Od czego zacząć pozycjonowanie stron internetowych?

Zanim zdecydujesz się zlecić pozycjonowanie poświęć godzinę na zdobycie niezbędnej wiedzy. Pomoże ci to ocenić właściwie oferty, a może nawet zaczniesz samodzielnie pozycjonować własne serwisy www.

Najczęstsze błędy przy wyborze usługi pozycjonowania:

Kierowanie się wyłącznie kryterium ceny

W tym biznesie najlepsi specjaliści i tak dostarczą ci zleceń, więc sfinansujesz koszty pozycjonowania z ich własnej pracy. Profesjonalny pozycjoner rozlicza się za efekt, Twoje wzrosty sprzedaży to zysk dla firmy SEO. Pamiętaj: najtańsi na rynku używają najczęściej automatów do pozycjonowania co jest obarczone ogromnym ryzykiem otrzymania kary od Google (usunięcie z wyników wyszukiwania).

Niecierpliwość zamawiającego, oczekiwania natychmiastowych efektów

Co nagle to po diable – wpływanie na algorytm Google to proces długotrwały a czym dłużej osiąga się zamierzone pozycje, tym dłużej te pozycje będą utrzymane,

Zły dobór słów kluczowych, trzymanie się jednej strategii

Pozycjonowanie musi być elastyczne, początkowy audyt i przyjęta strategia może być obarczona błędem, podstawowym narzędziem w pozycjonowaniu jest Google Analytics i stałe monitorowanie statystyk, konwersji celu, zmiany są konieczne w trakcie wykonywania usługi, bo konkurencja nie śpi,

Uleganie sprzedawcom usług marketingu internetowego

Większość firm pozycjonerskich wcale nie zna się na pozycjonowaniu, ale doskonale opanowali umiejętność sprzedaży usługi, jednorazowej lub na krótki okres, prawdziwi specjaliści mają stałych klientów i nie muszą wysyłać spamu mailami, wynajmować telefonicznych konsultantów itp. pamiętaj, że firmy SEO to mistrzowie sprzedaży i manipulacji,

Co więc zrobić, żeby uniknąć błędów?

Doucz się o co chodzi marketingu internetowym  – 15 minut – strona główna westom.pl – poradnik o pozycjonowaniu

Poznaj techniki samodzielnego pozycjonowaniadarmowe pozycjonowanie stron www – poradnik

Możesz również poczytać:

ranking skuteczności reklam internetowych

budowanie relacji w internecie

neuropozycjonowanie – nowe pozycjonowanie

Przeczytanie wszystkiego zajmie ci góra 2 godziny, a Twoja wiedza i obycie w temacie wskoczy na zupełnie inny poziom.

 

pozycjonowaniePozycjonowanie stron to niezbędny element każdego przedsięwzięcia internetowego. Zdobyte doświadczenie pozwala nam na efektywne dobieranie narzędzi i metod do ciągle zmieniającej się sytuacji. Kluczem do sukcesu są ludzie i efekt synergii pomiędzy nami, klientami oraz biznesem, który prowadzimy. Doskonale czujemy i rozumiemy Internet. Zapraszam do rozpoczęcia współpracy.

Pozycjonowanie zwiększa zaufanie użytkowników do strony www. Strony, które wyświetlają się wysoko w wynikach wyszukiwania uważane są za lepsze, bardziej zaufane niż te z reklam, które może wykupić każdy. Pozycjonowanie jest w ogólnym rachunku dużo tańsze niż reklama Adwords, która działa natychmiast, ale pochłania ogromne kwoty.

Zapraszamy do korzystania z usług naszej firmy. Pozycjonujemy ponad 1000 firm, działamy od kiedy istnieje Google. Oprócz pozycjonowania oferujemy darmowe doradztwo, poprawę użyteczności stron, marketing szeptany, e-mail marketing oraz stałą pomoc przy budowaniu silnej pozycji w Internecie.

O pozycjonowaniu

Pozycjonowanie to inaczej wpływanie na wyniki w wyszukiwarkach (np. Google), tak, żeby dany serwis www pojawiał się jak najwyżej na liście wyników po wpisaniu określonej frazy.

Jak zacząć pozycjonować?

Etapy naszej współpracy:

krok 1 – Proszę przesłać adres strony www oraz określić frazy, na które chcą Państwo zajmować wysokie pozycje.

krok 2 – Odsyłamy Państwu zwrotnie naszą propozycję cenową, wzór umowy oraz inne szczegóły współpracy.

krok 3 – Podpisanie umowy – po zaakceptowaniu i podpisaniu umowy rozpoczynamy natychmiast pracę.

krok 4 – Otrzymują Państwo dostęp do panelu monitorującego pozycje, w którym widać codzienny postęp prac oraz szczegóły rozliczeń.

Posiadamy referencje od liderów w swoich branżach, np. Emaks.pl, Exel.gda.pl, HRL i wielu innych (lista referencyjna zostanie przesłana na życzenie).

Jak pozycjonujemy

Stosujemy wyłącznie metody, które w branży uznane są za najbezpieczniejsze dla stron i interesów naszych klientów.

Przez lata pracy zbudowaliśmy ogromne zaplecze narzędzi, wiedzy oraz serwisów wspomagających naszą pracę.

Należy pamiętać, że wyszukiwarka Google jest prywatną własnością tej firmy i jako taka podlega dowolnym zmianom wprowadzanym przez właściciela. Google regularnie zmienia algorytm wyszukiwania, kierując się prostą zasadą optymalizacji swoich zysków. Google zarabia np. na reklamach Adwords, zaś pozycjonowanie w wynikach naturalnych nie dostarcza im dochodów. Z tego faktu wynikają okresowe wahania pozycji fraz, szczególnie dotyczy to serwisów pozycjonowanych od niedawna.

Cennik

Cena pozycjonowania zależy od wielu czynników:

  • trudności frazy (popularność, ilość wyników w Google, ilość firm, która się pozycjonuje na frazę),
  • wieku i jakości domeny klienta (czym starsza i wartościowsza domena i serwis tym łatwiej pozycjonować)
  • współpracy przy optymalizacji serwisu i samym pozycjonowaniu,
  • ilości pozycjonowanych fraz (przy dużej ilości rabaty sięgają 80%),

Więcej o pozycjonowaniu: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Zapraszamy do współpracy.

Top