biuro@westom.pl     tel. 530 825 825

Kurs: Marketing Internetowy dla Firm

Bardzo konkretne szkolenie jak skutecznie sprzedawać i promować w Internecie.

Miejsce kursu: Gdynia Pomorski Park Naukowo-Technologiczny

Czas trwania: 1 dzień, 8 godzin, 70% praktyczne warsztaty

Cena: 590 zł netto + VAT w przedsprzedaży (z ceny 855 zł)

Gdynia 12.02.2020 – brak miejsc, zapytaj o kolejne szkolenie

Zdobędziesz unikalną wiedzę efektywnie prowadzić działania promocyjne i sprzedażowe w Internecie. 

Szczególnie polecamy kurs właścicielom firm i kadrze managerskiej. Dowiesz się jakie techniki działają a na jakie nie warto zwracać uwagi. 

Szkolenie z marketingu internetowego to wiedza, którą powinien mieć każdy prowadzący działania w sieci.

Kurs prowadzi Tomasz Węsierski

W branży od 1996 roku, pracował w  USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii. Dyrektor operacyjny w Wakacje.pl, Head of E-commerce w Niemieckim expondo GmbH, Dyrektor Generalny w HRL Polska.

Zapisz się na kurs marketingu internetowego a zyskasz dodatkowo:  
  • dożywotni i darmowy wstęp na to szkolenie w innym terminie
  • – 30% rabatu na każdy dodatkowy kurs 
  • namów kolejna osobę na kurs i zyskaj 20% rabatu 
  • materiały, konsultacje i możliwość poznania ludzi z branży

 

Zamów miejsce już teraz lub zadzwoń 883 979 229

Google Ads WestomFacebook Ads Westom.pl

Tomasz Węsierski
Latest posts by Tomasz Węsierski (see all)

    Dlaczego ten kurs jest taki cenny?

    Internet jest pełen ofert SEO, SEM, UX, Google Ads, Facebook Ads a TY nie wiesz co wybrać? 

    Nie ucz się na błędach. Nie testuj swojego portfela. 

    W promocji internetowej działa zasada skupiania się na priorytetach. 

    Najpierw zdobądź wiedzę, zanim rozdysponujesz fundusze. 

    W efekcie szkolenia podejmiesz świadomą decyzję o wyborze drogi promocji. 

    Szkolenie z marketingu internetowego

    Program kursu

    Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych

    Rynek e-commerce w Polsce i zagranicą

    • specyfika e-commerce i handlu elektronicznego
    • modele biznesu e-commerce w Polsce
    • strategie sprzedażowe panujące w sieci
    • analiza rynku i ocena konkurencji
    • potentaci e-commerce – jak działają 
    • świadomość marki a sprzedaż w Internecie
    • strategie ustalania cen
    • metody finansowania w e-commerce
    • nowoczesne zarządzanie projektami internetowymi
    • zarządzanie pracownikami w firmie e-commerce – modele prac
    • jak otworzyć sklep internetowy
    • wybór skryptu, grafiki, zapełnianie treściami 
    • użyteczność w sklepie internetowym
    • budowa i struktura sklepu
    • audyt konkurencji i rynku przed otworzeniem sklepu
    • audyt sklepu po wdrożeniu 
    • jak prześcignąć konkurencję w sprzedaży 
    • własny sklep czy Allegro, Amazon, eBay? 
    • zagrożenia przy korzystaniu z platform aukcyjnych

    Bezpłatne metody promocji w sieci

    • Co to jest SEO i jak działa w sieci
    • Skuteczne pozycjonowanie i optymalizacja stron www
    • Jak działa wyszukiwarka internetowa (np. Google) i jak manipulować wynikami
    • Czym różnią się wyniki płatne od naturalnych i jaka jest ich wartość? 
    • Google, Bing, Yahoo, Yandex, Baidu, czyli poznajemy wyszukiwarki na świecie.
    • Kary za złe SEO – jak ich unikać
    • Najważniejsze czynniki optymalizacyjne 
    • Google Moja firma i Mapy Google
    • Znaczenie treści w SEO
    • Waga linków przychodzących w pozycjonowaniu
    • Jak wybrać agencję SEO
    • Jak samodzielnie wypozycjonować serwis www
    • Marketing wirusowy
    • e-mail marketing do klientów z własnej bazy 
    • content marketing i jego skuteczność dla SEO

    Płatne kanały promocji w sieci

    • ranking najskuteczniejszych form reklamy w Internecie
    • poznajemy jak działa Google Ads
    • reklama w mediach społecznościowych, Facebook Ads
    • skuteczna reklama na YouTube Ads
    • płatne kampanie e-mailingowe – co zrobić, żeby były skuteczne
    • marketing mobilny
    • reklamy display – czy nadal działają
    • promowanie własnego brandu, ePR
    • artykuły sponsorowane i ich przydatność
    • programy afilacyjne i RTB (real time bidding)
    • infuancer marketing, jak współpracować żeby osiągnąć efekty
    • zaawansowane techniki marketingu, np. marketing automation

     

    Mierzenie skuteczności działań marketingowych

    • poznajemy Google Analytics
    • jak działa analityka internetowa
    • zachowanie użytkowników na stronie
    • podstawowe KPI, czas spędzony na stronie, poziomy odrzuceń
    • co nam mówi ścieżka klienta na stronie
    • metody pomiaru ruchu sieciowego
    • najważniejsze KPI: ROI, konwersja
    • przydatność Search Console
    • pudyt strony, konkurencja, linki przychodzące:
    • narzędzia przydatne w analityce SEO Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush
    • mapy ciepła, Hot Jar

    Social Media Marketing

    • poznajemy platformy społecznościowe
    • sens prowadzenia kampanii w social media
    • skuteczne formy promocji 
    • komunikacja z klientem przez media społecznościowe
    • Facebook, Instagram, Twitter, Youtube
    • jak angażować internautów 
    • optymalizacja naszych kont w mediach
    • content marketing a media społecznościowe
    • SEO a media społecznościowe 

    Optymalna strategia w marketingu online

    • określamy cele strategii marketingowej
    • zarządzanie zespołem w marketingu
    • współpraca z firmami zewnętrznymi
    • sprzedajemy na Allegro, Ebay, Amazon
    • własny sklep a zagrożenia z platform aukcyjnych
    • porównywarki cenowe, jak skutecznie sprzedawać
    • optymalny plan zarządzania sprzedażą w Internecie

     

    Po co ci wiedza skoro możesz zlecić usługę?

    Wydawaj swoje pieniądze rozsądnie. Każda zainwestowana złotówka w marketing online powinna przynieść 9 zł przychodu. Naucz się wybierać świadomie. 

    Poznaj metody mierzenia skuteczności działań swoich pracowników i firm zewnętrznych. 

    Na rynku panuje zasada mydlenia oczu, specjaliści od marketingu online są ekspertami od sprzedaży swoich usług a już rzadziej wychodzi im skuteczna reklama. 

    Cena dla pojedynczej osoby: 

    590 zł netto + VAT

    1 dzień, 8 godzin  nauki, 70% praktycznych zajęć, 

    Kurs marketing online – skuteczna promocja w Internecie

    Zadzwoń tel. 883 979 229

    chcesz nauczyć się więcej? Zapraszam na 2 dni bardzo intensywnej nauki: 

    KURS SEO – Pozycjonowanie i optymalizacja 

     

    Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo. 

    Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu. 

    Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być. 

    Zapisz się na szkolenie z marketingu internetowego

    Podaj dane do Faktury, po opłaceniu otrzymasz potwierdzenie i szczegóły kursu


    Miejsce kursu

    POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W GDYNI

    doświadczony ekspert

    Szkolenie prowadzi Tomasz Węsierski

    Co uczestnicy twierdzą o kursie

    Przed kursem myślałam, że wiem sporo na temat optymalizacji treści w sklepach online ale dopiero Tomasz uzmysłowił mi jak bardzo byłam w błędzie. Szczerze zazdroszczę wiedzy.

    Karolina Wastowska
    Content Marketing Manager OPAL

    Pan Tomasz robi różnicę. Wchodzi i budzi do działania. Dziękuję za dawkę motywacji oraz wiedzy, którą teraz pozostaje mi utrwalić i wykorzystać.

    Krzysztof Borys
    Online Marketing Specialist w Agencji Target

    Dzięki szkoleniu lepiej oceniam wykonaną pracę przez firmą, z która współpracuję od lat. Trochę oczy mi się otworzyły. Nie daję się prowadzić za rękę ale sama wybieram co dla mnie dobre. Polecam szkolenie.

    Joanna Piotrowska
    właściciel