Reklama klubu fitness lub siłowni

Właściciele klubów sportowych, siłowni czy też klubów fitness zastanawiają się jak reklamować swój biznes i ściągać nowych klientów.

W przypadku miejsc tego typu kluczowe będą dwa elementy: dobre opinie w sieci oraz dotarcie do klientów.

Jeśli masz zamiar profesjonalnie podejść do promocji w Internecie swojego klubu sportowego powinieneś wykonać pewne kroki:

1 – stwórz stronę internetową klubu

Profesjonalna strona internetowa nie musi być droga. Stworzenie strony na CMS WordPress to koszt od 1000 zł netto, hosting za rok 100 zł, domena 30 zł.

Ważne, żeby strona jasno i precyzyjnie przedstawiała twoją ofertę. W przypadku klubów sportowych przydadzą się zdjęcia i filmy. Cenniki i kontakt w raz z mapą dojazdową musi być jasno pokazana na stronie.

2 – załóż profil na Facebooku, gdzie będzie publikować zdjęcia i filmy z ćwiczeń.

Masz szanse na zbudowanie dużej grupy społeczności.

3 – Załóż profil w Google Moja Firma.

dokładnie opisz swoje usługi oraz dodaj dużo zdjęć i filmów. Dzięki temu działaniu pojawisz się w wynikach map Google i masz duże szanse na kontakt od lokalnych klientów.

4 – rozważ kampanie reklamowe:

– płatne w Google Ads i Facebook Ads

prowadzenie kampanii płatnych w Google czy na Facebooku nie są trudne, ale jeśli nie masz na to czasu lub możliwości to zleć komuś. Już za kilka set zł masz szanse na dotarcie do dużej ilości potencjalnych klientów.

– bezpłatne SEO – pozycjonowanie, marketing wirusowy

Marketing wirusowy to między innymi pisanie na forach czy komentarze pod artykułami, ewentualnie wpisy na mediach społecznościowych. Umiejętne prowadzenie marketingu wirusowego to bardzo skuteczna metoda dotarcia do klientów.

SEO, czyli pozycjonowanie wymaga czasu i wiedzy, więc radzę skontaktować się z doświadczonym pozycjonerem lub agencją.

– marketing treści, czyli blog sportowy, fitness.

Kluczowe przy promocji klubu sportowego będą relacje z klientami i ich opinie w sieci. Proś aktualnych klientów o opinie pod mapami w Google, na swojej stronie, Facebooku. Dodawaj i uaktualniaj informacje o firmie, kręć filmy i publikuj w mediach społecznościowych i na YouTube.

Related posts