Wykonamy szczegółowy audyt strony internetowej.

W pierwszym kroku użyjemy kilku narzędzi i sprawdzimy:

Wymagania techniczne:
– jakość kodu strony i nowoczesności stosowanych rozwiązań, ewentualne błędy w kodzie,
– dostosowania strony do wymagań urządzań mobilnych oraz różnych przeglądarek,

audyt strony internetowej

audyt strony internetowej

Pozostałe elementy techniczne, które wpływają na jakość strony w sieci:
Tytuł, opis, widoczność w Google, meta, nagłówki, obrazy, kod/tekst, Iframe, Flash, linki na stronie: linki wychodzące, linki przychodzące, słowa kluczowe, walidacja,

Użyteczność strony www – konwersja celów, treść, jakość zdjęć, unikalność, język, drukowalność,

Bezpieczeństwo – jakość zabezpieczeń, zabezpieczenia przed spamem,
Audyt SEO – linki przychodzące, kary nałożone na stronę www, autorytet strony w Internecie w porównaniu do konkurencji,
Optymalizacja strony – mapa strony, zainstalowane skrypty, społeczności i sygnały, szybkość ładowania strony, optymalizacja obrazów.

Badanie serwisu internetowego to między innymi:

  • – problemy z serwerem, szybkość odpowiedzi na zapytania, geolokalizacja,
  • – badanie crawlerem zawartości strony, błędy na poszczególnych stronach,
  • – problemy z tytułami, opisami, tresciami na stronie, linki wewnętrzne i zewnętrzne,
  • – przekierowania, meta keyword, meta description, architektura całej strony,
  • – treść na stronie, unikalnośc i jakość, nasycenie słowami kluczowymi,
  • – optymalziacja pod algorytmy wyszukiwarki, czynniki wpływające na ranking,
  • – badanie szczególowe linkowania strony,

Czynniki zewnętrzne audytu

  • – linki przychodzące: słowa kluczowe, jakość i siła linków, plan na przyszłość
  • – poziom widoczności w sieci w porównaniu do konkurencji,
  • – problemy ze spamem, indeks w google,
  • – sygnały z mediów społczenościowych,
  • – siła domeny (wiek, linki, inne).

Analiza i porównanie do konkurencji:

  • – wyselekcjonowanie najgorźniejszych konkurentów i ocena ich najwazniejszcyh parametrów onsite i offsite w porównaniu do Państwa strony www,

Audyt sytuacji w wynikach wyszukiwania:

  • – słowa kluczowe w wyszukiwarkach interntowych,
  • – wewnętrzne strony o największym potnecjale i sile,
  • – analiza ruchu, konwersji sprzedaży, ocena UX

Optymalizacja wszystkich czynników – raport i sugestie zmian. Każdy audyt  będzie zawierał szczegółowy raport wraz z zaleceniami.

Zapraszmy do korzystania z usługi audytu. Czas realizacji zamówienia to około 2-3 dni robocze w zalezności od wielkości strony internetowej, która podlega badaniu.

 

Przeprowadzamy bardzo wnikliwy audt strony internetowej, konkurencji oraz całego otoczenia rynkowego celem wyeliminowania słabych punktów. Szukamy zarówno  aktualnych problemów technicznych, oceniamy przeszłość, która ma wpływ na stan obecny oraz porywnowujemy do działań konkurencji.

   Crawler zbiera dane – kopia podstron strony,

   Zebranie danych rynkowych (linki, słowa kluczowe, konkurencja)

   Analiza wszystkich danych przy użyciu specjalistycznych narzedzi

   Ocena i konkluzje w wykonaniu profesjonalnego doradcy SEO

audyt SEO

audyt SEO

Dobrze wykonany audyt SEO trwa przynajmniej pare dni. Tyle potrzebujemy, żeby nasze roboty sieciowe zebrały wszystkie dane z sieci, przeanalizowały oraz porównały do konkurencji.

W czasie audytu crawler pobierze wszystkie podstrony Państwa strony www, skopiuje na nasze serwery, gdzie wszystkie podstrony zostaną dokładnie przeanalizowane zaróno pod względem technicznym jak i typowo SEO.

 

 

Audyt SEO zawiera między innymi:

– czynniki mające wpływ na pozycjonowanie i widoczność w wynikach organicznych:

  • ilość linków zewnętrznych ,
  • jakość linków zewnętrznych,
  • ocena kilkuset czynników mających wpływ na wyniki w wyszukiwarkach internetowych (siła domeny, wiek domeny, spam, bezpieczeństwo, duplikowanie treści itd.).

Audyt techniczny  – przeskanowanie całego serwisu pod względem problemów technicznych.

Porównanie do konkurencji: widoczność w sieci, UX/UI, poziom techniczny strony  oraz audyt SEO.

Analiza rynku i propozycje zdobycia przewagi nad konkurencją.

Optymalizacja serwisu – zalecenia, które należy wprowadzić, żeby uzyskać zamierzone cele biznesowe.

W podsumowaniu otrzymają Państwo szczegółowy raport z podziałem na 3 najważniejsze kwestie:

– problemy i zalecenia (techniczne, optymalizacyjne, treści)
– czynniki zewnętrzne wymagające poprawy (linki, PR, social media, marketing wirusowy)
– porównanie do konkurencji (SEO, SEA, aspekty techniczne).

Raport będzie podzielony na priorytety: czerwony – bardzo wazne, do natychmiastowej porpawy, żółte – wymagające działań, zielone – optymalne.

Do Państwa dyspozycji stale pozostaje konsultant, który udzieli odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania i pomoże przy wybraniu oiptymalnych działań poprawy serwisu.

Oceń artykuł
audyt strony internetowej
Twoja ocena
5 based on 8 votes
O czym jest tekst
audyt strony internetowej
Autor
westom,
Polska,Rumia,Pomorskie-84-230,
Telephone No.530825825
Zasięg
Polska
Opis
dokładny audyt techniczny i optymalizacyjny stron www

One comment

Leave a Comment

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.




Top