Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email biuro{@}westom.pl Zadzwoń +48 883 979 229
Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email biuro{@}westom.pl Zadzwoń +48 883 979 229

Reklama społecznościowa a linki do witryny

Działania marketingowe przeprowadzone na portalach społecznościowych mogą przyczynić się do powstania nowych linków prowadzących do naszej witryny.

Czasami płatne metody przynoszą znacznie większe korzyści niż tradycyjne. Sporo odnośników można uzyskać za pomocą psychograficznych metod czy blogi. Każdy może sobie poradzić z tworzeniem skierowanych reklam na Facebooku czy LinkedIn.

Nie ważne, do kogo kierujesz reklamę na portalach społecznościowych, ważne żebyś używał do tego właściwych treści, a na pewno zdobędziesz kilka nowych odnośników. Reklamując się w mediach społecznościowych nie zapominaj jednak o tradycyjnych formach reklamy, jak na przykład techniki docierania bezpośredniego. Marketing bezpośredni jest najbardziej skuteczny. W przypadku pozycjonowania sporo firm musi wspomagać sprzedaż odpowiednią treścią.

Dawniej przekazywanie treści i działania SEO na portalach społecznościowych były całkowicie darmowe. Obecnie za wszelkie działania marketingowe trzeba płacić. Ma to swoje dobre i złe strony. Złe, bo trzeba dysponować odpowiednimi zasobami finansowymi żeby móc coś zdziałać. Dobre, ponieważ reklamy są podobne do tych samych organicznych jednostek, jakie kiedyś były darmowe. Warto wykorzystać psychograficzne płatne formy reklamy w portalach społecznościowych by osiągnąć lepsze rezultaty w rozprowadzaniu swojej treści.

Nie zamykaj się tylko w świecie mediów społecznościowych.

Pamiętaj, że nic nie zastąpi relacji w świecie rzeczywistym. Zorientuj się, gdzie osoby mogące pomóc Ci w reklamie promują się poza siecią. Mogą to być konferencje, eventy itp. Nawiązuj kontakty poza siecią z blogerami i innymi ważnymi osobami z branży. O wszystkich ważnych wydarzeniach możesz dowiedzieć się w Internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych np. na Facebooku. Jeśli w Twojej okolicy będzie ważny event, a ktoś z Twoich znajomych się tam wybiera, to zostaniesz o tym powiadomiony. To dobry sposób na otrzymywanie aktualnych informacji o mogących Cię zainteresować imprezach.

Możesz również zaproponować interesującej Cię osobie wspólne webinarium czy przeprowadzenie razem kampanii marketingowej. Każdy pomysł na wspólną promocję jest warty uwagi.

Żeby jednak zachęcić taką osobę do współpracy powinieneś się czymś wyróżniać. Jeśli w Twojej branży konkurencja jest spora, to musisz przekonać drugą stronę, że to właśnie z Tobą współpraca okaże się najlepsza. Twoje treści powinny być jak najbardziej wartościowe.

Powoli buduj długotrwałe relacje z autorytetami. Obserwujcie się nawzajem w mediach społecznościowych, komentujcie udostępniane przez Was posty. Bądź przygotowany do otwartej współpracy. Wyraź gotowość do udzielania informacji, odpowiedzi na ewentualne pytania.

Stale szukaj nowych rozwiązań.

Może to Ty zostaniesz sponsorem danej organizacji? Google może potraktować takie odnośniki jako odpłatne, ale w tym przypadku chodzi nam a zacieśnianie więzi z ważnymi witrynami. Jeśli jesteś pewien wysokiej jakości treści na swojej stronie internetowej to możesz wprost poprosić inne witryny o udostępnianie linków do Ciebie.