Kurs E-commerce w Pigułce

jedyny taki kurs na rynku – komendium wiedzy o e-commerce w 2 dni

SEO – SEM – Google Ads – Facebook Ads – Sklep internetowy – Narzędzia – Analityka – Allegro – Amazon

Szczegóły kursu: 

  • Cena:  1490 zł netto + VAT, 15% rabatu za grupy (2 osoby i więcej)
  • 2 dni praktycznych warsztatów, dyskusji, nauki i wspólnych prac
  • Miejsce kursu: Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Wrocław, Kraków, Szczecin
  • Wolne terminy: zapytaj przez formularz
  • Certyfikat ukończenia kursu
  • Materiały (książka pdf, prezentacja, wideo)

zapisy: biuro@westom.pl , tel. 530825825

Informacje i zapisy: 

Podaj email, żebyśmy mogli odpisać
Podaj nr telefonu, jeśli mamy zadzwonić.

Kurs prowadzony przez praktyka i eksperta

Kurs Prowadzi Tomasz Węsierski

Doświadczony manager z 20-letnią międzynarodową praktyką zawodową w e-commerce.

Doświadczenie zdobyte np. w firmie Expondo GmbH z Berlina z kilkunastoma markami własnymi, globalną sprzedażą jako Head of Ecommerce. Praca z takimi firmami jak Google w Mountain View przy testach nowych rozwiązań, czy Wakacje.pl jako dyrektor operacyjny.

Pasjonat SEO, SEM, automatyzacji marketingu i handlu w sieci.

kurs e commerce w pigułce

W trakcie kursu e-commerce dowiesz się jak działa:

Omówimy następujące tematy: 

Hosting – Domena – Strona internetowa – CMS – WordPress – Joomla – Drupal – SSL – Let`s Encrypt – Platformy sklepowe – PrestaShop – Oscommerce – Shopware – SOTE – User eXperience – RWD – USP – Marketing internetowy – Google Ads – YouTube – Social media – E-mail marketing – Reklamy banerowe – RTB – Marketing automation – Pozycjonowanie – Optymalizacja – Google Moja Firma – Mapy Google – Marketing wirusowy – Marketing treści – Amazon – Allegro – Ebay – Aliexpress – Porównywarki – SEO – Wyszukiwarki – Google Analytics – Google Search Console – Yandex Metrica – Matomo – Hotjar – Crazy Egg – Clicktale – Optimizely – KPI – Konwersja sprzedaży – Audyt techniczny – S.M.A.R.T. – Zarządzanie projektami – Waterfall – Agile – Prawo e-commerce i wiele innych.

Wspólnie pracujemy na konkretnych przykładach. Dyskusja i praktyka to podstawa zajęć.

Plan kursu e-commerce w pigułce:

1. Czym jest e-commerce

  • Definicja i podział (B2B, B2C)
  • Zalety i wady handlu elektronicznego
  • Czym będzie e-commerce: trendy przyszłości, nowe technologie

2. Strona internetowa i sklep online

  • Tworzymy dobrą stronę internetową
  • Proces tworzenia strony internetowej krok po kroku
  • Popularne CMS dla stron internetowych.
  • Cechy wspólne stron internetowych
  • Budżetowa strona internetowa

3. Domena internetowa

  • Wybór domeny internetowej i znaczenie nazwy
  • Sprawdzamy nazwę i dostępność domeny
  • Cechy dobrej domeny internetowej
  • Rejestracja domeny, przedłużanie ważności domen i bezpieczeństwo

4. Hosting dla naszej strony internetowej

  • Jak wybrać dobry hosting
  • Co to jest SSL i czy go potrzebujesz
  • Jak zainstalować darmowy certyfikat Let’s Encrypt

5. Otwieramy sklep internetowy

  • Zanim zdecydujesz się na własny sklep internetowy
  • Wybieramy platformę pod sklep internetowy
  • Rodzaje platform sklepowych

6. Szata graficzna sklepu oraz User eXperience

  • Jak stworzyć dobry widok strony www
  • Responsive Web Design, czyli strony responsywne
  • Grafika strony internetowej
  • UX, czyli doświadczenie użytkownika (ang. user eXperience)
  • USP na stronie, czyli Unique Selling Proposition (unikalna cecha oferty)

7. Z czego składa się dobry sklep internetowy

  • Strona główna sklepu internetowego
  • Landing Page, czyli strona produktu
  • Strona kategorii produktowych
  • Kategorie i podkategorie w sklepie

8. Skuteczne wdrożenie sklepu internetowego

  • Wersja beta sklepu
  • Integracja z systemami wspomagającymi sprzedaż i zarządzanie firmą
  • Optymalizacja sklepu internetowego po wdrożeniu

9. Marketing internetowy

  • Co to jest marketing internetowy i jakie są jego odmiany?
  • Marketing 360 stopni
  • Płatne formy marketingu internetowego
  • Google Ads
  • Reklamy na YouTube
  • Social marketing, influencer marketing, ePR
  • E-mail marketing
  • Marketing mobilny, SMS, MMS, WAP
  • Reklamy banerowe
  • Programy afiliacyjne
  • Real-Time Bidding (RTB)
  • Marketing automation (MA), czyli automatyzacja działań marketingowych

10. Bezpłatne formy promocji w Internecie

  • Pozycjonowanie i optymalizacja, czyli SEO
  • Google Moja Firma i Mapy Google
  • Marketing wirusowy
  • Content marketing, czyli marketing treści

11. Platformy sprzedażowe

  • Amazon
  • Allegro
  • Ebay
  • Aliexpress
  • Porównywarki cenowe
  • Który kanał wybrać, żeby sprzedawać skutecznie?
  • Ranking skuteczności wszystkich metod marketingu internetowego

12. Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych

  • Czym jest SEO?
  • Czym różni się pozycjonowanie od optymalizacji?
  • Co to jest wyszukiwarka internetowa i jak dokładnie działa
  • Wyniki organiczne a reklama płatna
  • Różnice w wyświetleniu wyników wyszukiwania
  • Jak monitorować pozycje fraz w wyszukiwarkach
  • Czynniki wpływające na wyniki organiczne w wyszukiwarkach
  • Pozycjonowanie stron www
  • Optymalizacja strony, czyli techniczne SEO
  • Złote zasady SEO, czyli jak optymalizować i pozycjonować strony www
  • Jak mierzyć efekty pracy nad pozycjonowaniem i optymalizacją?
  • Czynniki, które mają wpływ na SEO w Google

13. Google ― narzędzia i dobre praktyki

  • Narzędzia od Google, warto znać
  • Google Moja Firma i Mapy
  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • Narzędzia Google do testowania stron www
  • Google Ads
  • Zaawanasowane i płatne narzędzia od Google

14. Analityka internetowa i audyt strony www

  • Programy do analityki internetowe
  • Google Analytics
  • Yandex Metrica
  • Matomo

15. Programy do analizy zachowania użytkowników

  • Hotjar
  • Crazy Egg
  • Clicktale
  • Optimizely
  • Google Optimize

16. Mierzenie wyników czyli KPI

  • Najważniejsze KPI w e-commerce
  • Codzienny raport z analityki internetowej
  • Jak podnieść wartość współczynnika konwersji?
  • Skuteczne mierzenie konwersji

17. Audyt SEO i UX stron internetowych

  • Wstępna ocena strony internetowej
  • Audyt techniczny strony www
  • Audyt UX/UI stron internetowych
  • Metody badawcze audytu UX
  • Audyt UX krok po kroku

18. Zarządzanie projektami w E-commerce

  • Czym jest projekt i czym różni się od procesu.
  • Projekt S.M.A.R.T.
  • Realizacja i Kontrola, czyli skuteczne prowadzenie projektu
  • Metoda kontroli projektów EVT
  • Programy do zarządzania projektami

19. Metodyki prowadzenia projektów

  • Metody kaskadowe (z ang. Waterfall) inaczej zwane tradycyjnymi.
  • Metodyki zwinne (z ang. Agile)

20. Prawo w e-commerce

  • RODO
  • Polityka prywatności

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces.
Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być. Jako specjalista otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami.
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Po ukończeniu kursu każdy uczestnik będzie miał dostęp do nagrań wideo z naszych warsztatów, dostanie książkę, prezentację oraz certyfikat ukończenia kursu e-commerce.

Komplet materiałów do nauki

Uczestnicy kursu jeszcze przed spotkaniem otrzymają materiały do samodzielnej nauki.

Po kursie każda osoba otrzyma między innymi:

  • Książka “E-commerce w pigułce” – ponad 300 stronicowe opracowanie z jasnym wytłumaczeniem tematyki, którą poruszamy
  • prezentacja, która została wyświetlona w trakcie trwania kursu
  • opracownia statystyczne oraz infografiki, które omawiamy na szkoleniu
  • nagranie wideo z kursu
  • dostęp do kursów szkoleniowych online w formie wideo

Szczycimy się zaufaniem i doskonałymi referencjami od firm z całej Europy

Zapisy i informacje: 

Podaj email, żebyśmy mogli odpisać
Podaj nr telefonu, jeśli mamy zadzwonić.