Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email info@westom.pl Zadzwoń +48 530 825 825
Otwarcie Pon - Sob 09:00-18:00
Email info@westom.pl Zadzwoń +48 530 825 825

Bing Business Portal w praktyce

Bing Business Portal w praktyce
5 (100%) 3 głosów

Profile lokalne w wyszukiwarce Bing

Podobnie jak wyszukiwarka Google, również Bing umożliwia tworzenie lokalnych profili, które będą brane pod uwagę podczas wyszukiwania. Jest to serwis Bing Business Portal.

Przydatnym udogodnieniem jest możliwość importu danych z profilu Google Moja Firma. Jeśli oczywiście posiadamy dobry profil swojej firmy w Googlu. Warto zatem stworzyć jedną dobrą stronę swojej firmy w wyszukiwarce Gogle i korzystać z niej w Bingu. Nie tylko zaoszczędzimy sporo czasu, ale również wszędzie zapewnimy dostęp do takich samych informacji o naszej firmie i mamy mniejszą szansę, że popełnimy jakieś błędy przy wprowadzaniu danych.

Kolejną zaletą posiadania swojego profilu w Bing Business Portal jest wzmocnienie pozycji swojej strony w wynikach wyszukiwania. Dane z tego portalu mogą pojawiać się na samej górze dla wyników organicznych. Bing oferuje również możliwość wstawiania linków do profili firmowych w mediach społecznościowych. Warto zatem umieścić swoje adresy do Facebook’a i innych portali, na których stronę ma nasza firma.

Profile lokalne w wyszukiwarce Yahoo!

Yahoo! posiada kanał Small Business z usługami Local Marketing, Localworks, Mobile Offer Ads i Yahoo Gemini. Posiadanie podstawowego profilu jest darmowe, wersja rozszerzona jest dostępna za niewielką miesięczną opłatą, a posiada znacznie więcej możliwości. W wersji podstawowej można podać adres firmy, strony internetowej, numer telefonu firmowego oraz krótki opis.

Wersja rozszerzona umożliwia wprowadzenie dłuższego opisu, dodania większej ilości odnośników oraz udostępnianie specjalnych ofert i kuponów.