Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email info@westom.pl Zadzwoń +48 530 825 825
Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email info@westom.pl Zadzwoń +48 530 825 825

Marketing afiliacyjny w sieci

W sieci są niemal nieograniczone możliwości przeprowadzania działań marketingowych. Najbardziej popularne zostały już omówione. Dla przypomnienia były to: marketing w wyszukiwarkach, reklama odsłonowa, mailing oraz działania w mediach społecznościowych. Istnieją jeszcze inne rodzaje marketingu w sieci, takie jak: performance marketing, marketing afiliacyjny, wirusowy i szeptany.

Marketing afiliacyjny odbywa się na zasadzie programów partnerskich. Dana firma może otworzyć nowe kanały do sprzedaży produktów lub usług poprzez strony internetowe firm zapisanych do programów partnerskich. Korzyści z programów partnerskich mają zarówno partnerzy, jak i reklamodawcy.

Korzyści dla partnerów:

  • Otrzymywanie prowizji za reklamowanie produktów reklamodawcy,
  • Dostęp do narzędzi reklamowych.

Korzyści dla reklamodawcy:

  • Dotarcie z produktami/usługami do większej grupy odbiorców,
  • Zdobywanie nowych klientów,
  • Budowanie świadomości marki.