Kurs: marketing internetowy od podstaw

w 2 dni od podstaw do eksperta – zdobędziesz wiedzę jak zdobyć widoczność w sieci i podnieść konwersję sprzedaży

  • Miejsce: Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków
  • Czas trwania: 2 dni, 16 godzin, 70% praktyczne warsztaty
  • Cena: 1570 zł netto + VAT, (przedsprzedaż z ceny 1998 zł)
  • Termin:  2020 – zapytaj o termin w Twoim mieście: biuro@westom.pl

Czego się nauczysz na kursie?

  • Zdobędziesz unikalną wiedzę efektywnie prowadzić działania promocyjne i sprzedażowe w Internecie w zakresie: SEO, SEM, UX, Google Ads, Facebook Ads
  • Szczególnie polecamy kurs właścicielom firm i kadrze managerskiej. Dowiesz się jakie techniki działają a na jakie nie warto zwracać uwagi.
  • Szkolenie z marketingu internetowego to wiedza, którą powinien mieć każdy prowadzący działania w sieci.

Kurs prowadzi Tomasz Węsierski

W branży od 1996 roku, pracował w  USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii. Dyrektor operacyjny w Wakacje.pl, Head of E-commerce w Niemieckim expondo GmbH, Dyrektor Generalny w HRL Polska. Autor książek i wykładów o e-commerce.

Program szkolenia

Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych. Zaczynamy o 8.00, kończymy o 16.00, w trakcie kursu mamy 3 przerwy
RYNEK E-COMMERCE W POLSCE I ZAGRANICĄ
  • specyfika e-commerce i handlu elektronicznego
  • modele biznesu e-commerce w Polsce
  • strategie sprzedażowe panujące w sieci
  • analiza rynku i ocena konkurencji
  • potentaci e-commerce – jak działają
  • świadomość marki a sprzedaż w Internecie
  • strategie ustalania cen
  • metody finansowania w e-commerce
  • nowoczesne zarządzanie projektami internetowymi
  • zarządzanie pracownikami w firmie e-commerce – modele prac
  • jak otworzyć sklep internetowy
  • wybór skryptu, grafiki, zapełnianie treściami
  • użyteczność w sklepie internetowym
  • budowa i struktura sklepu
  • audyt konkurencji i rynku przed otworzeniem sklepu
  • audyt sklepu po wdrożeniu
  • jak prześcignąć konkurencję w sprzedaży
  • własny sklep czy Allegro, Amazon, eBay?
  • zagrożenia przy korzystaniu z platform aukcyjnych
BEZPŁATNE METODY PROMOCJI W SIECI
  • Co to jest SEO i jak działa w sieci
  • Skuteczne pozycjonowanie i optymalizacja stron www
  • Jak działa wyszukiwarka internetowa (np. Google) i jak manipulować wynikami
  • Czym różnią się wyniki płatne od naturalnych i jaka jest ich wartość?
  • Google, Bing, Yahoo, Yandex, Baidu, czyli poznajemy wyszukiwarki na świecie.
  • Kary za złe SEO – jak ich unikać
  • Najważniejsze czynniki optymalizacyjne
  • Google Moja firma i Mapy Google
  • Znaczenie treści w SEO
  • Waga linków przychodzących w pozycjonowaniu
  • Jak wybrać agencję SEO
  • Jak samodzielnie wypozycjonować serwis www
  • Marketing wirusowy
  • e-mail marketing do klientów z własnej bazy
  • content marketing i jego skuteczność dla SEO
PŁATNE KANAŁY PROMOCJI W SIECI
  • ranking najskuteczniejszych form reklamy w Internecie
  • poznajemy jak działa Google Ads
  • reklama w mediach społecznościowych, Facebook Ads
  • skuteczna reklama na YouTube Ads
  • płatne kampanie e-mailingowe – co zrobić, żeby były skuteczne
  • marketing mobilny
  • reklamy display – czy nadal działają
  • promowanie własnego brandu, ePR
  • artykuły sponsorowane i ich przydatność
  • programy afilacyjne i RTB (real time bidding)
  • infuancer marketing, jak współpracować żeby osiągnąć efekty
  • zaawansowane techniki marketingu, np. marketing automation
MIERZENIE SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
  • poznajemy Google Analytics
  • jak działa analityka internetowa
  • zachowanie użytkowników na stronie
  • podstawowe KPI, czas spędzony na stronie, poziomy odrzuceń
  • co nam mówi ścieżka klienta na stronie
  • metody pomiaru ruchu sieciowego
  • najważniejsze KPI: ROI, konwersja
  • przydatność Search Console
  • pudyt strony, konkurencja, linki przychodzące:
  • narzędzia przydatne w analityce SEO Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush
  • mapy ciepła, Hot Jar
SOCIAL MEDIA MARKETING
  • poznajemy platformy społecznościowe
  • sens prowadzenia kampanii w social media
  • skuteczne formy promocji
  • komunikacja z klientem przez media społecznościowe
  • Facebook, Instagram, Twitter, Youtube
  • jak angażować internautów
  • optymalizacja naszych kont w mediach
  • content marketing a media społecznościowe
  • SEO a media społecznościowe
OPTYMALNA STRATEGIA W MARKETINGU ONLINE
  • określamy cele strategii marketingowej
  • zarządzanie zespołem w marketingu
  • współpraca z firmami zewnętrznymi
  • sprzedajemy na Allegro, Ebay, Amazon
  • własny sklep a zagrożenia z platform aukcyjnych
  • porównywarki cenowe, jak skutecznie sprzedawać
  • optymalny plan zarządzania sprzedażą w Internecie

Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być.

Dyplom dla osób, które zdadzą egzamin

Dajemy wam tydzień na przyswojenie wiedzy. Po tym czasie przeprowadzamy 45 minutowy test online.
Osoby, które zaliczą minimum 80% zadań otrzymają certyfikat potwierdzający umiejętności . Do testu można podejść 2-krotnie.
Jako specjalista otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami.

zapisy: biuro@westom.pl

Zyskujesz dodatkowo: 
  • dożywotni i darmowy wstęp na każdy odbyty kurs celem przypomnienia wiedzy, wystarczy że się zgłosisz
  • – 30% rabatu na każdy dodatkowy kurs 
  • + mało? namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu 
  • materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży

Login

marketing treści
Welcome to Typer

Brief and amiable onboarding is the first thing a new user sees in the theme.
Join Typer
Registration is closed.