Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email biuro{@}westom.pl Zadzwoń +48 883 979 229
Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email biuro{@}westom.pl Zadzwoń +48 883 979 229

Skuteczna landing page

Strona docelowa (ang. landing page)

Strona docelowa to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik pozyskany w wyniku przeprowadzonych przez firmę działań marketingowych. Strona docelowa może być częścią większego serwisu lub samodzielną mikrostroną. Celem firmy jest ściągniecie użytkowników, aby pozyskać ich dane kontaktowe. Dobrze skonstruowana strona docelowa powinna dawać użytkownikom odpowiedzi na następujące pytania:

  • Co oferuje firma?
  • Dlaczego użytkownik powinien wybrać konkretnie tę firmę i jej stronę?
  • Jakie działania ma następnie podjąć użytkownik?

Strona docelowa powinna zawierać następujące elementy:

  • Formularz kontaktowy – powinny się tu znajdować zarówno pola obowiązkowe do wypełnienia, jak i opcjonalne.
  • Grafika – ściśle związana z ofertą firmy.
  • Tekst – powinien podkreślać wyjątkowość oferty.
  • Wezwanie do działania – konkretne sformułowania zachęcające użytkownika do podjęcia akcji np. wypełnienia formularza.
  • Zgody marketingowe i handlowe – zgoda na wykorzystanie danych osobowych w celach marketingowych nie powinna być zaznaczona domyślnie. Użytkownik musi sam dokonać wyboru.