Kurs Content Marketing i Copywriting
Kurs Marketing Treści + Copywriting
dla początkujących
- Miejsce: Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków
- Czas trwania: 8 godz., 70% to praktyczne warsztaty
- Cena: 790 zł netto + VAT
- Termin: wolne terminy: kontakt
- Mała Grupa: do 9 osób,
Czego się nauczysz na kursie?
- Jak prowadzić skuteczny content marketing.
- Jak pozyskiwać użytkowników przy pomocy treści.
- Jak budować świadomość marki za pomocą marketingu treści.
- Jak pracować z copywriterami
Content marketing (marketing treści) to metoda marketingowa, która polega na docieraniu do użytkowników sieci za pośrednictwem treści publikowanych w Internecie. Content marketing jest szczególnie ważny w odniesieniu do wytycznych optymalizacyjnych stron internetowych pod wyszukiwarki internetowe. Algorytmy Google preferują ciekawe, unikalne i angażujące użytkowników treści. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki w wyszukiwarkach są właśnie treści.
Nie wystarczy jednak pisać i publikować treści, żeby osiągnąć zadowalający wynik. SEO (search engine optimization) kieruje się swoimi wymaganiami przy ocenie tekstów. Nasycenie słowami kluczowymi, angażujące tytuły, wyczerpanie tematu
Program szkolenia Content Marketing + Copywriting- kurs stacjonarny, 1 dzień
CONTENT MARKETING (MARKETING TREŚCI) – wprowadzenie
- Co to jest skuteczny content marketing?
- Jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb użytkowników
- kreatywne tworzenie treści
- powielanie treści, kradzież treści – jak zapobiegać
- różne treści, różne strategie czym różnią się opisy produktów?
- wykorzystanie potęgi treści w Internecie skuteczne metody,
- Rodzaje treści w content marketingu
Content marketing a SEO
- Czym jest SEO i jak się łączy z marketingiem treści
- Jakie wytyczne Google stosować dla treści
- Różne strategie w marketingu treści
- Duplikaty i kopiowanie treści z sieci a wyszukiwarki
- Jak zdobywać widoczność w sieci przy pomocy treści
- Optymalizacja serwisów internetowych z punktu widzenia treści
- Algorytmy które mają wpływ na treści, Google Hummngbird
- Marketing treści a linkbuilding
- Serwisy międzynarodowe w marketingu treści
- Indeksowanie treści w sieci
- Najważniejsze atrybuty optymalizacyjne treści: Title, Description, H1-H5 i inne
Copywriting i zarządzanie treściami
- Jak pisać skuteczne i ciekawe treści
- Przygotowania do pisania treści
- Wyszukiwanie słów kluczowych a copywriting
- Pisanie tekstów w zależności branży
- Jak zarabiać na pisaniu treści do Internetu
- Cechy dobrego copywritera, organizacja pracy
- Jak pisać blogi, poradniki, wywiad, opisy produktów, recenzje, artykuły eksperckie.
Strategie content marketingowe
- Treści na stronie www i poza stroną (on site, off site)
- Długość treści i poziom merytoryczny
- Zarządzanie kosztami w tworzeniu treści
- Publikowanie treści: miejsce oraz częstotliwość
- Odświeżanie starych artykułów.
- Miejsce publikowania treści
- Współpraca z serwisami zewnętrznymi i blogerami.
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.
Certyfikat po ukończeniu szkolenia
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być.
zapisy: biuro@westom.pl – tel. 530 825 825
Zyskujesz dodatkowo:
- dożywotni i darmowy wstęp na każdy odbyty kurs celem przypomnienia wiedzy, wystarczy że się zgłosisz
- – 30% rabatu na każdy dodatkowy kurs z naszej oferty
- + mało? namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu
- materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży
