Audyt SEO

Przeprowadzamy bardzo wnikliwy audt strony internetowej, konkurencji oraz całego otoczenia rynkowego celem wyeliminowania słabych punktów. Szukamy zarówno  aktualnych problemów technicznych, oceniamy przeszłość, która ma wpływ na stan obecny oraz porywnowujemy do działań konkurencji.

   Crawler zbiera dane – kopia podstron strony,

   Zebranie danych rynkowych (linki, słowa kluczowe, konkurencja)

   Analiza wszystkich danych przy użyciu specjalistycznych narzedzi

   Ocena i konkluzje w wykonaniu profesjonalnego doradcy SEO

Dobrze wykonany audyt SEO trwa przynajmniej pare dni. Tyle potrzebujemy, żeby nasze roboty sieciowe zebrały wszystkie dane z sieci, przeanalizowały oraz porównały do konkurencji.

W czasie audytu crawler pobierze wszystkie podstrony Państwa strony www, skopiuje na nasze serwery, gdzie wszystkie podstrony zostaną dokładnie przeanalizowane zaróno pod względem technicznym jak i typowo SEO.

Przykład audytu strony UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej)

 

Audyt strony www zawiera między innymi:

Audyt SEO – czynniki mające wpływ na pozycjonowanie i widoczność w wynikach organicznych:

  • ilość linków zewnętrznych ,
  • jakość linków zewnętrznych,
  • ocena kilkuset czynników mających wpływ na wyniki w wyszukiwarkach internetowych (siła domeny, wiek domeny, spam, bezpieczeństwo, duplikowanie treści itd.).

Audyt techniczny strony www – przeskanowanie całego serwisu pod względem problemów technicznych.

Porównanie do konkurencji: widoczność w sieci, UX/UI, poziom techniczny strony www oraz zadania SEO.

Analiza rynku i propozycje zdobycia przewagi nad konkurencją.

Optymalizacja serwisu – zalecenia, które należy wprowadzić, żeby uzyskać zamierzone cele biznesowe.

W podsumowaniu otrzymają Państwo szczegółowy raport z podziałem na 3 najważniejsze kwestie:

– problemy i zalecenia dotyczącej samej strony www (techniczne, optymalizacyjne, treści)
– czynniki zewnętrzne wymagające poprawy (linki, PR, social media, marketing wirusowy)
– porównanie do konkurencji (SEO, SEA, aspekty techniczne).

Raport będzie podzielony na priorytety: czerwony – bardzo wazne, do natychmiastowej porpawy, żółte – wymagające działań, zielone – optymalne.

Do Państwa dyspozycji stale pozostaje konsultant, który udzieli odpowiedzi na wsyztkie nurtujące pytania i pomoże przy wybraniu oiptymalnych działań poprawy serwisu.

Oceń artykuł
audyt strony www
Twoja ocena
5 based on 6 votes
O czym jest tekst
audyt strony www
Autor
Westom,
Cenowy 9,Rumia,Pomorskie-84-230,
Telephone No.530825825
Zasięg
Polska
Opis
audyty stron i sklepów
Top