Kurs SEO i Content Marketing Online

KURS SEO i Content Marketing ONLINE 2020

kurs online od podstaw do eksperta w 2 dni

KURS SEO + Content Marketing Online: 

  • Miejsce kursu: online na żywo, Google Meet
  • Czas trwania: 2 dni, 16 godzin, 70% to praktyczne warsztaty
  • Cena: 799 zł netto + VAT
  • Termin: 09-12.2020 – również weekendowe,  wolne terminy: kontakt

zapisy: biuro@westom.pl , cena 799 zł netto za 2 dni 

Całodniowe szkolenie online prowadzone na żywo przez Tomasza Węsierskiego. Poznaj SEO od podstaw do poziomu eksperta w przyjazny i zrozumiały sposób.

Czego się nauczysz w trakcie szkolenia?

  • Co to jest SEO i Content Marketing.
  • Jak skutecznie wdrażać Strategie SEO.
  • Jak skutecznie sprzedawać treści.
  • Optymalizacja stron www pod wyszukiwarki
  • Jak manipulować wynikami naturalnymi? A może wpływanie na Google Maps
  • Jakie jest ryzyko działań SEO? Kary od Google?
  • Co to jest UX i jak łączy się z SEO?
  • Jak zbudować idealnie zoptymalizowany serwis.
  • Jak badać i mierzyć efekty SEO?
  • Niedozwolone techniki? Sekrety Google.
  • oraz wiele tematów, które nigdzie nie zostały opisane…

Szkolenie online prowadzi  na żywo Tomasz Węsierski

W branży od 1998 roku, pracował w  USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii. Dyrektor operacyjny w Wakacje.pl, Head of E-commerce w Niemieckim expondo GmbH, Dyrektor Generalny w HRL Polska. Autor książek i wykładów o e-commerce. Pasjonat SEO i SEM.

Szkolenie SEO prowadzone na żywo online za pośrednictwem Google Meet.
Dla kogo jest to szkolenie? 
Szkolenie przeznaczone jest dla każdej osoby, która chce optymalizować witryny www pod wyszukiwarki internetowe typu Google. Właściciele firm, specjaliści od marketingu, copywriterzy, specjaliści SEO, deweloperzy…
PROGRAM  KURSU SEO ONLINE : start 8:00, koniec 16.00, 2 przerwy w trakcie

 

Co to jest Search Engine Optimization? SEO
  • Definicja i historia SEO.
  • Wpływ SEO na ruch w sieci, witrynę www użytkowników.
  • Wyszukiwarka – definicja oraz zasady działania.
  • Rodzaje wyszukiwarek i różnice w działaniu: Google, Bing, Yandex, Baidu.
  • Co to są wyniki naturalne i jak je oddzielić od kampanii płatnych w sieci.
  • Jak działa wyszukiwarka: algorytmy sortujące wyniki, boty w sieci.
  • Czy można wpłynąć na wyniki wyszukiwarek? Na przykładzie Google.
  • Różnice w urządzeniach mobilnych i stacjonarnych a SEO.
  • Mapy Google – co to jest i jak na nie wpływać.
  • Zachowanie użytkowników na stronach internetowych: wybory, klikanie w wyniki.
  • Analityka internetowa: wprowadzenie do Google Analytics oraz Search Console.
  • SEO jako część marketingu internetowego: SEO, SEM, content marketing, media społecznościowe – powiązania i wzajemne zależności.
Optymalizacja serwisów internetowych zgodnie z SEO
  • Zasady tworzenia witryn przyjaznych wyszukiwarkom typu Google
  • Struktura strony www, wewnętrzne linkowanie, indeks w Google, mapa strony
  • Przyjazna nawigacja, adresy url,
  • Czynniki optymalizacyjne na stronach: tytuł, opis itp. (h1-h5, title, description, alt),
  • Zarządzanie dostępem do strony: follow, nofollow, index, noindex, przekierowania dla SEO – 301, 302
  • Technologia i mierzenie podstawowych parametrów: szybkość strony i odpowiedzi serwera,
  • bezpieczeństwo itp., responsywność strony www
  • Narzędzia do audytu i weryfikacji parametrów SEO strony: Screaming Frog, Semrush, SEO Majestic, Ahrefs,
  • Serwisy wielojęzyczne i międzynarodowe a SEO
Marketing treści czyli poznajemy content marketing
  • Marketing treści – definicja i wpływ na SEO
  • Jak tworzyć treści na potrzeby SEO
  • Keywords search, czyli uczymy się wyszukiwać słowa kluczowe istotne z punktu widzenia SEO.
  • Treści na stronie: tematyka i czytelność, unikalność, struktura, użyte znaczniki,
  • Duplikowanie treści, kradzież tekstów.
  • Poznajemy narzędzia pomocne w ocenie tworzonych treści.
  • Czy warto pisać poradniki i blogi? Wpływ treści na wyniki wyszukiwania.
  • Algorytmy Google, które mają wpływ na treści, Google Hummngbird
Linki przychodzące – backlink building a SEO
  • Rola linków przychodzących -definicja i rodzaje odnośników do strony
  • Co oznacza wartościowy link prowadzący do strony?
  • Dobra strategia pozyskiwania odnośników: przyrost liczby linków, użyte słowo kluczowe w linku
  • Zdobywanie linków a kary od Google: algorytmy oceniające wartość naszych działań
  • Jak nie dać się ukarać za złe linki.
  • Filtry i kary za linkowanie oraz naprawa błędów z tym związanych.
  • Youtube, Facebook, Twitter, czyli media społecznościowe a SEO
  • kreatywne zdobywanie linków marketing wirusowy a SEO, ankiety, wywiady, działania PR
  • płatne linki, artykuły sponsorowane a pozycjonowanie i kary od Google,
SEO problemy
  • Spadki w uchu organicznym przyczyny
  • Algorytmy Google i ich znaczenie: Pingwin, Panda, Koliber…
  • Rodzaje kar: usunięcie z indeksu, filtry, naprawa błędów: identyfikacja i usuwanie toksycznych linków,
  • Treści na stronie a kary od Google, narzędzia pomocne w naprawie SEO strony,

Poruszymy również tematy:

  • Analityka internetowa i główne czynniki mierzące skuteczność działań
  • Google Analytics i search console, metody pomiaru ruchu sieciowego
  • Najważniejsze KPI dla SEO: ROI, ROAS, konwersja sprzedaży,
  • Audyt strony, konkurencja, linki przychodzące:
  • SEO Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush
  • Wielojęzyczne serwisy a SEO,
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.

zapisy: biuro@westom.pl – tel. 530 825 825

Zyskujesz dodatkowo: 
  • dożywotni i darmowy wstęp na każdy odbyty kurs celem przypomnienia wiedzy, wystarczy że się zgłosisz
  • – 30% rabatu na każdy dodatkowy kurs SEO dla ekspertów lub kurs marketing internetowy dla firm
  • + mało? namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu 
  • materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży

Login

marketing treści
Welcome to Typer

Brief and amiable onboarding is the first thing a new user sees in the theme.
Join Typer
Registration is closed.