Blog

kursy westom

Jakie kursy warto robić, żeby dobrze zarabiać?

Dobry fach w ręku to podstawa w dzisiejszych czasach. Coraz częściej liczą się umiejętności i pracowitość a nie dyplom nawet renomowanej uczeni. Każdy zdaje sobie sprawę, że papierek nie zrobi dobrej roboty, tylko człowiek, który ma zawód w ręku. Nie wystarczy jednak, tylko wyuczyć się zawodu, ważne jest też jaki to zawód. Prestiż zawodów i […]

współczynnik konwersji

Jak skutecznie mierzyć konwersję sprzedaży

W analityce sieciowej musisz wiedzieć, co dokładnie jest warte Twojej uwagi, co masz analizować. Często występuje problem ze zbyt dużą ilością danych i z decydowaniem, co wybrać, a co odrzucić. W takim wypadku łatwo jest się pogubić i stracić czas na niepotrzebne rozważania. Najlepiej opracuj odpowiedni plan, a za jego podstawę uznaj zdarzeniowe kluczowe : […]

ścieżka zakupowa w Google

Jak podnieść wartość współczynnika konwersji?

Współczynnik konwersji jest jednym z tych KPI, które mogą zadecydować o sukcesie całego naszego biznesu w sieci. Podniesienie współczynnika konwersji nawet o jeden procent może skutkować zwiększeniem zysku o procent kilkadziesiąt. Powód jest prosty ― konwersja łączy się z wieloma czynnikami, które mają bezpośredni wpływ na nasze wyniki finansowe. Współczynnik konwersji sprzedaży zazwyczaj kształtuje się […]

Jak wyszukiwarki zbierają dane o stronach

Chociaż wynik na wpisane przez nas zapytanie otrzymujemy w ułamku sekundy, to wyszukiwarki wykonują wiele operacji zanim nam dadzą odpowiedź. Proces wyszukiwania składa się głównie ze szperania, indeksowania oraz oceniania. Szperanie – pierwszy etap szukania w sieci. Zaczyna się od podstawowego zestawu witryn, których treść wyszukiwarki uznały za dobrej jakości. Następnie poprzez linki na znalezionych […]

Co to jest hosting?

Hosting czy też serwer to miejsce na dysku, służące umieszczaniu w nim plików z twoją stroną internetową, do której wszyscy mają dostęp za pośrednictwem sieci internetowej. Działa tak, jakbyś umieścił swoją stronę w swym komputerze i udzielił do niego dostępu przez sieć innym osobom. W ramach wykupionej usługi hostingu otrzymujesz bowiem właśnie dostęp do zdalnego […]

E-mail marketing może być skuteczny

E-mail marketing to jedna z form marketingu, która wykorzysta do komunikowania się z odbiorcami pocztę elektroniczną. Mailing to nadal jedna z najbardziej popularnych form marketingu w sieci. Jest jednocześnie jedną z najstarszych form komunikacji w internecie. Dobrze skonstruowany mail, dostarczony do odpowiedniej grupy odbiorców i w odpowiednim czasie, może przynieść znaczne zyski firmie. Mailing przybiera […]

landing page

Jak zrobić dobry projekt grafiki na stronę internetową

Którą drogę wybrać? Jakie rozwiązanie spełni jednocześnie wymagania biznesowe i użytkowników? Zastosuj wybrane techniki przeznaczone do projektowania, rozwijania oraz testowania produktu, a następnie powtórz cały synergiczny cykl jeszcze raz. Niech to będą tym razem: warsztaty ― ponieważ pracując zespołowo można stworzyć najwięcej pomysłów i to dobra metoda na rozwinięcie projektu, a wspólnie z klientem zdecydujesz, które […]

ssl schema

Czym jest SSL i jak go wdrożyć

SSL (z ang. Secure Socket Layer) to protokół sieciowy do bezpiecznego przesyłania danych w Internecie. SSL zapewnia szyfrowanie i uwierzytelnienie danych w trakcie przesyłania między serwerami i komputerami. Certyfikat SSL oznacza, że dane przesyłane poprzez stronę www są szyfrowane i mamy zapewniony większy poziom bezpieczeństwa w trakcie płatności online, bezpieczeństwa zachowania prywatności danych. SSL może […]

Darmowa strona internetowa

To, że strona internetowa jest niezmiernie przydatną formą komunikacji z klientami, chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Jak już wspomniałem, pełni rolę informacyjną wobec produktów, usług, historii firmy i jej referencji, czyli angażuje uwagę klienta i przekonuje go do działania (pozostania na stronie, zakupu, skontaktowania się z działem sprzedaży itp.). Po drugie, za pośrednictwem strony www […]

Metodyki prowadzenia projektów e-commerce

Metodyki prowadzenia projektów e-commerce

Zanim zdecydujesz się na wybraną metodę prowadzenia projektu zapoznaj się z możliwymi alternatywami. Metody prowadzenia projektów dzielimy na: Metody kaskadowe (z ang. Waterfall) inaczej zwane tradycyjnymi. Metodyki zwinne (z ang. Agile) Metody ekstremalne Metody mieszane. Metody kaskadowe (z ang. Waterfall) inaczej zwane tradycyjnymi Model kaskadowy prowadzenia projektów zakłada podział zadania projektowego na sekwencje kroków, które […]