biuro@westom.pl     tel. 530 825 825

Audyt e-commerce 360

ZLEĆ AUDYT: SEO, SEM, UX, Analityka, Marketing performance.

 

Czy sprawdzasz swoje KPI? Czy Twoja konwersja jest optymalna?

Jaka jest widoczność w Google? Wyniki organiczne i płatne masz zoptymalizowane?

Jak wygląda techniczny aspekt Twojej działalności? 

Prowadzisz optymalny content marketing? 

Użyteczność internetową masz doprowadzoną do perfekcji? Analizujesz UX/UI?

Badasz konkurencję i porównujesz swoje działania do innych? 

Czym jest audyt e-commerce 360?

Audyt e-commerce to dotarcie i sprawdzenie wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych czynników mających realny wpływ na Twój biznes w internecie jak i elementy wykraczające poza sieć.

W trakcie audytu sprawdzamy wszystkie elementy mające powiązanie z e-commerce, w tym SEO, SEA, UX, UI, SEM, Media społecznościowe, IT, Analitykę.

Kto przygotowuje audyt?

Audyt e-commerce 360 wymaga zaangażowania kilkunastu osób, a czasami również firm zewnętrznych do pomocy. W zależności od poziomu trudności zadania dobieramy najwyższej klasy ekspertów do opracowywania poszczególnych części zadania. Masz pewność, że Analitykę będzie opracowywał ekspert od Google Analytics, a UX ekspert od użyteczności internetowej. Stawiamy na specjalistów skupionych na pojedynczych dziedzinach.

 

Zamów bezpłatną wycenę

Sprawdzamy kilka tysięcy parametrów:

  • Czynniki na stronie internetowej (on site): techniczne, optymalizacyjne (algorytmy np. Google), marketingowe, UX/UI. Sprawdzamy kilkaset czynników wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Czynniki zewnętrzne-rynkowe: konkurencja i jej siła, metody działania konkurencji i porównanie braków i przewagi w poszczególnych elementach,
  • Widoczność w sieci: widoczność w wynikach organicznych, widoczność w wynikach płatnych: analiza w porównaniu do konkurencji, czynniki wpływające na widoczność: linki zewnętrzne, analityka strony
  • Analityka internetowa: weryfikujemy dane statystyczne oraz najważniejsze KPI. Analizujemy jak podnieść najważniejsze parametry oraz szukamy najefektywniejszej drogi do podniesienia wartości Twojej firmy. 
  • Marketing performance – czyli efektywność Twoich działań reklamowych: kanały płatne (np. Google Ads, Facebook Ads), e-mail marketing, content marketing, marketing afiliacyjny, porównywarki cenowe oraz każde możliwe działanie sprzedażowe , które daje efekty. 
  • Marketplaces, czyli Allegro, Amazon, Ebay oraz lokalne kanały sprzedażowe (jeśli działasz na innych rynkach niż Polska). 
  • Rekomendacje: raport zostanie podzielony na opis skrócony i szczegółowy z podziałem na elementy krytyczne do natychmiastowej poprawy, ważne oraz takie, które można odłożyć w czasie. Dodatkowo raport zawiera nasze rekomendacje co do prowadzonej strategii e-commerce. 

Dlaczego nasz audyt?

  • Doświadczenie zdobywamy od 1998 roku 
  • Prowadzimy firmy z 28 krajów na świecie
  • Poznaliśmy algorytmy i technologie internetowe 
  • Zatrudniamy światowej klasy specjalistów
  • Korzystamy ze specjalistycznego oprogramowania, niedostępnego dla większości firm
  • Patrzymy holistycznie na Twój biznes 
  • Sprawdzamy i rekomendujemy działania, które sprawdziliśmy na całym świecie. 

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy SEO/SEM/UX

Dzięki zdobytemu doświadczeniu mamy możliwość obserwacji rożnych modeli biznesowych. 

Audyt e-commerce 360: od 8000 zł netto + VAT

wycena: biuro@westom.pl  lub formularz —>>

Wpłata na konto: 17 1050 1025 1000 0092 7039 2021

Odbiorca: Westom, Gdynia, ul. Kcyńska 3, 81-005, tel. 883 979 229

 


 

Otrzymasz szczegółowy plan audytu z naszymi rekomendacjami oraz wyceną. 

Podpowiemy jak osiągnąć sukces, sprawdzimy Twój biznes oraz całe otoczenie rynkowe. 

Zależy nam na Twojej satysfakcji i powodzeniu w biznesie, wiec wykaż się cierpliwością i pozwól nam pracować w skupieniu. Profesjonalny audyt wymaga intensywnej pracy i czasu. 

Bezpłatna wycena zlecenia

Każde zlecenie jest inne. Jako profesjonaliści musimy mieć dokładne informacje czego od nas oczekujesz.


Czy Twoje SEO jest efektywne?

  • Sprawdzamy czynniki mające wpływ na SEO: słowa kluczowe, optymalizację, konkurencję, wersja mobilna
  • Wyniki naturalne i płatne – aktualna sytuacja, błędy, rekomendacje
  • Dopasowanie do algorytmów internetowych i popularnych wyszukiwarek (np. Google, Bing, Yandex)
  • Zachowania użytkowników podczas wyszukiwania: co widzą, jak dokonują wyboru, które wyniki klikają, Google maps
  • Optymalizacja strony pod wyszukiwarki 
  • Sprawdzamy optymalizację stron www/sklepów: 
    • – struktura strony, wewnętrzne linkowanie i jej logika, 
    • – indeksowanie stron serwisu, duplikacje stron, mapy stron, 
    • – przepływ danych i informacji, przyjazna nawigacja
    • – dopasowanie nazw, przyjazne adresy url,
    • – treści na stronie: duplikowanie, tematyka i czytelność, unikalność, struktura, użyte znaczniki,
    • – optymalizacja mediów na stronie
    • – zarządzanie dostępami dla robotów sieciowych, 
    • – kluczowe przekierowania dla SEO – 301,
    • – użyta technologia (skrypty) oraz możliwości optymalizacji i zmian, 
    • – szybkość ładowania strony, bezpieczeństwo, 

Efektywność Twoich działań płatnych? SEA

  • Kanały płatne i ich ich efektywność: Google Ads, Facebook Ads i inne 
  • Platformy aukcyjne i porównywarki cen: Allegro, Ebay, Amazon, Ceneo, Nokaut inne
  • Marketing afiliacyjny i portale sprzedażowe,
  • Marketing wielopoziomowy 
  • Siła marki i jej rola, czyli brand w sieci. Twój wizerunek w sieci
  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w sprzedaży. YouTube, Twitter itd. 
  • Performance marketing w Twoich działaniach, 
  • E-mail marketing oraz CRM 
  • Marketing automation, wykorzystanie oraz optymalizacja. 

Jak wykorzystujesz potencjał strony?

  • content marketing w strategii sprzedażowej
  • komunikacja z klientem i przedstawienie oferty, 
  • treści/media dopasowane do potrzeb użytkowników i botów sieciowych
  • marketing treści a linki do serwisu
  • kreatywne tworzenie treści
  • duplikowanie streści, 
  • narzędzia pomocne w ocenie jakości i przydatności treści,
  • różne treści, różne strategie – czym różnią się opisy produktów od wpisów na bogu?
  • wykorzystanie potęgi treści w Internecie – skuteczne metody,
  • analiza i dobór słów kluczowych (narzędzia),
  • media społecznościowe 

Czy dbasz o użyteczność? UX/UI

  • badanie strony metoda wędrówki poznawczej
  • sprawdzenie listy kontrolnej najważniejszych elementów strony
  • analiza heurystyczna strony
  • analiza zachowania użytkowników na stronie
  • badanie użyteczności treści
  • przeprowadzenie testów AB jeśli zachodzi taka potrzeba
  • testy z użytkownikami, ankiety, badania z klientami, 
  • analiza card sorting 

Jak przeskoczyć konkurencję?

  • Sprawdzamy całe otoczenie rynkowe
  • Weryfikujemy widoczność konkurencji w internecie 
  • porównanie Twoich działań płatnych i bezpłatnych do konkurencji,
  • identyfikacja słabych i mocnych stron w porównaniu do konkurencji
  • rekomendacje jak przeskoczyć konkurentów w zdobywaniu klientów
  • badanie czynników technicznych, historycznych, optymalizacyjnych oraz doświadczenia
  • rekomendacje na przyszłość oraz strategia działań SEO/SEM/UX/IT

Czy opierasz swoje działania o liczby? Analityka Sieciowa

  • wykorzystanie Google Analytics i search console
  • ocena dotychczasowych działań analitycznych
  • metody pomiaru ruchu sieciowego, KPI
  • Badania wydajności kampanii marketingowych (mailingowych, również w serwisach społecznościowych),
  • Analiza konkurencyjności – Ad Planner,
  • Ocean firmy I serwisu: ocean narzędzi, kodu, osób decyzyjnych, kultury pracy, rozwiązań, skłonności do ryzyka, przepływu wiedzy I szybkości reakcji na zmiany,
  • Mierzenie wydajności witryn WWW, pomiary jakościowe i ilościowe,
  • Mierzenie stopnia pozytywnego zaangażowania użytkowników,
  • Opracowywanie wniosków i sugestii w skali makro i mikro.
  • Szacowanie intencji klientów.
Raport jest podzielony na czynniki krytyczne, ważne i dodatkowe.

Przejrzysty i czytelny raport po audycie

Oprócz oceny funkcjonalności, użyteczności, dostępności oraz widoczności w Internecie opracujemy rekomendacje oraz kolejne kroki, które przy dostępnych zasobach ludzkich, technicznych i finansowych jesteście Państwo zdolni wdrożyć. 

doświadczenie w różnych branżach i odległych rynkach

Działamy Globalnie

Najczęściej zadawane pytania

Audyty stron i sklepów internwtowcyh

Zapraszamy do kontaktu. Nasz konsultant udzieli Państwu całkowicie bezpłatnie wszelkich konsultacji. 

Profesjonalnie i dokładnie przeprowadzony audyt wymaga wielu informacji. 

Zadaj pytanie a my z chęcią odpowiemy

Audyt SEO

Prosimy o kontakt w celu uzyskania kompletu informacji. 

Wszystkie konsultacje są niezobowiązujące i bezpłatne. 

Ile kosztuje audyt?

Cena audytu e-commerce 360 zaczyna się od 8 tyś zł netto i trwa minimum 4 dni. Koszty są dokładnie określone po zapoznaniu z analizowanym serwisem. Każdy przypadek jest inny i wymaga indywidualnej wyceny. Prosta strona fotografa to nie rozbudowany sklep internetowy, który ma tysiące podstron i mocną konkurencję. Chcąc rzetelnie wykonać swoją pracę musimy dopasowywać zasoby i czas pracy do zadań.

Ile trwa audyt?

Każdy audyt angażuje minimum 4 specjalistów (IT, SEO, SEM, UX). Dodatkowo używamy specjalistycznego oprogramowania, które również potrzebuje czasu (np. crawlery sieciowe). Następnie musimy przeanalizować wszystkie dane, zebrać informacje z narzędzi a potem zrobić burzę mózgów i napisać raport. W efekcie prosty audyt SEO trwa około 4 dni a rozbudowany do 14 dni. Warto jednak poczekać i w kolejnym etapie wdrożyć wnioski i rekomendacje.

Czy potrzebujesz audytu SEO?

Nawet jeśli zatrudniasz wybitnych specjalistów SEO/SEM/UX to zawsze warto szukać dodatkowych rekomendacji i metod ekspansji. Mamy to szczęście, ze zatrudniamy ekspertów, który sprawdzili się na wielu obszarach co daje zawsze spojrzenie z nowej perspektywy.

Dlaczego nie używać automatów do audytów SEO?

Automaty i oprogramowanie do audytów nie zastąpi człowieka o wieloletnim doświadczeniu. Wyciąganie wniosków, rekomendacja, ocena otoczenia rynkowego to są przewagi, które nigdy nie osiągnie żaden automat. Dodatkowo takie oprogramowanie dostępne na rynku służy zaledwie do bardzo pobieżnej oceny sytuacji rynkowej i nie może być wiarygodną podstawą do rozwoju firmy.

Napisz po bezpłatną wycenę

odpowiemy w przeciągu 2 godzin

AUDYTY

Analiza i audyt stron www

REKLAMA W INTERNECIE

Płatne kampanie reklamowe

Strony Internetowe

SEO i projektowanie stron www