ciekawe zajęcia z wieloma ciekawostkami i sekretami, to dla mnie podstawa prowadzonych zajęć.

Tomasz Węsierski : Head of e-commerce w niemieckiej firmie expondo GmbH, prowadzący działania SEO w 28 krajach, poprzednio dyrektor operacyjny Wakacje.pl, ekspert i pasjonat SEO, więcej o Tomaszu…

Czego się nauczysz?

  • Co to jest SEO i jak działa?
  • Co to jest optymalizacja serwisów www i jak ją stosować?
  • W sieci rządzą ludzie czy algorytmy?
  • Jak manipulować wynikami naturalnymi? A może wpływanie na Google Maps?
  • Jakie jest ryzyko działań SEO? Kary od Google?
  • Co to jest UX i jak łączy się z SEO?
  • Jak zbudować idealnie zoptymalizowany serwis.
  • Jak badać i mierzyć efekty SEO?
  • Niedozwolone techniki? Sekrety Google?

Program szkolenia SEO

Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych

Co rządzi internetowym ruchem?

  • Co to jest SEO i jaki ma wpływ na ruch w sieci, markę, sprzedaż,
  • Co to jest wyszukiwarka i jak działa
  • Wyniki naturalne i płatne,
  • Rodzaje wyszukiwarek,
  • Jak działa wyszukiwarka: algorytmy sortujące wyniki, roboty roboty sieciowe,
  • Jak wpływać na wyświetlane wyniki w wyszukiwarkach,
  • Wyszukiwarka a urządzenia mobilne,
  • Zachowania użytkowników podczas wyszukiwania: co widzą, jak dokonują wyboru, które wyniki klikają, Google maps
  • SEO + SEM + content marketing + media społecznościowe – co to jest i jak się ze sobą łączą? 
  • Wprowadzenie do Google Analytics, Search console,

Optymalizacja strony www

  • Witryna przyjazna wyszukiwarkom:
    – logiczna struktura strony, wewnętrzne linkowanie,
    – indeksowanie stron serwisu, mapa strony
    – łatwość przepływu informacji, przyjazna nawigacja
    – dopasowanie nazw, przyjazne adresy url,
  • Najważniejsze czynniki optymalizacyjne:
    – tytuł, opis itp. (h1-h5, title, description),
    – treści na stronie: temtyka i czytelność, unikalność, struktura, użyte znaczniki,
    – kopiowanie treści a SEO, kradzież naszych tekstów,
    – pliki graficzne i znaczenie alt,
    – zarządzanie dostępami dla robotów sieciowych: follow, nofollow, index, noindex
    – kluczowe przekierowania dla SEO – 301,
    – użyta technologia (skrypty),
    – parametry serwera – szybkość ładowania strony, bezpieczeństwo itp.,
    – responsywność strony www

Content marketing (marketing treści)

– co to jest content marketing i jaki ma wpływ na sprzedaż i SEO
– jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb użytkowników i botów sieciowych
– marketing treści a linki do serwisu
– kreatywne tworzenie treści
– powielanie treści,
– narzędzia pomocne w ocenie jakości i przydatności treści,
– różne treści, różne strategie – czym różnią się opisy produktów od wpisów na bogu?
– wykorzystanie potęgi treści w Internecie – skuteczne metody,
– analiza i dobór słów kluczowych (narzędzia),
– algorytmy które mają wpływ na treści, Google Hummngbird

Linkbuilding czyli to czego Google nie lubi

– jaka jest rola linków przychodzących
– jak zdobywać wartościowe linki,
– metody oceny źródeł linków
– strategia linkowania: przyrost liczby linków, użyte słowo kluczowe w linku itp.
– linkowane a algorytmy wyszukiwarek,
– zaawansowane techniki linkowania – spamowanie
– unikanie kar od Google, White Hat, Black Hat
– naprawa błędów związanych z linkowaniem
– linkowanie z mediów społecznościowych – jak wykorzystać i czy ma sens dla SEO
(Youtube, Facebook, Twitter i inne),
– kreatywne zdobywanie linków – marketing wirusowy a SEO, ankiety, wywiady, działania PR
– płatne linki, artykuły sponsorowane a pozycjonowanie i kary od Google,

Kary od Google, jak sobie z nimi radzić

– spadki w uchu organicznym – przyczyny
– algorytmy Google i ich znaczenie: Pingwin, Panda, Koliber…
– rodzaje kar: usunięcie z indeksu, filtry
– naprawa błędów: identyfikacja i usuwanie toksycznych linków,
– treści na stronie a kary od Google,
– narzędzia pomocne w naprawie SEO strony,

Analityka i ruch sieciowy

– Google Analytics i search console
– metody pomiaru ruchu sieciowego
– najważniejsze KPI dla SEO: ROI, konwersja,
Audyt strony, konkurencja, linki przychodzące:
– SEO Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush

Wielojęzyczne serwisy a SEO,
• Schema.org i znaczenie
• Kluczowe zmiany w serwisie (przenosiny, zmiana skryptów, zmiana domen) a SEO

Brak specjalistów SEO na rynku pracy

Praktycznie każdy biznes przenosi się do Internetu, który całkowicie zmienił rynek pracy. Zapotrzebowanie na specjalistów, którzy tworzą, optymalizują i zarządzają serwisami jest ogromne. 

Jako specjalista SEO otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami. Bez prawidłowej optymalizacji serwisów pod wyszukiwarki internetowe nie może działać żaden biznes online. 

1000
Absolwentów
20000
Wypitych kaw
0%
Pozytywnych opinii
0
Lat nauki

Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo. 

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu. 

Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być. 

Zapisz się na szkolenie

zapraszamy