Westom's articles

  1. UX
Strona główna witryny pełni ważną funkcję dla całego cyfrowego produktu. Prawidłowo skonstruowana strona główna zawiera wszystkie niezbędne informacje dla użytkownika, informuje go, gdzie ma podążać, aby dotrzeć w wybrane przez siebie miejsce. Jak rozpoznać, czy strona główna jest zaprojektowana prawidłowo? Przede wszystkim zachowuje umiar. Niektórzy zbyt przeceniają wartość strony głównej i uważają, że im więcej […]
  1. Marketing internetowy
  2. Marketing treści
Marketing wirusowy polega na zainicjowaniu sytuacji, w której użytkownicy sami będą rozpowszechniać treści związane z daną marką, produktem czy usługą. Zadaniem reklamy wirusowej jest budowanie świadomości marki wśród użytkowników. Do treści wirusowych zaliczają się ciekawe teksty, śmieszne filmiki, zdjęcia czy infografiki. To użytkownicy sami i dobrowolnie przekazują treść dalej – udostępniają ją na portalach społecznościowych […]
  1. Google
  2. Marketing internetowy
Marketing w wyszukiwarkach zwany SEM (ang. Search Engine Marketing), to wszystkie działania marketingowe odbywające się za pośrednictwem wyszukiwarki. Na marketing w wyszukiwarkach składają się dwa główne elementy: Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek SEO (ang. Search Engine Optimization). Reklama płatna za kliknięcie PPC (ang. Pay Per Click). Dodatkowo z SEM związane są poniższe terminy: SERP (ang. Search […]
  1. SEO
Zmiany na stronie internetowej mogą mieć wpływ na widoczność w wyszukiwarkach internetowych. Dobrze jest prowadzić dziennik zmian w witrynie, nieważne, czy za pomocą prostego arkusza kalkulacyjnego, czy bardziej skomplikowanego programu. Pomocnym narzędziem będzie np. Google Analytics. Dzięki niemu można opisywać wybrane zdarzenia z osi czasu witryny. Rejestrowanie i śledzenie zmian na stronie internetowej pozwala zaobserwować […]
  1. SEO
  2. UX
Strona internetowa przyjazna wyszukiwarkom pozwala na szybsze zaindeksowanie jej zawartości oraz na wysokie pozycje w wynikach naturalnych np. Google. Aby witryna była dostępna dla wyszukiwarek, musi spełniać określone kryteria. Przede wszystkim treść, która znajduje się na stronie internetowej musi być łatwo dostępna dla robotów indeksujących. To pierwszy, najważniejszy krok do zajęcia wysokiej pozycji w rankingu […]
  1. SEO
Na czym polega dobieranie słów kluczowych? Analiza słów kluczowych polega na znalezieniu takich słów/fraz, których najczęściej używają użytkownicy internetu do wyszukiwania określonych produktów czy usług. Badanie słów kluczowych jest ważnym pierwszym krokiem we wszelkich działaniach marketingowych. Właściwie wdrożona strategia SEO przyczyni się do lepszej sprzedaży produktów czy usług. Prawie każdy z nas codziennie szuka wielu […]
  1. Marketing internetowy
Social media marketing to inaczej marketing w mediach społecznościowych, czyli wykorzystywanie mediów społecznościowych typu Facebook, YouTube, Twitter do reklamy i promocji, budowania świadomości marki i realizowania innych celów marketingowych.  Zazwyczaj marketing w mediach społecznościowych polega na budowaniu zaangażowania użytkowników sieci oraz szeroko pojęty branding np. w postaci wzrostu przywiązania do marki, czy też rozpoznawalności marki. […]
  1. Marketing internetowy
Marketing mobilny, to inaczej marketing realizowany za pomocą urządzeń przenośnych, czyli mobilnych takich jak tablet, czy też telefon komórkowy. Obecnie urządzenia mobilne cieszą się większą popularnością niż laptopy i komputery stacjonarne. Coraz więcej osób korzysta z tabletów i smartfonów, i coraz więcej działań na nich wykonują. Urządzenia przenośne, oprócz możliwości korzystania z tradycyjnych stron internetowych […]
  1. Amazon
Amazon daje przewagę Amazon to amerykańska firma, zajmująca się handlem elektronicznym od 1995 roku, założona w 1994 przez Jeffa Bezosa. Obecnie jest to jeden z największych sklepów internetowych na świecie, działający globalnie, od USA po Indie i Europę. Amazon posiada swoje własne centra logistyczne i pośredniczy w sprzedaży produktów praktycznie z każdej istniejącej branży. Usługi […]
  1. Audyty
  2. UX
Testy użyteczności wykonuje się w celu sprawdzenia witryn, aplikacji mobilnych, oprogramowania, produktów konsumpcyjnych, usług czy procesów biznesowych. W testach użyteczności użytkownicy wykonują określone zadania i są obserwowani pod kątem występujących problemów. Terminem użyteczności określa się własność produktów, jaka decyduje o ich jakości użytkowej. Na użyteczność składa się pięć elementów: Nauczalność – czy produkt jest łatwy […]
  1. SEO
Przed rozpoczęciem pozycjonowania i optymalizacji sprawdź konkurencję. Zanim wdrożysz strategię SEO należy szczegółowo przeanalizować rynek, a konkretnie tę jego część, na której zamierzamy działać. Dzięki temu dowiemy się, jaki jest poziom konkurencji. Nie należy się zniechęcać, jeśli konkurencja jest bardzo silna. Można to wręcz wykorzystać i swoje działania SEO skupić na mniej konkurencyjnych frazach, ale […]

Login

marketing treści
Welcome to Typer

Brief and amiable onboarding is the first thing a new user sees in the theme.
Join Typer
Registration is closed.