biuro@westom.pl     tel. 530 825 825

Kurs Optymalizacji Stron Internetowych dla Deweloperów

Miejsce: Gdynia Pomorski Park Naukowo-TechnologicznyKurs Optymalizacji Stron Internetowych

Czas trwania: 1 dzień, 80% praktyczne warsztaty

Cena: 740 zł netto + VAT, zniżki dla grup

dostępne terminy:  sprawdź…

Zdobędziesz ekspercką wiedzę jak budować idealne serwisy, które nie tylko są użyteczne ale również przyjazne robotom i algorytmom internetowym.

Szczególnie polecamy kurs wszystkim, którzy związani są z tworzeniem i promocją stron i sklepów internetowych. 

 

Kurs prowadzi Tomasz Węsierski

W branży od 1996 roku, pracował w  USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii. Dyrektor operacyjny w Wakacje.pl, Head of E-commerce w Niemieckim expondo GmbH, Dyrektor Generalny w HRL Polska.

Zyskujesz dodatkowo: 
  • dożywotni i darmowy wstęp na każdy odbyty kurs celem przypomnienia wiedzy, wystarczy że się zgłosisz
  • – 30% rabatu na każdy dodatkowy kurs 
  • + mało? namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu 
  • materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży

 

Zamów miejsce już teraz

Czego się nauczysz?

  • Jak budować strony i sklepy internetowe przyjazne wyszukiwarkom od samego początku
  • Jakie są zasady prowadzeni projektu i zarządzania zespołem tworzącym serwisy www
  • Jak tworzyć strony przyjazne SEO (search engine optimization)
  • Poznasz wszystkie ważne parametry optymalizacyjne serwisów www
  • Nauczysz się robić audyt stron www pod względem technicznym i optymalizacyjnym
  • Dowiesz się jak tworzyć witryny wielojęzyczne
  • Poznasz techniki optymalizacji HTML, Ajax, JavaScript

Program szkolenia SEO

Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych

Podstawy optymalizacji stron www

  • Co to jest SEO i jaki ma wpływ na strony internetowe
  • Co to jest wyszukiwarka i jak działa
  • Jak działa wyszukiwarka: algorytmy sortujące wyniki, roboty roboty sieciowe,
  • Jak wpływać na wyświetlane wyniki w wyszukiwarkach,
  • Wyszukiwarka a urządzenia mobilne,
  • Zachowania użytkowników podczas wyszukiwania: co widzą, jak dokonują wyboru, które wyniki klikają, Google maps
  • Wprowadzenie do Google Analytics, Search Console

Zaczynamy projekt serwisu www

  • Witryna przyjazna wyszukiwarkom:
    – logiczna struktura strony, wewnętrzne linkowanie,
    – indeksowanie stron serwisu, mapa strony
    – łatwość przepływu informacji, przyjazna nawigacja
    – dopasowanie nazw, przyjazne adresy url,
  • Najważniejsze czynniki optymalizacyjne:
    – tytuł, opis itp. (h1-h5, title, description),
    – treści na stronie: temtyka i czytelność, unikalność, struktura, użyte znaczniki,
    – kopiowanie treści a SEO, kradzież naszych tekstów,
    – pliki graficzne i znaczenie alt,
    – zarządzanie dostępami dla robotów sieciowych: follow, nofollow, index, noindex
    – kluczowe przekierowania dla SEO – 301,
    – użyta technologia (skrypty),
    – parametry serwera – szybkość ładowania strony, bezpieczeństwo itp.,
    – responsywność strony www

Techniczne aspekty optymalizacji

  • Szybkość strony a widoczność w sieci
  • pomiar najważniejszych parametrów strony internetowej
  • optymalizacja obrazów, flash, pdf
  • wideo a strony internetowe
  • Ajax, JavaScript – optymalne wdrożenie
  • strona mobilna a SEO
  • narzędzia do audytu stron internetowych

 

Serwisy wielojęzyczne

  • koncepcja strony: osobne domeny, subdomeny czy folder
  • architektura strony wielojęzycznej
  • zarządzanie linkowaniem wewnętrznym
  • duplikowanie treści i znaczenie dla SEO
  • sitemap dla stron wielojęzycznych
  • znaczenie IP i hostingu
  • przekierowania i kierowanie na język przeglądarki 
  • zaawansowane techniki optymalizacji stron międzynarodowych 

Algorytmy i kary od Google, jak sobie z nimi radzić

– spadki w uchu organicznym – przyczyny
– algorytmy Google i ich znaczenie: Pingwin, Panda, Koliber…
– rodzaje kar: usunięcie z indeksu, filtry
– naprawa błędów: identyfikacja i usuwanie toksycznych linków,
– treści na stronie a kary od Google,
– narzędzia pomocne w naprawie SEO strony,

Analityka i ruch sieciowy

– Google Analytics i search console
– metody pomiaru ruchu sieciowego
– najważniejsze KPI dla SEO: ROI, konwersja,
Audyt strony, konkurencja, linki przychodzące:
– SEO Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush• Schema.org i znaczenie
• Kluczowe zmiany w serwisie (przenosiny, zmiana skryptów, zmiana domen) a SEO

Po co ci szkolenie SEO?

Praktycznie każdy biznes przenosi się do Internetu, który całkowicie zmienił rynek pracy. Zapotrzebowanie na specjalistów, którzy tworzą, optymalizują i zarządzają serwisami jest ogromne. 

Jako specjalista SEO otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami. Bez prawidłowej optymalizacji serwisów pod wyszukiwarki internetowe nie może działać żaden biznes online. 

Cena: 

740 zł netto + VAT

1 dzień praktycznych warsztatów, 8 godzin 

Gdynia

Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo. 

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu. 

Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być. 

Zapisz się na szkolenie

Podaj dane do Faktury, po opłaceniu otrzymasz potwierdzenie i szczegóły kursu


Trener

PROWADZĄCY TOMASZ WĘSIERSKI

Miejsce kursu

POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY