Kurs e-commerce
Kurs E-commerce – naucz się sprzedawać w sieci
Dalsze kierunki rozwoju to między innymi: ekspert SEO, Google Ads, Facebook Ads, Project Manager
5 dni nauki, 80 godzin w tym 70% praktycznych warsztatów
- Miejsce najbliższego kursu: Gdynia, Pomorski Park Naukowo-Technologiczny
- Czas trwania: 5 dni, 80 godzin, 70% warsztatów
- Cena: 3450 zł netto + VAT
- Egzamin oraz certyfikat ukończenia szkolenia
zapisy: biuro@westom.pl , tel. 530825825
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie dedykujemy każdej osobie, która chce pracować w branży internetowej jako sprzedawca online, specjalista od SEO, marketingu internetowego, UX, Allegro czy też Amazona.
Kim możesz zostać po szkoleniu:
- specjalista ds. e-commerce
- specjalista ds. sprzedaży internetowej
- e-commerce manager
Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych. Zaczynamy o 8.00, kończymy o 16.00.
Czego nauczysz się na kursie e-commerce?
W trakcie kursu dowiesz się co to jest:
Hosting – Domena – Strona internetowa – CMS – WordPress – Joomla – Drupal – SSL – Let`s Encrypt – Platformy sklepowe – PrestaShop – Oscommerce – Shopware – SOTE – User eXperience – RWD – USP – Marketing internetowy – Google Ads – YouTube – Social media – E-mail marketing – Reklamy banerowe – RTB – Marketing automation – Pozycjonowanie – Optymalizacja – Google Moja Firma – Mapy – Marketing wirusowy – Marketing treści – Amazon – Allegro – Ebay – Aliexpress – Porównywarki – SEO – Wyszukiwarki – Google Analytics – Google Search Console – Yandex Metrica – Matomo – Hotjar – Crazy Egg – Clicktale – Optimizely – KPI – Konwersja sprzedaży – Audyt techniczny – S.M.A.R.T. – EVT – Zarządzanie projektami – Waterfall – Agile – Prawo e-commerce.
Szczegółowy plan kursu:
1. Wstęp.
1.1. Czym jest e-commerce
1.2. Zalety i wady handlu elektronicznego
2. Strona internetowa i sklep online
2.1. Tworzymy stronę internetową2.1.1. Proces tworzenia strony internetowej krok po kroku2.1.2. Popularne CMS dla stron internetowych.2.1.3. Cechy wspólne stron internetowych 132.1.4. Budżetowa strona internetowa 14
2.2. Domena internetowa
2.2.1. Wybór domeny internetowej i znaczenie nazwy 212.2.2. Sprawdzamy nazwę i dostępność domeny 222.2.3. Cechy dobrej domeny internetowej 232.2.4. Rejestracja domeny, przedłużanie ważności domen i bezpieczeństwo 25
2.3. Hosting dla naszej strony internetowej
2.3.1. Cechy dobrego hostingu 262.3.2. Co to jest SSL i czy go potrzebujesz 272.3.3. Jak zainstalować darmowy certyfikat Let’s Encrypt 29
2.4. Otwieramy sklep internetowy
2.4.1. Zanim zdecydujesz się na własny sklep internetowy 312.4.2. Wybieramy platformę pod sklep internetowy 322.4.3. Rodzaje platform sklepowych 32
2.5. Szata graficzna sklepu oraz User eXperience
2.5.1. Jak stworzyć dobry widok strony www 372.5.2. Responsive Web Design, czyli strony responsywne 382.5.3. Grafika strony internetowej 392.5.4. UX, czyli doświadczenie użytkownika (ang. user eXperience) 442.5.5. USP na stronie, czyli Unique Selling Proposition (unikalna cecha oferty) 47
2.6. Z czego składa się dobry sklep internetowy
2.6.1. Strona główna sklepu internetowego 492.6.2. Landing Page, czyli strona produktu 502.6.3. Strona kategorii produktowych 532.6.4. Kategorie i podkategorie w sklepie 54
2.7. Skuteczne wdrożenie sklepu internetowego
2.7.1. Wersja beta sklepu 542.7.2. Integracja z systemami wspomagającymi sprzedaż i zarządzanie firmą 552.7.3. Optymalizacja sklepu internetowego po wdrożeniu 58
3. Marketing internetowy
3.1. Co to jest marketing internetowy i jakie są jego odmiany? 60
3.2. Marketing 360 stopni
3.3. Płatne formy marketingu internetowego
3.3.1. Google Ads 673.3.2. Reklamy na YouTube 693.3.3. Social marketing, influencer marketing, ePR 693.3.4. E-mail marketing 703.3.5. Marketing mobilny, SMS, MMS, WAP 713.3.6. Reklamy banerowe 713.3.7. Programy afiliacyjne 723.3.8. Real-Time Bidding (RTB) 733.3.9. Marketing automation (MA), czyli automatyzacja działań marketingowych 74
3.4. Bezpłatne formy promocji w Internecie
3.4.1. Pozycjonowanie i optymalizacja, czyli SEO 753.4.2. Google Moja Firma i Mapy Google 763.4.3. Marketing wirusowy 773.4.4. Content marketing, czyli marketing treści 78
3.5. Platformy sprzedażowe
3.5.1. Amazon 823.5.2. Allegro 833.5.3. Ebay 853.5.4. Aliexpress 863.5.5. Porównywarki cenowe 86
3.6. Który kanał wybrać, żeby sprzedawać skutecznie?
3.6.1. Ranking skuteczności wszystkich metod marketingu internetowego 884. Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych 90
4.1. Czym jest SEO?
4.1.1. Czym różni się pozycjonowanie od optymalizacji? 904.1.2. Co to jest wyszukiwarka internetowa i jak dokładnie działa 91
4.2. Wyniki organiczne a reklama płatna
4.2.1. Różnice w wyświetleniu wyników wyszukiwania 954.2.2. Jak monitorować pozycje fraz w wyszukiwarkach 95
4.3. Czynniki wpływające na wyniki organiczne w wyszukiwarkach
4.3.1. Pozycjonowanie stron www 974.3.2. Optymalizacja strony, czyli techniczne SEO 984.3.3. Złote zasady SEO, czyli jak optymalizować i pozycjonować strony www 1014.3.4. Jak mierzyć efekty pracy nad pozycjonowaniem i optymalizacją? 1034.3.5. Czynniki, które mają wpływ na SEO w Google 2020 103
5. Google ― narzędzia i dobre praktyki
5.1. Narzędzia od Google, warto znać.5.1.1. Google Moja Firma i Mapy 1135.1.2. Google Analytics 1155.1.3. Google Search Console 1175.1.4. Narzędzia Google do testowania stron www 1175.1.5. Google Ads 1185.1.6. Zaawanasowane i płatne narzędzia od Google 119
6. Analityka internetowa i audyt strony www
6.1. Programy do analityki internetowej 1236.1.1. Google Analytics 1236.1.2. Yandex Metrica 1246.1.3. Matomo 125
6.2. Programy do analizy zachowania użytkowników
6.2.1. Hotjar 1256.2.2. Crazy Egg 1266.2.3. Clicktale 1266.2.4. Optimizely 1266.2.5. Google Optimize 127
6.3. Mierzenie wyników czyli KPI
6.3.1. Najważniejsze KPI w e-commerce 1286.3.2. Codzienny raport z analityki internetowej 1306.3.3. Jak podnieść wartość współczynnika konwersji? 1326.3.4. Skuteczne mierzenie konwersji 1356.4. Audyt SEO stron internetowych 1386.4.1. Wstępna ocena strony internetowej 1396.4.2. Audyt techniczny strony www 142
6.5. Audyt UX/UI stron internetowych
6.5.1. Metody badawcze audytu UX 1446.5.2. Audyt UX krok po kroku. 147
7. Zarządzanie projektami w E-commerce
7.1. Czym jest projekt i czym różni się od procesu.7.1.1. Projekt S.M.A.R.T. 1507.1.2. Role osób w projekcie 1517.1.3. Kick off, czyli spotkanie organizacyjne przed startem projektu 1527.1.4. Jak ustalać priorytety w projekcie, metoda MoSCoW 1537.2. Planowanie i Harmonogram prac 1547.2.1. Realizacja i Kontrola, czyli skuteczne prowadzenie projektu 1557.2.2. Metoda kontroli projektów EVT 1557.2.3. Programy do zarządzania projektami 1567.3. Metodyki prowadzenia projektów. 1577.3.1. Metody kaskadowe (z ang. Waterfall) inaczej zwane tradycyjnymi. 1577.3.2. Metodyki zwinne (z ang. Agile) 159
8. Prawo w e-commerce
9. Dodatkowe informacje.9.1. Lista firm, gdzie można zarejestrować domenę9.2. Lista firm hostingowych.9.3. Oprogramowanie dedykowane pod sklepy internetowe.9.4. Lista platform sprzedażowych9.5. Narzędzia e-commerce – spis9.6. Spis rysunków w opracowaniu
w trakcie szkolenia:

Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być.
Jako specjalista otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami.
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.
zapisy: biuro@westom.pl – tel. 530 825 825
Zyskujesz dodatkowo:
- dożywotni i darmowy wstęp na każdy odbyty kurs celem przypomnienia wiedzy, wystarczy że się zgłosisz
- + mało? namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu
- materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży
Szkolenie odbywa się w Gdyni
więcej informacji: zapisy: biuro@westom.pl , tel. 530825825