Dark Post

Co to jest Dark Post?

Dark Post to post na Facebooku, który nie jest publikowany na stronie fanów ani w sekcji „Aktualności” na stronie głównej Facebooka. Jest to post, który jest widoczny tylko dla wybranej grupy odbiorców, którzy otrzymują go na swoich profilach lub w sekcji „Reklamy” na Facebooku.

Dark Posty są często używane przez reklamodawców do testowania różnych wariantów reklam i treści, a także do targetowania konkretnej grupy odbiorców. Dzięki temu, reklamodawcy mogą przeprowadzać testy i modyfikować swoje kampanie bez ryzyka, że nieudane próby zostaną wyświetlone publicznie na ich stronach fanów.

Dark Posty są również przydatne dla firm, które chcą testować różne warianty treści, takie jak nagłówki, opisy i obrazy, aby zobaczyć, które wersje są bardziej skuteczne w generowaniu zaangażowania i interakcji z użytkownikami Facebooka.

Kliknij, aby ocenić
[Total: 0 Średnio: 0]