biuro@westom.pl     tel. 530 825 825

Kurs SEO i Content Marketing 2020 w Warszawie 

Certyfikowany kurs od podstaw: 

pozycjonowanie + optymalizacja + backlink building + content marketing

Miejsce: Warszawa Śródmieście, Astoria Premium

Czas trwania: 2 dni, 16 godzin, 70% praktyczne warsztaty

Cena: 1498 zł netto + VAT, (przedsprzedaż z ceny 1998 zł)

Termin: 16-17.04.20202, Warszawa

Zdobędziesz ekspercką wiedzę jak zdobyć widoczność w sieci i podnieść konwersję.

Unikalny na polskim rynku kurs prowadzony przez Tomasza Węsierskiego, który bezpośrednio w Mountain View poznawał sekrety Google.

 

Kurs prowadzi Tomasz Węsierski

W branży od 1996 roku, pracował w  USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii. Dyrektor operacyjny w Wakacje.pl, Head of E-commerce w Niemieckim expondo GmbH, Dyrektor Generalny w HRL Polska.

Zyskujesz dodatkowo: 
  • dożywotni i darmowy wstęp na każdy odbyty kurs celem przypomnienia wiedzy, wystarczy że się zgłosisz
  • – 30% rabatu na każdy dodatkowy kurs 
  • + mało? namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu 
  • materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży

 

Zamów miejsce już teraz

Czego się nauczysz?

  • Co to jest SEO i jak działa?
  • Co to jest optymalizacja serwisów www i jak ją stosować?
  • W sieci rządzą ludzie czy algorytmy?
  • Jak manipulować wynikami naturalnymi? A może wpływanie na Google Maps?
  • Jakie jest ryzyko działań SEO? Kary od Google?
  • Co to jest UX i jak łączy się z SEO?
  • Jak zbudować idealnie zoptymalizowany serwis.
  • Jak badać i mierzyć efekty SEO?
  • Niedozwolone techniki? Sekrety Google?

Program szkolenia SEO

Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych

Pozycjonowanie i Backlink building

  • Wprowadzenie: poznajemy podstawy marketingu internetowego
  • Dowiemy się co to SERP, SEO, SEM, UX.
  • Wyszukiwarka internetowa jak działa i jakie są jej odmiany.
  • Domena internetowa i jej rola dla w sieci.
  • Co to jest SEO i pozycjonowanie.
  • Znaczenie linków zwrotnych dla pozycjonowania.
  • Rodzaje backlinków, anchor text, długi ogon,
  • Techniki etycznego zdobywania linków zwrotnych
  • Nieetyczne techniki zdobywania linków czyli poznajemy Black Hat.
  • Linki zwrotne i algorytmy wyszukiwarek z naciskiem na Google
  • Kary za linkowanie do serwisów www: jak ich unikać i co zrobić jeśli już dostaniemy karę
  • Poznajemy narzędzi ułatwiających pracę przy audycie i analizie linków przychodzących.
  • Profil linków zewnętrznych, miejsca linkowania, przyrost linków.
  • Wpływ mediów społecznościowych, marketingu wirusowego i PR na SEO.

Optymalizacja

  • Najważniejsze czynniki techniczne mające wpływ na widoczność w sieci i ich znaczenia:
  • Skrypty (darmowe, płatne), hosting,  szybkość serwisu, bezpieczeństwo, treści i media.
  • Serwis internetowy skupiony na użytkowniku i przyjazny wyszukiwarkom internetowym.
  • Semantyka kodu, optymalizacja danych, mediów.
  • Jaka zbudować perfekcyjny serwis www: struktura, linkowanie wewnętrzne, technologia.
  • Najważniejsze atrybuty optymalizacyjne ważne dla algorytmów sieciowych: title, description, h1-h5, linki kanoniczne, alt, przekierowania.
  • Zarządzanie dostępem do strony www, robots.txt.
  • Treści i media: duplikaty, kradzież,
  • Ajax, Flash, Html – jak optymalizować pod algorytmy sieciowe. Mapa witryny.
  • Poznajemy narzędzia do testowania optymalizacji stron www i analizujemy raport.

Content marketing i SEO

  • Znaczenie marketingu treści dla SEO
  • Jak wykorzystać treści do zdobycia widoczności.
  • Różne rodzaje treści: opisy produktów, wysokiej jakości artykuły, krótkie wzmianki itp.
  • Słowa kluczowe i ich znaczenie w marketingu treści.
  • Narzędzia niezbędne w doborze słów kluczowych: bezpłatne (Google Ads) i płatne.
  • Marketing treści vs algorytmy Google
  • Jak pisać treści w sieci: użyteczność marketingu treści
  • Kradzież, duplikacja, niskiej jakości treści – jak sobie z tym poradzić.
  • Jakie znaczenia ma wideo, audio i zdjęcia dla SEO
  • Narzędzia niezbędne przy tworzeniu treści na strony internetowe.
  • Wykonujemy audyt treści, sprawdzamy duplikację, weryfikujemy jakość i dopasowanie do botów i algorytmów internetowych.
  • Analityka internetowa – poznajemy Google Analytics i jego podstawowe funkcje i wskaźniki.

Po co ci szkolenie SEO?

Praktycznie każdy biznes przenosi się do Internetu, który całkowicie zmienił rynek pracy. Zapotrzebowanie na specjalistów, którzy tworzą, optymalizują i zarządzają serwisami jest ogromne. 

Jako specjalista SEO otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami. Bez prawidłowej optymalizacji serwisów pod wyszukiwarki internetowe nie może działać żaden biznes online. 

Kontakt i zapisy

2 dni, 16 godzin  nauki, 80% praktycznych zajęć,

Warszawa, 2020

zapisy: biuro@westom.pl  lub formularz —>>

Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo. 

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu. 

Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być. 

Zapisz się na szkolenie

Podaj dane do Faktury, po opłaceniu otrzymasz potwierdzenie i szczegóły kursu


Tomasz Węsierski w zawodzie od 1996 roku

Prowadzący

Warszawa, centrum

Miejsce kursu

Prawdziwe opinie uczestników

Przed kursem myślałam, że wiem sporo na temat optymalizacji treści w sklepach online ale dopiero Tomasz uzmysłowił mi jak bardzo byłam w błędzie. Szczerze zazdroszczę wiedzy.

Karolina Wastowska
Content Marketing Manager OPAL

Pan Tomasz robi różnicę. Wchodzi i budzi do działania. Dziękuję za dawkę motywacji oraz wiedzy, którą teraz pozostaje mi utrwalić i wykorzystać.

Krzysztof Borys
Online Marketing Specialist w Agencji Target