Kurs SEO w Warszawie od podstaw

Kurs SEO i Content Marketing w Warszawie

w 2 dni od podstaw do eksperta – zdobędziesz wiedzę jak zdobyć widoczność w sieci i podnieść konwersję sprzedaży

  • Miejsce: Warszawa, Astoria Premium
  • Czas trwania: 2 dni, 16 godzin, 70% praktyczne warsztaty
  • Cena: 1498 zł netto + VAT, (przedsprzedaż z ceny 1998 zł)
  • Termin: 07-08.2020 – zapytaj o wolny termin: kontakt

Czego się nauczysz na kursie SEO?

  • Praktyczne i skuteczne techniki SEO od podstaw
  • Poznasz pozycjonowanie + optymalizacja + backlink building + content marketing
  • Zasady zdobywania widoczności w Google
  • Google Mapy, YouTube i ruch z sieci
  • Jak manipulować wynikami naturalnymi?
  • Jakie jest ryzyko działań SEO? Kary od Google?
  • White i Black Hat w SEO
  • Jak zbudować idealnie zoptymalizowany serwis.
  • Algorytmy, analityka, KPI
  • Sekrety Google, których nie ma w książkach
  • Widoczność, ruch, konwersja z wyszukiwarek

Kurs prowadzi Tomasz Węsierski

W branży od 1996 roku, pracował w  USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii. Dyrektor operacyjny w Wakacje.pl, Head of E-commerce w Niemieckim expondo GmbH, Dyrektor Generalny w HRL Polska.  Autor popularnej książki wydanej w USA „E-commerce in a nutshell. A compendium of knowledge”. Profil zawodowy Tomasza na LinkedIn

Program szkolenia SEO

Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych. Zaczynamy o 8.00, kończymy o 16.00, w trakcie kursu mamy 4 przerwy

POZYCJONOWANIE I BACKLINK BUILDING

  • Wprowadzenie: poznajemy podstawy marketingu internetowego
  • Dowiemy się co to SERP, SEO, SEM, UX.
  • Wyszukiwarka internetowa jak działa i jakie są jej odmiany.
  • Domena internetowa i jej rola dla w sieci.
  • Co to jest SEO i pozycjonowanie.
  • Znaczenie linków zwrotnych dla pozycjonowania.
  • Rodzaje backlinków, anchor text, długi ogon,
  • Techniki etycznego zdobywania linków zwrotnych
  • Nieetyczne techniki zdobywania linków czyli poznajemy Black Hat.
  • Linki zwrotne i algorytmy wyszukiwarek z naciskiem na Google
  • Kary za linkowanie do serwisów www: jak ich unikać i co zrobić jeśli już dostaniemy karę
  • Poznajemy narzędzi ułatwiających pracę przy audycie i analizie linków przychodzących.
  • Profil linków zewnętrznych, miejsca linkowania, przyrost linków.
  • Wpływ mediów społecznościowych, marketingu wirusowego i PR na SEO.

OPTYMALIZACJA

  • Najważniejsze czynniki techniczne mające wpływ na widoczność w sieci i ich znaczenia:
  • Skrypty (darmowe, płatne), hosting,  szybkość serwisu, bezpieczeństwo, treści i media.
  • Serwis internetowy skupiony na użytkowniku i przyjazny wyszukiwarkom internetowym.
  • Semantyka kodu, optymalizacja danych, mediów.
  • Jaka zbudować perfekcyjny serwis www: struktura, linkowanie wewnętrzne, technologia.
  • Najważniejsze atrybuty optymalizacyjne ważne dla algorytmów sieciowych: title, description, h1-h5, linki kanoniczne, alt, przekierowania.
  • Zarządzanie dostępem do strony www, robots.txt.
  • Treści i media: duplikaty, kradzież,
  • Ajax, Flash, Html – jak optymalizować pod algorytmy sieciowe. Mapa witryny.
  • Poznajemy narzędzia do testowania optymalizacji stron www i analizujemy raport.

CONTENT MARKETING I SEO

  • Znaczenie marketingu treści dla SEO
  • Jak wykorzystać treści do zdobycia widoczności.
  • Różne rodzaje treści: opisy produktów, wysokiej jakości artykuły, krótkie wzmianki itp.
  • Słowa kluczowe i ich znaczenie w marketingu treści.
  • Narzędzia niezbędne w doborze słów kluczowych: bezpłatne (Google Ads) i płatne.
  • Marketing treści vs algorytmy Google
  • Jak pisać treści w sieci: użyteczność marketingu treści
  • Kradzież, duplikacja, niskiej jakości treści – jak sobie z tym poradzić.
  • Jakie znaczenia ma wideo, audio i zdjęcia dla SEO
  • Narzędzia niezbędne przy tworzeniu treści na strony internetowe.
  • Wykonujemy audyt treści, sprawdzamy duplikację, weryfikujemy jakość i dopasowanie do botów i algorytmów internetowych.
  • Analityka internetowa – poznajemy Google Analytics i jego podstawowe funkcje i wskaźniki.

Po co ci szkolenie SEO?

Praktycznie każdy biznes przenosi się do Internetu, który całkowicie zmienił rynek pracy. Zapotrzebowanie na specjalistów, którzy tworzą, optymalizują i zarządzają serwisami jest ogromne.
Jako specjalista SEO otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami. Bez prawidłowej optymalizacji serwisów pod wyszukiwarki internetowe nie może działać żaden biznes online.
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być.

Dyplom i książka dla osób, które zdadzą egzamin końcowy

Dajemy wam tydzień na przyswojenie wiedzy. Po tym czasie przeprowadzamy 45 minutowy test online.
Osoby, które zaliczą minimum 80% zadań otrzymają certyfikat potwierdzający umiejętności . Do testu można podejść 2-krotnie.
Jako specjalista otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami.
Nagrodą za zdanie testu jest również książka o wartości 99 zł, dzięki której poszerzysz swoją wiedzę e-commerce o UX, platformy sprzedażowe, płatne formy marketingu internetowego, dowiesz się jak zarządzać projektami internetowymi oraz jak prawo traktuje uczestników handlu online.  Książka w wersji polskiej lub angielskiej do wyboru. 

zapisy: biuro@westom.pl

Zyskujesz dodatkowo:
  • dożywotni i darmowy wstęp na każdy odbyty kurs celem przypomnienia wiedzy, wystarczy że się zgłosisz
  • – 30% rabatu na każdy dodatkowy kurs 
  • + mało? namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu 
  • materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży

Login

marketing treści
Welcome to Typer

Brief and amiable onboarding is the first thing a new user sees in the theme.
Join Typer
Registration is closed.