Podobnie jak wyszukiwarka Google, również Bing umożliwia tworzenie lokalnych profili, które będą brane pod uwagę podczas wyszukiwania. Jest to serwis Bing Business Portal.
Przydatnym udogodnieniem jest możliwość importu danych z profilu Google Moja Firma. Jeśli oczywiście posiadamy dobry profil swojej firmy w Googlu. Warto zatem stworzyć jedną dobrą stronę swojej firmy w wyszukiwarce Gogle i korzystać z niej w Bingu. Nie tylko zaoszczędzimy sporo czasu, ale również wszędzie zapewnimy dostęp do takich samych informacji o naszej firmie i mamy mniejszą szansę, że popełnimy jakieś błędy przy wprowadzaniu danych.
Kolejną zaletą posiadania swojego profilu w Bing Business Portal jest wzmocnienie pozycji swojej strony w wynikach wyszukiwania. Dane z tego portalu mogą pojawiać się na samej górze dla wyników organicznych. Bing oferuje również możliwość wstawiania linków do profili firmowych w mediach społecznościowych. Warto zatem umieścić swoje adresy do Facebook’a i innych portali, na których stronę ma nasza firma.
Yahoo! posiada kanał Small Business z usługami Local Marketing, Localworks, Mobile Offer Ads i Yahoo Gemini. Posiadanie podstawowego profilu jest darmowe, wersja rozszerzona jest dostępna za niewielką miesięczną opłatą, a posiada znacznie więcej możliwości. W wersji podstawowej można podać adres firmy, strony internetowej, numer telefonu firmowego oraz krótki opis.
Wersja rozszerzona umożliwia wprowadzenie dłuższego opisu, dodania większej ilości odnośników oraz udostępnianie specjalnych ofert i kuponów.