Kurs Google Ads od Podstaw

w 2 dni naucz się jak sprzedawać za pośrednictwem reklam Google

Szkolenie dla osób, które zaczynają swoją przygodę z Google Ads:

  • Termin: zdalnie, zapytaj o termin – mała grupa do 7 osób
  • Cena:  1490 zł netto + VAT, 15% rabatu za grupy (2 osoby i więcej)
  • 2 dni praktycznych warsztatów, dyskusji, nauki i wspólnych prac
  • Certyfikat ukończenia kursu
  • Materiały (książka pdf, prezentacja, wideo)

zapisy: biuro@westom.pl , tel. 530825825

uwaga: każdy uczestnik szkolenia online ma prawo do odbycia kursu stacjonarnego zupełnie za darmo, kursy stacjonarne odbędą się po zdjęciu obostrzeń; wystarczy zgłoszenie i potwierdzenie odbycia kursu online

Informacje i zapisy: 

Podaj email, żebyśmy mogli odpisać
Podaj nr telefonu, jeśli mamy zadzwonić.

Kurs prowadzony przez praktyka i eksperta

Kurs Prowadzi Tomasz Węsierski

Doświadczony manager z 20-letnią międzynarodową praktyką zawodową w e-commerce.

Doświadczenie zdobyte np. w firmie Expondo GmbH z Berlina z kilkunastoma markami własnymi, globalną sprzedażą jako Head of Ecommerce. Praca z takimi firmami jak Google w Mountain View przy testach nowych rozwiązań, czy Wakacje.pl jako dyrektor operacyjny.

Pasjonat SEO, SEM, automatyzacji marketingu i handlu w sieci.

Czego się nauczysz na kursie Google Ads?

  • Zdobędziesz unikalną wiedzę jak efektywnie prowadzić działania sprzedażowe za pomocą Google Ads
  • Poznasz zaawansowane triki i skuteczne metody zarządzania kosztami i kampaniami Ads
  • Nauczysz się jak podnieść konwersję sprzedaży i jak sprzedawać za pośrednictwem wyszukiwarki Google, YouTube i Gmail.

Google Ads to skuteczne narzędzie do sprzedaży w sieci. Dzięki niemu możesz szybko i skutecznie dotrzeć do szerokiej rzeszy potencjalnych kupujących. Nie zdawaj się na zewnętrzne agencje, ale prowadź samodzielnie kampanie sprzedażowe.

Dwudniowy kurs Google Ads pozwoli ci poznać tajemnice reklam w Google. Zaczniemy od przygotowania do nauki, przechodząc dokładnie od założenia konta po przegląd najważniejszych elementów. W takcie szkolenia skupimy się na efektywnym i optymalnym prowadzeniu kampanii sprzedażowych.

Program kursu Google Ads

Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia

1. Wprowadzenie do reklamy internetowej Google Ads

  • Kampanie reklamowe SEM, czym są i jak działają.
  • Czym jest SEM, PPC, SEO i jak w to wpisuje się Google Ads.
  • Czym jest Google Ads i jak działa.
  • Wyniki płatne i bezpłatne w Internecie.
  • Jak rozliczne są koszty za reklamy płatne.
  • System aukcyjny reklam.
  • Reklama graficzna, wideo, mobilna, lokalna, Gmail, YouTube

2. Podstawy Google Ads

  • Czym jest Google Ads – najważniejsze pojęcia.
  • Zalety i wady Google Ads. System aukcyjny reklam w praktyce.
  • Ile kosztuje prowadzenie kampanii i jak rozliczamy koszty reklamy.
  • Różne formy Google Ads: PLA, GDN, Mailing, YouTube Ads
  • Od czego zacząć prowadzenie kampanii reklamowej?
  • Analiza konkurencji przed rozpoczęciem kampanii.
  • Wynik jakości reklamy oraz jak go poprawić.
  • Zakładamy przykładowe konto Google Ads.

3. Poznajemy strukturę konta

  • Prawidłowa budowa konta Google Ads
  • Przegląd konta Google Ads: najważniejsze elementy konta oraz dostępne narzędzia
  • Praktyczne warsztaty: nawigacja po koncie, płatności, administracja, narzędzia i widoki.
  • Przeglądamy przykładowe konto reklamowe.
  • Zarządzanie kontem Google Ads: dodawanie użytkowników, prawa dostępów.

4. Ćwiczenia poruszania się po koncie Google Ads

  • Zmiana widoków i przedziałów czasowych
  • Widoki konta
  • Zakładki i podział wyświetlanych danych
  • Narzędzia i informacje dostępne z poziomu konta
  • Kluczowe ustawienia kampanii reklamowej, Lokalizacja, budżet, język,

5. Zarządzanie słowami kluczowymi

  • Wyszukiwanie słów kluczowych, wybór dopasowania słów, edycja
  • Zarządzanie słowami kluczowymi: dopasowanie, wykluczenia, reguły.
  • Narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych, propozycje słów.
  • Ustalanie stawek za słowa kluczowe,

6. Tworzymy pierwszą reklamę w Google Ads

  • Zasady tworzenia reklam: wymagania, reguły, triki.
  • Tworzymy i edytujemy reklamę Google Ads.
  • Piszemy skuteczną reklamę tekstową.
  • Jak stworzyć skuteczną reklamę w Google Ads

7. Zaawansowane techniki zarządzania reklamami

  • Wybór sieci reklamowej i odbiorców.
  • Różne formaty reklam Google Ads

8. Rozliczanie reklam w Google Ads

  • Zasadny naliczenia opłat: formy płatności.
  • Jak obniżyć koszty prowadzenia reklam?
  • Ustalanie optymalnej stawki za reklamę.
  • Faktury, kody promocyjne, nadużycia.

9. Mierzymy skuteczność naszej reklamy

  • Google Analytics w służbie Google Ads
  • Konwersja sprzedaży i inne kluczowe KPI
  • Śledzimy skuteczność reklamy i eliminujemy słabe punkty.

10. Skuteczne metody optymalizacji konta reklamowego

  • Jak obniżyć koszty reklamy?
  • Zwiększamy zasięg reklamy bez podnoszenia budżetu
  • Poprawa konwersji sprzedaży

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces.
Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być. Jako specjalista otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami.
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Po ukończeniu kursu każdy uczestnik będzie miał dostęp do nagrań wideo z naszych warsztatów, dostanie książkę, prezentację oraz certyfikat ukończenia kursu e-commerce.

Komplet materiałów do nauki

Uczestnicy kursu jeszcze przed spotkaniem otrzymają materiały do samodzielnej nauki.

Po kursie każda osoba otrzyma między innymi:

  • Książka “E-commerce w pigułce” – ponad 300 stronicowe opracowanie z jasnym wytłumaczeniem tematyki, którą poruszamy
  • prezentacja, która została wyświetlona w trakcie trwania kursu
  • opracownia statystyczne oraz infografiki, które omawiamy na szkoleniu
  • nagranie wideo z kursu
  • dostęp do kursów szkoleniowych online w formie wideo

Szczycimy się zaufaniem i doskonałymi referencjami od firm z całej Europy

Zapisy i informacje: 

Podaj email, żebyśmy mogli odpisać
Podaj nr telefonu, jeśli mamy zadzwonić.