Westom's articles

  1. Analityka internetowa
  2. KPI
KPI (Key Performance Indicator), to kluczowe wskaźniki, które pozwalają mierzyć skuteczność założonych celów. Mogą to być na przykład cele finansowe (np. zwiększenie zysków, obrotów, zmniejszenie kosztów, zwrotu z inwestycji), cele w interakcji z klientem (jakość obsługi klienta, efektywność tej obsługi, procent niezadowolonych/zadowolonych klientów), cele techniczne (szybkość ładowania się strony www, poziomy odrzuceń strony z powodów […]
  1. Audyty
  2. Sklep internetowy
Czym jest dobry audyt sklepów internetowych? Potrzebujesz profesjonalnego audytu swojego sklepu? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Audyt sklepów internetowych to sprawdzenie wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych czynników mających realny wpływ na Twój biznes w Internecie. W trakcie audytu weryfikuje się  wszystkie elementy mające powiązanie z e-commerce, w tym SEO, SEA, UX, UI, […]
  1. Bez kategorii
  2. E-commerce
Zanim zdecydujesz się na wybraną metodę prowadzenia projektu zapoznaj się z możliwymi alternatywami. Metody prowadzenia projektów dzielimy na: Metody kaskadowe (z ang. Waterfall) inaczej zwane tradycyjnymi. Metodyki zwinne (z ang. Agile) Metody ekstremalne Metody mieszane. Metody kaskadowe (z ang. Waterfall) inaczej zwane tradycyjnymi Model kaskadowy prowadzenia projektów zakłada podział zadania projektowego na sekwencje kroków, które […]
  1. E-commerce
Najprostsze prowadzenie harmonogramu prac może być wykonane za pomocą kartki i papieru lub programów kalkulacyjnych typu Excel. Oprócz prostych metod prowadzenia projektów istnieją rozwiązania w postaci programów, które są dostępne zarówno w wersjach darmowych jak i płatnych. Ilość i różność dostępnego oprogramowania powoduje, że nie ma jednego najlepszego programu. Każdy powinien wypróbować co mu najlepiej […]
  1. Bez kategorii
  2. E-commerce
Prawidłowe i dokładne zaplanowanie prac każdego zadania w ecommerce oraz podział prac pozwoli zaoszczędzić czas i fundusze w przyszłości. Szczególnie ważny jest początkowy etap, tak zwany rozruchowy w trakcie którego mamy szansę najlepiej poznać i określić nie tylko składowe projektu, ale dokładnie przypisać im priorytet, miejsce, czas realizacji oraz osoby odpowiedzialne. Harmonogram dzieli się na […]
  1. E-commerce
Zarządzanie projektami (z języka angielskiego project management) to inaczej wszystkie czynności, które prowadzą do osiągniecia wyznaczonych celów w określonych ramach czasowych. W przypadku projektów SEO będzie to np. poprawienie widoczności w Google, osiągnięcie wysokich pozycji na najważniejsze frazy (np. top 1-3, czy tez 1-10), poprawa współczynnika konwersji, wdrożenie optymalizacji na sklep internetowy, skuteczne linkowanie do […]
  1. Bez kategorii
  2. Marketing internetowy
  3. narzędzia e-commerce
  4. Optymalizacja
Prędzej czy później każdy z nas staje przed dylematem wyboru firmy, oprogramowania czy też narzędzi  w działaniach e-commerce. Poniżej przedstawiam subiektywny ranking, w którym oprócz jakości usług brałem pod uwagę cenę oraz pomoc. W zestawieniu znajdą Państwo: Lista firm, gdzie można zarejestrować domenę (krajowi i globalni) w rozsądnej cenie i bez dodatkowych kosztów przy przedłużeniu […]
  1. Bez kategorii
  2. Prawo w e-commerce
Internet jest niestety miejscem, w którym jesteś narażony na oszustwo lub nieuczciwą konkurencję. Niestety, ale powszechny i prawie niczym nieograniczony dostęp do sieci gromadzi ludzi o różnych intencjach. Oprócz tego, niektóre niedobre i groźne praktyki mogą być wynikiem braku znajomości prawa. W Polsce normy związane z marketingiem internetowym reguluje ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z […]
  1. Analityka internetowa
W analityce sieciowej musisz wiedzieć, co dokładnie jest warte Twojej uwagi, co masz analizować. Często występuje problem ze zbyt dużą ilością danych i z decydowaniem, co wybrać, a co odrzucić. W takim wypadku łatwo jest się pogubić i stracić czas na niepotrzebne rozważania. Najlepiej opracuj odpowiedni plan, a za jego podstawę uznaj zdarzeniowe kluczowe : […]
  1. Analityka internetowa
  2. Audyty
Współczynnik konwersji jest jednym z tych KPI, które mogą zadecydować o sukcesie całego naszego biznesu w sieci. Podniesienie współczynnika konwersji nawet o jeden procent może skutkować zwiększeniem zysku o procent kilkadziesiąt. Powód jest prosty ― konwersja łączy się z wieloma czynnikami, które mają bezpośredni wpływ na nasze wyniki finansowe. Współczynnik konwersji sprzedaży zazwyczaj kształtuje się […]
  1. UX
Programy do analizy zachowania użytkowników na stronach www pozwalają na zbieranie, nagrywanie i prezentowanie danych z ruchu na stronach internetowych. Mamy do dyspozycji programy płatne oraz bezpłatne. Zazwyczaj koszt zależy od wielkości badanej próby. Najpopularniejsze programy w tej kategorii to: Hotjar Hotjar jest bezpłatny w bardzo ograniczonym zakresie. Funkcje przydatne z praktycznego punku widzenia są […]
  1. Analityka internetowa
  2. Bez kategorii
  3. Google Analytics
  4. Yandex Metrica
Analityka internetowa polaga na zbieraniu i analizie danych ze stron internetowych. Na podstawie zgromadzonych informacji bada się zachowania użytkowników sieci oraz analizuje ruch wg ustalonych wcześniej parametrów, np. źródła ruchu (płatne, bezpłatne), lokalizacja (np. kraj, miasto), płeć, wiek, zainteresowania itd. Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia przy analityce internetowej? Poproś o bezpłatną wycenę – biuro@westom.pl lub zadzwoń 530825825 Liczby powiedzą ci […]

Login

marketing treści
Welcome to Typer

Brief and amiable onboarding is the first thing a new user sees in the theme.
Join Typer
Registration is closed.