Kurs Google Ads od Podstaw

GOOGLE ADS 2020 – NOWE TECHNIKI PROWADZENIA SKUTECZNYCH KAMPANII REKLAMOWYCH

od podstaw do poziomu eksperta w dwa dni – 80% czasu poświęcamy na praktyczne ćwiczenia

kurs Google Ads

  • Miejsce: Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków
  • Czas trwania: 2 dni, 16 godzin, 80% czasu ćwiczeń
  • Cena: 1650 zł netto + VAT, (przedsprzedaż z ceny 1998 zł)
  • Termin: 09-12.2020 – również weekendowe,  zapytaj o wolne terminy: biuro@westom.pl
  • Mała Grupa: kurs ADS zamknięty: od 2 osób, otwarty do 7 osób,

Czego się nauczysz na kursie Google Ads?

  • Zdobędziesz unikalną wiedzę jak efektywnie prowadzić działania sprzedażowe za pomocą Google Ads
  • Poznasz zaawansowane triki i skuteczne metody zarządzania kosztami i kampaniami Ads
  • Nauczysz się jak podnieść konwersję sprzedaży i jak sprzedawać za pośrednictwem wyszukiwarki Google, YouTube i Gmail.

Szkolenie poprowadzi Tomasz Węsierski

W branży od 1996 roku, pracował w  USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii. Dyrektor operacyjny w Wakacje.pl, Head of E-commerce w Niemieckim expondo GmbH, Dyrektor Generalny w HRL Polska. Autor książek i wykładów o e-commerce.

Google Ads to skuteczne narzędzie do sprzedaży w sieci. Dzięki niemu możesz szybko i skutecznie dotrzeć do szerokiej rzeszy potencjalnych kupujących. Nie zdawaj się na zewnętrzne agencje, ale prowadź samodzielnie kampanie sprzedażowe.

Dwudniowy kurs Google Ads pozwoli ci poznać tajemnice reklam w Google. Zaczniemy od przygotowania do nauki, przechodząc dokładnie od założenia konta po przegląd najważniejszych elementów. W takcie szkolenia skupimy się na efektywnym i optymalnym prowadzeniu kampanii sprzedażowych.

Program kursu Google Ads

Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych. Zaczynamy o 8.00, kończymy o 16.00, w trakcie kursu mamy 3 przerwy
1. Wprowadzenie do reklamy internetowej Google Ads.
  • Kampanie reklamowe SEM, czym są i jak działają.
  • Czym jest SEM, PPC, SEO i jak w to wpisuje się Google Ads.
  • Czym jest Google Ads i jak działa.
  • Wyniki płatne i bezpłatne w Internecie.
  • Jak rozliczne są koszty za reklamy płatne.
  • System aukcyjny reklam.
  • Reklama graficzna, wideo, mobilna, lokalna, Gmail, YouTube
2. Podstawy Google Ads.
  • Czym jest Google Ads – najważniejsze pojęcia.
  • Zalety i wady Google Ads. System aukcyjny reklam w praktyce.
  • Ile kosztuje prowadzenie kampanii i jak rozliczamy koszty reklamy.
  • Różne formy Google Ads: PLA, GDN, Mailing, YouTube Ads
  • Od czego zacząć prowadzenie kampanii reklamowej?
  • Analiza konkurencji przed rozpoczęciem kampanii.
  • Wynik jakości reklamy oraz jak go poprawić.
  • Zakładamy przykładowe konto Google Ads.
3. Poznajemy strukturę konta.
  • Prawidłowa budowa konta Google Ads
  • Przegląd konta Google Ads: najważniejsze elementy konta oraz dostępne narzędzia
  • Praktyczne warsztaty: nawigacja po koncie, płatności, administracja, narzędzia i widoki.
  • Przeglądamy przykładowe konto reklamowe.
  • Zarządzanie kontem Google Ads: dodawanie użytkowników, prawa dostępów.
4. Ćwiczenia poruszania się po koncie Google Ads.
  • Zmiana widoków i przedziałów czasowych
  • Widoki konta
  • Zakładki i podział wyświetlanych danych
  • Narzędzia i informacje dostępne z poziomu konta
  • Kluczowe ustawienia kampanii reklamowej, Lokalizacja, budżet, język,
5. Zarządzanie słowami kluczowymi.
  • Wyszukiwanie słów kluczowych, wybór dopasowania słów, edycja
  • Zarządzanie słowami kluczowymi: dopasowanie, wykluczenia, reguły.
  • Narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych, propozycje słów.
  • Ustalanie stawek za słowa kluczowe,
6. Tworzymy pierwszą reklamę w Google Ads.
  • Zasady tworzenia reklam: wymagania, reguły, triki.
  • Tworzymy i edytujemy reklamę Google Ads.
  • Piszemy skuteczną reklamę tekstową.
  • Jak stworzyć skuteczną reklamę w Google Ads?
7. Zaawansowane techniki zarządzania reklamami
  • Wybór sieci reklamowej i odbiorców.
  • Różne formaty reklam.
8. Rozliczanie reklam w Google Ads.
  • Zasadny naliczenia opłat: formy płatności.
  • Jak obniżyć koszty prowadzenia reklam?
  • Ustalanie optymalnej stawki za reklamę.
  • Faktury, kody promocyjne, nadużycia.
9. Mierzymy skuteczność naszej reklamy.
  • Google Analytics w służbie Google Ads
  • Konwersja sprzedaży i inne kluczowe KPI
  • Śledzimy skuteczność reklamy i eliminujemy słabe punkty.
10. Skuteczne metody optymalizacji konta reklamowego
  • Jak obniżyć koszty reklamy?
  • Zwiększamy zasięg reklamy bez podnoszenia budżetu
  • Poprawa konwersji sprzedaży

W trakcie szkoleń:

szkolenie Google Ads

Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Każdy uczestnik otrzyma dyplom uczestnictwa w szkoleniu.

Certyfikat dla osób, które zdadzą egzamin

Dajemy wam tydzień na przyswojenie wiedzy. Po tym czasie przeprowadzamy 45 minutowy test online.
Osoby, które zaliczą minimum 80% zadań otrzymają certyfikat potwierdzający umiejętności . Do testu można podejść 2-krotnie.
Jako specjalista otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami.

zapisy: biuro@westom.pl

Zapisz się na kurs Google Ads a zyskasz dodatkowo: 
  • dożywotni i darmowy wstęp na każdy odbyty kurs celem przypomnienia wiedzy, wystarczy że się zgłosisz
  • – 30% rabatu na każdy kurs SEO od podstaw
  • + mało? namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu 
  • materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży
Google Ads kurs

Login

marketing treści
Welcome to Typer

Brief and amiable onboarding is the first thing a new user sees in the theme.
Join Typer
Registration is closed.