RLSA

Czym jest RLSA?

RLSA to skrót od ang. „Remarketing Lists for Search Ads”, czyli po polsku „listy remarketingowe dla reklam w wynikach wyszukiwania”. Jest to funkcja reklamowa w Google Ads, która umożliwia reklamodawcom wyświetlanie niestandardowych kampanii reklamowych dla osób, które już wcześniej odwiedziły ich witrynę internetową lub wykonują określone czynności w witrynie.

Dzięki RLSA, reklamodawcy mogą tworzyć niestandardowe kampanie reklamowe, które skierowane są do osób, które już wcześniej odwiedziły ich witrynę. Mogą to być na przykład osoby, które odwiedziły określoną stronę na witrynie lub dodały produkt do koszyka, ale nie dokonały zakupu. Reklamodawcy mogą wtedy wyświetlać bardziej ukierunkowane reklamy dla tych użytkowników, które mają na celu zachęcenie ich do powrotu na stronę i dokonania zakupu.

RLSA umożliwia reklamodawcom również wykorzystanie bardziej dopasowanych słów kluczowych lub ofert dla tych osób, co może poprawić skuteczność kampanii reklamowej i zwiększyć jej wskaźnik konwersji.

W skrócie, RLSA pozwala reklamodawcom wykorzystać istniejące listy remarketingowe w celu wyświetlania niestandardowych kampanii reklamowych, które są bardziej ukierunkowane i skuteczne w przyciąganiu użytkowników, którzy już wcześniej wykazali zainteresowanie danym produktem lub usługą.