Blog

Amazon Brand Registry

Czym jest program Amazon Brand Registry? Amazon Brand Registry to rodzaj ochrony marki, którą oferuje Amazon na swojej platformie. Polega ona na rejestracji marki jako własności firmy. Ta forma ochrony kierowana jest do klientów, którzy mają własne marki i którzy chcą chronić swoje nazwy, patenty i rozwiązania. W Amazon Brand Registry ochronimy swój znak towarowy. […]

google earth studio

Co to jest Google Earth Studio?

Google Earth Studio to narzędzie pozwalające na tworzenie animacji ze zdjęć i tworzyć realistyczne renderingi i filmy. Podstawą są dane zawarte w Google Earth. Twoim zadaniem jest pokazanie trasy, która jest podstawą stworzenia filmu, następnie wybrania konta ustawienia kamery oraz podstawowych parametrów typu: długość filmu, szybkość itd. Generalnie praca w programie jest bardzo intuicyjna i […]

Jakie kursy warto zrobić kobiecie?

Kobiety mają szczególne umiejętności, które wyróżniają je na rynku pracy. Cierpliwość, skrupulatność oraz pracowitość powodują, że w niektórych zawodach kobiety szczególnie odnajdują się i są poszukiwane przez pracodawców. Po pierwsze kobiety mogą pracować praktycznie w każdym zawodzie i tylko od Twoich predyspozycji i samozaparcia do zdobycia nowych umiejętności zależy, czy zaczniesz wykonywać wymarzony zawód. Jakie […]

Smart Shopping

Smart shopping, czyli na polski inteligentne zakupy oznacza wykorzystanie do zakupów narzędzi dostępnych online. Klienci sklepów internetowych i innych kanałów sprzedażowych są świadomi rozległej oferty sprzedażowej oraz sztuczek, które stosują marketingowcy. Z tego właśnie powodu powstały narzędzia ułatwiające zakupy i sprawdzające korzystne oferty. Przykładem takich narzędzi są na przykład porównywarki cen, strony gdzie zbiera się […]

Co to jest Recommerce

Recommerce to sprzedawanie i kupowanie używanych towarów za pośrednictwem Internetu, często korzystając z serwisów specjalnie do tego stworzonych. Recommerce zwany jest również Reverse Commerce lub Re-ecommerce lub Reverse Marketplace. W języku polskim mówi się raczej o odsprzedaży, czy też handlu odwrotnym. Konsumenci odkryli, że kupując używane ciuchy/oprogramowanie/sprzęt czy też inny towar mogą sporo zaoszczędzić. Firmy […]

seo

Machine Learning

Uczenie maszynowe z angielskiego machine learning to rodzaj automatycznego uczenia się programu/maszyny na podstawie zbieranych informacji i bodźców. ML (skrót machine learning) należy do obszaru sztucznej inteligencji i obejmuje algorytmy, które budują model matematyczny na podstawie zebranych danych (zbiór uczący), na tej podstawie tworzy się prognozę dalszych zachowań i podejmowania decyzji bez dalszej akcji ze […]

Jak reklamować apteki i leki w Internecie?

Reklamowanie leków, suplementów leków oraz aptek to zadanie nie tylko trudne ze względu na dużą konkurencję, ale również związane z dużym ryzykiem naruszenia skomplikowanych regulacji prawnych. Przyczyna takiego stanu rzeczy jest dość oczywista: chodzi o dobro pacjentów, tak żeby nie byli narażeni na zakupy szkodliwych leków. Jakie przepisy regulują handel lekami w Internecie?   Przepisy […]

kurs e-commerce westom

Jak nauczyć się e-commerce?

E-commerce jest na fali wznoszącej. Niewiele dziedzin życia nie jest związane z Internetem a wyniku cyfryzacji i szerokiego dostępu do sieci rynek pracy w e-commerce bardzo się powiększył. E-commerce, czyli handel elektroniczny to bardzo szerokie pojęcie. Obejmuje takie elementy jak zakupy i logistykę towaru za pośrednictwem platform sprzedażowych online.   Jak więc nauczyć się e-commerce […]

schema

Lead Scoring

Lead scoring polega na precyzyjnym dotarciu do klientów, na którym nam najbardziej zależy. Potencjalnego kupującego, czy też osoby, która w przyszłości może być naszym klientem. W natłoku informacji i danych przedstawienie swojej oferty właściwej osobie i wzbudzenie jej zainteresowania to najtrudniejszy element marketingu. Jeśli na przykład handlujesz zabawkami dla dzieci to nie chcesz swojej oferty […]

Reklama wizualna

Reklama wizualna to rodzaj reklamy, która za pośrednictwem obrazów ma na celu nakłonić odbiorców do produktów czy usługi, które są przedmiotem reklamy. Rodzaje reklamy wizualnej Reklama tego typu może być eksponowana na zewnątrz budynków (banery na ulicach), wewnątrz (indoor, plakaty), w telewizji czy też Internecie (banery reklamowe).   Reklama wizualna zewnętrzna to miedzy innymi: billboardy, […]