Najlepszy w sieci poradnik: co to jest pozycjonowanie stron internetowych - całkowicie za darmo

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych.

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania – mail: biuro@westom.pl  tel. 530 825 825

Kontakt z konsultantem i zamówienia

pozycjonowanie-stron-wwwPozycjonowaniem i optymalizacją biznesu sieciowego zajmujemy się od początku istnienia Internetu.

Zdobyte doświadczenie pozwala nam na efektywne dobieranie narzędzi i metod do ciągle zmieniającej się sytuacji. Kluczem do sukcesu są ludzie i efekt synergii pomiędzy nami, klientami oraz biznesem, który prowadzimy.  Doskonale czujemy i rozumiemy Internet. Zapraszam do rozpoczęcia współpracy.

Pozycjonowanie zwiększa zaufanie użytkowników do strony www. Strony, które wyświetlają się wysoko w wynikach wyszukiwania uważane są za lepsze, bardziej zaufane niż te z reklam, które może wykupić każdy. Pozycjonowanie jest w ogólnym rachunku dużo tańsze niż reklama Adwords, która działa natychmiast, ale pochłania ogromne kwoty.

Zapraszamy do korzystania z usług naszej firmy. Pozycjonujemy ponad 1000 firm, działamy od kiedy istnieje Google. Oprócz pozycjonowania oferujemy darmowe doradztwo, poprawę użyteczności stron, marketing szeptany, e-mail marketing oraz stałą pomoc przy budowaniu silnej pozycji w Internecie.

 

O pozycjonowaniu

Pozycjonowanie to inaczej wpływanie na wyniki w wyszukiwarkach (np. Google), tak, żeby dany serwis www pojawiał się jak najwyżej na liście wyników po wpisaniu określonej frazy.

Jak zacząć pozycjonować?

Etapy naszej współpracy:

krok 1 – Proszę przesłać adres strony www oraz określić frazy, na które chcą Państwo zajmować wysokie pozycje.

krok 2 – Odsyłamy Państwu zwrotnie naszą propozycję cenową, wzór umowy oraz inne szczegóły współpracy.

krok 3 – Podpisanie umowy – po zaakceptowaniu i podpisaniu umowy rozpoczynamy natychmiast pracę.

krok 4 – Otrzymują Państwo dostęp do panelu monitorującego pozycje, w którym widać codzienny postęp prac oraz szczegóły rozliczeń.

Jak pozycjonujemy

Stosujemy wyłącznie metody, które w branży uznane są za najbezpieczniejsze dla stron i interesów naszych klientów.

Przez lata pracy zbudowaliśmy ogromne zaplecze narzędzi, wiedzy oraz serwisów wspomagających naszą pracę.

Należy pamiętać, że wyszukiwarka Google jest prywatną własnością tej firmy i jako taka podlega dowolnym zmianom wprowadzanym przez właściciela. Google regularnie zmienia algorytm wyszukiwania, kierując się prostą zasadą optymalizacji swoich zysków. Google zarabia np. na reklamach Adwords, zaś pozycjonowanie w wynikach naturalnych nie dostarcza im dochodów.  Z tego faktu wynikają okresowe wahania pozycji fraz, szczególnie dotyczy to serwisów pozycjonowanych od niedawna.

Cennik

Cena pozycjonowania zależy od wielu czynników:

  •  trudności frazy (popularność, ilość wyników w Google, ilość firm, która się pozycjonuje na frazę),
  •  wieku i jakości domeny klienta (czym starsza i wartościowsza domena i serwis tym łatwiej pozycjonować)
  •  współpracy przy optymalizacji serwisu i samym pozycjonowaniu,
  • ilości pozycjonowanych fraz (przy dużej ilości rabaty sięgają 80%),

Ogólny cennik – szczegółowa wycena po przesłaniu fraz oraz adresu strony:

trudność frazy do Top 10 Top 8-10 Top 4-7 Top 1-3
frazy 4-członowe i więcej za darmo 5,99 zł 9,99 19,99
frazy 3-członowe za darmo 19,99 zł 29,99 39,99
frazy 2-członowe za darmo 39,99 zł 49,99 59,99
frazy 1-członowe za darmo do ustalenia do ustalenia do ustalenia

Ceny netto, za pełen miesiąc danej frazy na pozycji.

Rabaty – powyżej 10 słów – 20%, powyżej 20 słów – 30%, powyżej 30 słów – negocjowany indywidualnie.

Określenie „Fraza 3-członowa” oznacza ilość słów do pozycjonowania ujętych w jednej cenie. Np. fraza 3-członowa to 3 słowa (np. „ankieta badawcza online”), 2-członowa to dwa słowa itd.

Więcej o pozycjonowaniu:  https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Zapraszamy do współpracy.